werkwijze Alternate.nl
Geplaatst: 23 jun 2008 21:30
Nou hier is mijn verhaal en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
1 week terug deed mijn mobo helemaal niks meer en toen heb ik hem na Alternate toe gestuurt en paar dagen terug antwoord gekregen van hun. Deze product heeft veel spullen van mij kapot gemaakt en nu krijg ik geen garantie van Alternate. kan zoiets wel. Ik heb contact opgenomen met Alternate maar kreeg te horen dat ik geen garantie had. Waarom moest ik ze bellen dan en het moederbord is net 3 maanden oud en heeft nooit goed gewerkt. Ik heb veel problemen mee gehad. Ik werk zelf bij een computerbedrijf en fout zoals dit zal ik nooit doen.
Ook topic op hardware.info
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=154678
Contactpersoon:
Datum en tijd Call:
18-6-2008 10:58:10
Opmerkingen Servicemedewerker:
Datum: 18-6-2008 Betreft: SRN 96266 Geachte heer/mevrouw *****, Recentelijk heeft u bij ons een product aangeboden. Helaas kunnen wij dit niet in behandeling nemen. De reden hiervoor is het volgende: . Het product is beschadigd. (geen garantie) De socket pinnetjes van het moederbord zijn verbogen. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen om ons van de nodige informatie te voorzien of om te bespreken welke mogelijkheden er zijn voor de afhandeling. Telefonisch zijn wij op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 10:00 tot 20:00 uur op 0180-440890 optie 2 en zaterdag van 10:00 tot 17:00 Per E-mail kunt u ons bereiken via [email protected] De openingstijden van de klantenservice bij onze winkel zijn: Maandag van 11:00 tot 18:00 uur, Dinsdag tot en met Donderdag van 9:00 tot 18:00 uur, Vrijdag van 9:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben verblijven wij, Met vriendelijke groeten, Jasko Nalic Alternate Nederland Customer Service.
1 week terug deed mijn mobo helemaal niks meer en toen heb ik hem na Alternate toe gestuurt en paar dagen terug antwoord gekregen van hun. Deze product heeft veel spullen van mij kapot gemaakt en nu krijg ik geen garantie van Alternate. kan zoiets wel. Ik heb contact opgenomen met Alternate maar kreeg te horen dat ik geen garantie had. Waarom moest ik ze bellen dan en het moederbord is net 3 maanden oud en heeft nooit goed gewerkt. Ik heb veel problemen mee gehad. Ik werk zelf bij een computerbedrijf en fout zoals dit zal ik nooit doen.
Ook topic op hardware.info
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=154678
Contactpersoon:
Datum en tijd Call:
18-6-2008 10:58:10
Opmerkingen Servicemedewerker:
Datum: 18-6-2008 Betreft: SRN 96266 Geachte heer/mevrouw *****, Recentelijk heeft u bij ons een product aangeboden. Helaas kunnen wij dit niet in behandeling nemen. De reden hiervoor is het volgende: . Het product is beschadigd. (geen garantie) De socket pinnetjes van het moederbord zijn verbogen. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen om ons van de nodige informatie te voorzien of om te bespreken welke mogelijkheden er zijn voor de afhandeling. Telefonisch zijn wij op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 10:00 tot 20:00 uur op 0180-440890 optie 2 en zaterdag van 10:00 tot 17:00 Per E-mail kunt u ons bereiken via [email protected] De openingstijden van de klantenservice bij onze winkel zijn: Maandag van 11:00 tot 18:00 uur, Dinsdag tot en met Donderdag van 9:00 tot 18:00 uur, Vrijdag van 9:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben verblijven wij, Met vriendelijke groeten, Jasko Nalic Alternate Nederland Customer Service.