Pagina 1 van 1

Eerlijk over later

Geplaatst: 02 jul 2008 17:33
door Locomotief
Een nieuwe slogan van AEGON,"eerlijk over later", waren zij maar eerlijk over het verleden!

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 03 jul 2008 12:30
door rost60
Hele scherpe en terechte opmerking...,en wat ik ook heel erg vind dat ze ook nog mijn club gaan sponseren voor tig miljoen maar ons met het sprintplan mooi in de maling hebben genomen door de indruk te wekken dat het een spaarplan zou zijn(spaarbeleg) maar we geven niet op al duurt het nog zo lang ik ga toch er nog van uit dat het recht zal zegevieren of is dit 'n utopie..., ben aangesloten bij Spirit sinds 2004 dus we zijn al 'n jaar of 4 jaar bezig...,hoezo geduld??

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 04 jul 2008 20:15
door Locomotief
Stel je voor Mimoen (AEGON-stem), wat zou je nog kunnen doen om na 30 jaren te sparen er achter te komen dat er he-le-maal niets van klopt,
dat 100-duizenden zijn benadeeld en opgelicht in het verleden en dat die hetzelfde staan te wachten met jouw oproep na te denken over later!

Het is zeer velen overkomen, velen hiervan zitten tot boven hun oren in de penarie, ook jouw landgenoten (met alle respect).

Hoe kan je het maken, weet je wel wat je en waarvoor je reclame maakt?

Het maakt jou Mimoen niets uit wat je ook maar uitkraamt, het gaat net als je opdrachtgever maar om een ding, kijk naar het verleden van je club en realiseer je dat wanneer je zo je geld moet verdienen schaam-
teloos en vooral beneden alle peil is!

Eerlijk over later, wat een misser!

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 07 jul 2008 21:59
door bia
Geplaatst op: 02 Jul 2008 16:33 Onderwerp: Eerlijk over later

Een nieuwe slogan van AEGON,"eerlijk over later", waren zij maar eerlijk over het verleden!

**************************************************


Een heel bekend gezegde luid " Eerlijkheid duurt het langst oftewel "Wie het laatst lacht, lacht het best" en dat zijn wij de gedupeerden.
Wij hadden ook een Spaar & Beleg Plan ookwel Spintplan genoemt, maar na 5 jaar sparen somma f 150,- werdt dit beloond op 31.11.2005 met een eindresultaat van somma 0,00 euro's

Schande AEGON jullie moeten je eigen schamen.


Bia

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 09 jul 2008 12:44
door sandermans
Ze zullen hun leven toch wel betere in de toekomst ?
NEE HOOR OOK NIET IN DE TOEKOMST :

http://www.z24.nl/bedrijven/finance/artikel_21270.z24

Ik kan niet wachten op hun nieuwe producten volgend jaar.
Hoe zullen ze ons dan pakken ?

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 09 jul 2008 19:32
door Locomotief
Met Mimoen richt AEGON zich nu op de Turkse en Marokkaanse landgenoten, trap er niet in, 30 jaren betalen + 10 jaar procederen, "eerlijk over later" is een misser en klopt van geen kant, zij zijn slechts op een ding uit en dat is dat u betaald voor een zeer vaag en oncontroleerbaar product, niet doen en weg met de slogan "eerlijk over later", dat AEGON maken we zelf wel uit!

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 09 jul 2008 19:36
door Locomotief
ROST / BIA / SANDERMANS, goed zo! Blijven reageren, we gaan het vuurtje weer aansteken en hoe! Waar blijven de anderen, "eerlijk over later gedacht", de aanhouder wint en de rente blijft toch doorlopen, niets te verliezen toch?

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 10 jul 2008 11:24
door sandermans
Het ik ook ongelofelijk… dat het allemaal zo maar kan.
Aangeboden polis na polis hebben vraagtekens bij Aegon, jaar in jaar uit. ( http://www.z24.nl/bedrijven/finance/artikel_21270.z24 )
En ik ben bang dat ze er nog mee weg komen ook.
Ze zouden wel gedacht hebben “ja we krijgen claims maar dat zal lang niet zoveel zijn als wij erop gaan verdienen”

De rechters zullen de banken toch niet een hand boven het hoofd gaan houden: “die banken hebben zoveel problemen nu met de kredietcrises laten we maar mild zijn want misschien valt hij wel om.”
Kredietcrises zal bij de Aegon niet aan de orde zijn, ze hebben zoveel weggekaapt bij de burgers.
Misschien hebben ze nog wel wat geld over om de rechters wat toe te schuiven ?

Ik hoop ook niet dat mensen gaan denken ze sponsoren Ajax… ze hebben een schaatsploeg.. en ik hoor op de radio dat ze eerlijk zijn over later… dat zal wel een goeie bank zijn.

NEE dat dachten wij ook.. (snik).. ergens in 1998.. nu 2008.

Dus ja laten we er vooral over blijven schrijven op dit forum en andere !
Ze willen de markt in China gaan uitbreiden… ze kunnen daar dit forum niet lezen, jammer.

