Pagina 1 van 3

My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 25 jun 2008 12:36
door pandorasbox1976
Pfffff, ben helemaal niet moeilijk, maar het begint me nu de spuigaten uit te lopen!!!
Al maanden ligt my vodafone plat... je kan niks zien, je beltegoed, je kosten!
Ja ik zie soms bedragen voorbij rollen waarvan ik denk huhh??

Ik gebeld met klantenservice wanneer deze onzin nu eens voorbij is... jajaja duurt nog wel twee weken!!
Lekker dan..... en ik nog maar es gevraagd hoe het zit met de kosten van je rekening of die dan wel kloppen tzt met al dat gekloot in het systeem.
Ze verzekerde mij dat dat allemaal nauwkeurig zal worden uitgeplozen.
Ik hou nu mijn minuten bij met de minuten teller op mijn telefoon... en nu heb ik al weer bijna €2 buiten mijn te goed vallen...., terwijl ik nog minuten over heb genoeg zelfs.
IK vertrouw er helemaal geen zak op met die rekeningen straks als ze verstuurd worden.
ik kan straks gaan betalen voor me telefoonrekeninging.. terwijl ik zelf geen zicht heb gehad op mijn verbruik!
Waar sta ik dan als consument?????
Als ik dit had geweten, dat het zo lang ging duren had ik vorige maand mijn minuten ook bij gehouden!!!

VODAFONE wanneer houden jullie nou es op met deze ellende???

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 25 jun 2008 19:07
door johannes02
Misschien kan die man van Vodafone die steeds reageerd op het forum er iets van schrijven???

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 26 jun 2008 21:13
door pandorasbox1976
Volgens mij weet Bas van Vodafone webrelations ook niet wat hij er op moet antwoorden..... immers weet geen hond binnen Vodafone zelf hoe, wanneer en wat!

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 27 jun 2008 11:46
door sharkoon
Had gisteren nog contact met vodafone.

Ik vroeg waarom het zo lang duurt..

Hij antwoordde daarop dat vodafone de laatste tijd veel te kampen hadden met storingen aan hun systemen waardoor de tegoeden niet goed kunnen worden weergegeven..

Hmm das toch iets anders wat ik op de website te zien krijg..

Maar vandaag weer een poging gedaan om te vragen wat er mis is. Want op de website staat dat op het einde van de maand klaar moet zijn. Nou volgensmij zijn wij nu het einde van de maand juni. Maar daar kreeg toen te horen dat ze wel erg lang bezig waren, en daar gaf hij mij gelijk in. Dus ik zei 'kan ik dus 30 juni dus gewoon mijn tegoed opvragen? en dan supersnel zoals op de website staat?' ja nouja begin juli moet het wel klaar zijn.. En dan duurt het nog 24 uur voordat je toegoed is bijgewerkt.

Al met al duurt het nu al bijna een half jaar voordat ze hun systeem op orde hebben.. en dan hebben de klanten er nog geen voordeel bij. Want de tegoeden worden dus niet snel bijgewerkt...

En trouwens nog iets om te klagen.. 3 maand geleden velenging van abonnenment aangevraag bij vodafone. Die is gisteren in gegaan. Maar daar heb ik dus geen berichtje van gekregen. Ik had op z'n minst een smsje gekregen dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan... Maar blijkbaar hechten ze geen waarde aan klanten.

1 juli als de bende nog niet is opgelost dan ga ik daar meteen weg.

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 27 jun 2008 15:12
door TdeHond
1 juli als de bende nog niet is opgelost dan ga ik daar meteen weg.
Wel even schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging opzeggen + kopie van brief opzegging maken. Dan heeft u rechtsgeldig bewijs mocht er een probleem rond opzegging ontstaan.

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 27 jun 2008 16:50
door Rosa11
@ sharkoon,

heb je wel gevraagd toen je belde of die verlenging inderdaad ook wel in het systeem staat want je krijgt daar altijd een bevestiging van.

er zijn trouwens ook providers waar je helemaal niet eens tegoed kunt opvragen en ik moet zeggen dat het bij orange nooit klopte wat ze me stuurden, toen gaven ze mij ook aan dat er aantal dagen vertraging in zat zelfs dat ze het sms versturen. dus overal is wel iets..

