Tuinbar bij Leen Bakker, goedkoop = duurkoop.
Geplaatst: 28 jun 2008 14:40
Wij hebben vorige week een tuinbar bij Leen Bakker in Capelle besteld. Netjes geholpen en binnen een week werd de bar bezorgd. Alles leek goed te gaan......
De bezorging beperkte zich tot het neerzetten van de doos met de tuinbar en de krukken erin. Waarschijnlijk hadden de heren haast, want tijd voor controle was er niet.
Nadat de heren weg waren, hebben we de doos open gemaakt en wat blijkt: de hele zijkant van de bar staat scheef. (Een hoek van een graad of 60 i.p.v 90 graden, dus echt heel scheef.)
Vervolgens bellen we naar Leen Bakker in Capelle en daar blijkt dat het product niet meer geleverd wordt. (!) Ze komen het wel weer ophalen en pas nadat de bar is opgehaald, krijgen we ons geld terug.
Op zich lijkt dat aardig, totdat blijkt dat we hiervoor weer een hele dag thuis moeten blijven, omdat Leen Bakker weigert een tijdstip van afhalen op te geven. (Alsof we een onbeperkt aantal vakantiedagen hebben).
Leen Bakker blijkt niet in staat om, nadat ze eerst overlast bezorgen door een kapotte tafel te bezorgen en deze vervolgens ook niet meer te kunnen leveren, als blijk van service en inleving in de problemen van de klant, aan het einde van de dag te komen of aan het begin van de dag. En als de bar niet wordt opgehaald, krijg je gewoon je geld niet terug.
Met andere woorden, door die "fijne" service van Leen Bakker, ben ik twee vakantiedagen armer en heb ik nog geen tuinmeubel, dus daar komt in ieder geval nog een vakantiedag bij voor de levering van een tuinmeubel dat wel goed is.
Bedankt Leen Bakker, goedkoop is hier dus typisch duurkoop. Ik neem in ieder geval niet meer het risico om bij Leen Bakker te kopen.
Overigens, werden dezelfde dag diverse meubelen afgeleverd via De Stigter tuinmeubelen in Capelle. Ook hier ging wat mis. Echter, nog dezelfde middag stond de bezorging al weer klaar en werd alles in orde gemaakt. Zo kan het dus ook!!
Mark
De bezorging beperkte zich tot het neerzetten van de doos met de tuinbar en de krukken erin. Waarschijnlijk hadden de heren haast, want tijd voor controle was er niet.
Nadat de heren weg waren, hebben we de doos open gemaakt en wat blijkt: de hele zijkant van de bar staat scheef. (Een hoek van een graad of 60 i.p.v 90 graden, dus echt heel scheef.)
Vervolgens bellen we naar Leen Bakker in Capelle en daar blijkt dat het product niet meer geleverd wordt. (!) Ze komen het wel weer ophalen en pas nadat de bar is opgehaald, krijgen we ons geld terug.
Op zich lijkt dat aardig, totdat blijkt dat we hiervoor weer een hele dag thuis moeten blijven, omdat Leen Bakker weigert een tijdstip van afhalen op te geven. (Alsof we een onbeperkt aantal vakantiedagen hebben).
Leen Bakker blijkt niet in staat om, nadat ze eerst overlast bezorgen door een kapotte tafel te bezorgen en deze vervolgens ook niet meer te kunnen leveren, als blijk van service en inleving in de problemen van de klant, aan het einde van de dag te komen of aan het begin van de dag. En als de bar niet wordt opgehaald, krijg je gewoon je geld niet terug.
Met andere woorden, door die "fijne" service van Leen Bakker, ben ik twee vakantiedagen armer en heb ik nog geen tuinmeubel, dus daar komt in ieder geval nog een vakantiedag bij voor de levering van een tuinmeubel dat wel goed is.
Bedankt Leen Bakker, goedkoop is hier dus typisch duurkoop. Ik neem in ieder geval niet meer het risico om bij Leen Bakker te kopen.
Overigens, werden dezelfde dag diverse meubelen afgeleverd via De Stigter tuinmeubelen in Capelle. Ook hier ging wat mis. Echter, nog dezelfde middag stond de bezorging al weer klaar en werd alles in orde gemaakt. Zo kan het dus ook!!
Mark