Klacht Van der Valk
Geplaatst: 24 jun 2008 14:59
Hoewel ik altijd met een positief gevoel uitcheck bij een willekeurig Van der Valk hotel, is dit helaas laatst gewijzigd.
Bij aankomst bleek de luxe kamer nog niet beschikbaar (vorige gast weigerde te vertrekken). Anderhalf uur later was e.e.a. opgelost en schoongemaakt, en konden we van de kamer gebruik maken.
Wegens een aantal onvoorziene oorzaken (geluidsoverlast van bubbelbad dat elk half uur vanzelf aansprong) hebben we om 05.00 uur uitgecheckt. Helaas hebben we de volledige kamer vooraf betaald.
Er werd ons toegezegd dat er contact met ons opgenomen zou worden. Helaas tot op heden nog niet gebeurd (7 weken later). Er wordt niet gereageerd op mails (wel leesbevestigingen ontvangen) en bij telefonisch contact wordt gemeld dat klacht in behandeling is en we geduld moeten hebben...
Waar kan ik met meer klachten terecht, wanneer het betreffende personeel geen thuis geeft?
Bij aankomst bleek de luxe kamer nog niet beschikbaar (vorige gast weigerde te vertrekken). Anderhalf uur later was e.e.a. opgelost en schoongemaakt, en konden we van de kamer gebruik maken.
Wegens een aantal onvoorziene oorzaken (geluidsoverlast van bubbelbad dat elk half uur vanzelf aansprong) hebben we om 05.00 uur uitgecheckt. Helaas hebben we de volledige kamer vooraf betaald.
Er werd ons toegezegd dat er contact met ons opgenomen zou worden. Helaas tot op heden nog niet gebeurd (7 weken later). Er wordt niet gereageerd op mails (wel leesbevestigingen ontvangen) en bij telefonisch contact wordt gemeld dat klacht in behandeling is en we geduld moeten hebben...
Waar kan ik met meer klachten terecht, wanneer het betreffende personeel geen thuis geeft?