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 29 jun 2008 14:39
door swas
Vodafone geeft al maanden lang geen inzage in dataverbruik. Daardoor is het vrijwel ondoenlijk om binnen de bundel te blijven. Vervolgens krijg je een ongespecificeerde en gepeperde rekening. Vodafone weigert de op deze slinkse wijze gedupeerde klanten te compenseren of anderszins tegemoet te komen en het kost velen teveel tijd en geld om (in een aantal gevallen voor de zoveelste keer) de Vodafone hindernissenbaan te moeten overleven.
Andere gedupeerden verzoek ik samen met mij een claim in te dienen. Voor meer info verwijs ik naar http://vodafone-klachten.blogse.nl

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 01 jul 2008 10:55
door Xtra
Ik heb ook al tijden lang weinig vertrouwen in de bedragen op de rekeningen....

En eigenlijk is het ook niet heel vreemd.
Het is technisch gezien een zooitje bij VodaFone, dus het zou me zelfs sterk verbazen als het wél goed zou zijn.

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 05 jul 2008 12:12
door sharkoon
Moet niet gekker worden.. ze rekenen nu zelf 25 cent per minuut bij de klantenservice..

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 03 aug 2008 17:49
door mrdejong
Ik heb gisteren met de helpdesk gebeld en deze kwam met het antwoord dat het op 8 augustus allemaal opgelost moet zijn. :shock:

Het zal mij benieuwen. :?

K

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 03 aug 2008 18:50
door swas
De aanmelding voor de SWAS gezamenlijke claim tegen Vodafone is verhuist naar Stop Vodafone

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 03 aug 2008 20:12
door Xtra
30 juli had ik nog dik 80 euro beltegoed en 1 aug was dat weg.
Je kunt bellen wat je wil, ze doen nergens iets aan helaas.

Rekeningen maar eens blokkeren als dat zo blijft.

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 16:02
door chemistry
Vodafone is een grote boevenbende.

Werk zelf in de telecom en hoor het ook veel van klanten.

Zelf ook altijd binnen de bundel gebleven, tot de befaamde nep
storingen..
Sinds het niet meer opvraagbaar en controleerbaar is heb ik rekeningen die 4 x hoger zijn dan voorgaand.
Plus met tijden dat ik niet gebeld kan hebben.

Blijkbaar moeten de klanten extra betalen voor het nieuwe kantoor in amsterdam.

Zoals ik nu ook klanten aanbeveel, neem geen vodafoon..

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 22:49
door Xtra
Wat wel?

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 23:08
door Mariel32
Het kan gewoon geen toeval zijn dat zo veel mensen klagen over de rekeningen en Vodafone. Ik ben er ook 1. Er is daadwerkelijk iets aan de hand met het systeem van Vodafone dus ik roep iedereen op om elke rekening (indien dit lukt natuurlijk, de rekeningen zijn sindskort weer online te benaderen) goed te controleren en elke miniscule fout te melden. Het kost inspanningen en tijd, maar als iedereen dit doet dan moet Vodafone iets gaan doen.
Succes allemaal!

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 23:15
door Xtra
Ik wil niet opstoken, maar laat ze maar eens op hun geld wachten.
Ik ga iig alles terugboeken. :twisted:

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 23:23
door Mariel32
Is ook een optie. Alleen pas op dat je niet in ene aanmanningen op de mat krijgt en een deurwaarder aan de deur.

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 23:25
door Xtra
Zo snel gaat dat niet hoor.

+ ze moeten wel heel dom zijn om moeilijk te gaan doen terwijl ze er zelf zo'n zooitje van maken.
Dreigen zullen ze zeker ;)

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 23:35
door Mariel32
Succes! Hopelijk helpt het....zo ja, laat het dan even weten. Zoals je lkunt lezen, heeft iedereen hier ongeveer hetzelfde probleem.

Re: My vodafone... voor eeuwig storing??

Geplaatst: 04 aug 2008 23:36
door Xtra
Daarom hoopte ik dat anderen het ook gaan doen.
Als ze honderden klanten hebben die niet betalen ? ;)