IEDEREEN WEER WAKKER ?

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 13 jul 2008 00:13
door Locomotief
Staat er een levensgroot billboard van AEGON, "eerlijk over reclame"
:roll: kijk hier snap ik niets van, misser na misser, het is natuurlijk wel zo dat wanneer het stiller wordt met de tegenstand zij denken een nieuwe campagne te kunnen starten! Maar:

-AEGON ONEERLIJK OVER HET VERLEDEN!
-AEGON, TRAP ER NIET IN!
-AEGON, EEN DER GROOTSE RISICO'S DIE JE OOIT KAN NEMEN
-AEGON = MISSER! :roll:

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 13 jul 2008 12:08
door sandermans
Heeft die Mimoen ook een e-mail adres ?
Eens vragen waar hij mee bezig is !

Kan geen kwaad toch...

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 21 jul 2008 10:08
door sandermans
Ze hebben nog meer geld.
Jullie hebben mijn rekening nr.

http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home ... 815322.xml

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 25 jul 2008 00:27
door Locomotief
De slogans "EERLIJK OVER LATER & EERLIJK OVER RECLAME" kosten AEGON volgens een simpele berekening een miljoen of 15.

Al die onware en nutteloze uitingen van MIMOEN dat AEGON "eerlijk over later" maar zeer oneerlijk was over vroeger is een regelrechte overloping van verdraaide feiten van v/d Werf / Storm & rovers over de gedupeerden die nooit vergeten mag worden.

Waar blijft de media, er zouden opnieuw oproepen gedaan moeten worden om het vuur op te stoken, er wordt blijkbaar gegokt op het verjaren van aanspraken door AEGON, Consument & Geldzaken zou hierin een voortrekkersrol in kunnen betekenen, publiceren in een relatief goed gelezen blad als METRO / SPITS zou Nederland weer wakker moeten maken en geeft de organisatie status!

Tros Radar zou ook weer eens in moeten spelen over de wijze van AEGON hoe deze de zaak laat verlopen, een aanvraag zal ik indienen, dan zien de mensen hoe "EERLIJK OVER LATER" is, in het geheel niet dus!

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 19 jul 2009 11:27
door Piet
Eerlijk Aegon

De Telegraaf 19 juli 2009

Sinds de crisis zetten bedrijven de klant weer centraal. Ik hoor u denken: ’Alsof dat iets bijzonders is.’ Maar het gaat om het idee, denk ik dan maar. Ook Aegon vond de tijd rijp voor de reclamecampagne ’eerlijk over later’. Over ons pensioen. Een gewaagde stap, want eerlijk is niet de eerste karaktereigenschap die je deze verzekeraar toerekent. Het blazoen is onder meer door de verkoop van aandelenleaseproducten danig besmeurd. Honderdduizenden Nederlanders zijn het schip ingegaan met deze risicovolle combinatie van beleggen en lenen.
Goed, er is een compensatieregeling, maar die is mager en velen hebben het gevoel bedonderd te zijn. Uit de ’fanmail’ die we door de jaren heen op de redactie over Aegon ontvingen, kan ik met goed fatsoen niet citeren.
Aegon is ook een van de grootste verkopers van beleggingsverzekeringen: woekerpolissen. Verzekeraars hebben hiervoor jarenlang te hoge kosten in rekening gebracht. Afgelopen week omarmde Aegon het schikkingsvoorstel van Ombudsman Wabeke, dat de kosten maximeert. Aegon gaat naar eigen zeggen zelfs dieper door de knieën dan dat voorstel. Ronkende taal, maar nergens heb ik gelezen dat er een rechterlijk vonnis ligt dat nóg veel verder gaat dan de lauwwarme oplossing die Wabeke biedt. Voor Koersplan, de belangrijkste woekerpolis die Aegon heeft verkocht, heeft een rechter in mei besloten dat 85% van de premies voor de interne overlijdensdekking moet worden terugbetaald. En juist in die overlijdensdekking – glansrijk genegeerd door Wabeke – zitten de meeste kosten. Natuurlijk is Aegon in deze collectieve zaak in hoger beroep gegaan. De standaardreactie, helaas ook in individuele zaken waar één klant moet opboksen tegen het arsenaal aan advocaten dat Aegon kan inzetten. Ook als gedupeerdenclub ’Koersplan de weg kwijt’ het hoger beroep wint, vrees ik dat veel klanten zelf hun recht moeten halen. Een stuitend schouwspel. Eerlijk over later? Laat Aegon maar eens eerlijk over vroeger worden. Met een genereuze compensatieregeling. Ook beter voor Aegon, want een bedrijf dat niet voor zijn klanten vecht maar ertegen, heeft het niet begrepen.

Manno van den Berg is redacteur bij OverGeld, [email protected]

© 1996-2009 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.

Re: Eerlijk over later

Geplaatst: 20 jul 2009 19:51
door exio
je wordt binnengehaald als klant en na de handtekening ben je een slachtoffer