Orange levert geen dienst maar wil wel geld zien.
Geplaatst: 04 jul 2008 13:29
Hallo,
Ik heb al een half jaar lang problemen met orange internet.
Het begon allemaal met het niet verzenden van mijn modem om mee te kunnen internetten. Dat kwam door veel "storingen" vertelde die niet al te behulpzame helpdesk jongen mij. Maar toen kwamen de echte problemen pas. Orange begon geld van mijn rekening af te halen zonder dat ik maar ooit 1 minuut online was geweest. Ik had immers mijn modem niet eens. Ik meteen bellen (20cent/min) en vragen wat er aan de hand was. Dat was weer een "storing" en alles zou goed komen. Nu half jaar later heb ik geen internet en heb ik 5x geld laten terugboeken door mijn bank. Ik heb net gebeld en duidelijk gezegd dat ik mijn abonnement wilde opzeggen. Ik wilde dat al veel eerder doen maar toen hadden ze mij steeds bedrogen met hun "storing" sorry verhaal.
Maar toen brak mijn klomp pas echt. Die "help"desk vertelde mij doodleuk dat die dat niet ging doen omdat het toch geen zin heeft om met dat afdeling te praten. Zelfs na aandringen van mijn kant kreeg ik met geen mogelijkheid afdeling te spreken waar ik mijn abonnement kon opzeggen.
Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Alvast bedankt
JB
Ik heb al een half jaar lang problemen met orange internet.
Het begon allemaal met het niet verzenden van mijn modem om mee te kunnen internetten. Dat kwam door veel "storingen" vertelde die niet al te behulpzame helpdesk jongen mij. Maar toen kwamen de echte problemen pas. Orange begon geld van mijn rekening af te halen zonder dat ik maar ooit 1 minuut online was geweest. Ik had immers mijn modem niet eens. Ik meteen bellen (20cent/min) en vragen wat er aan de hand was. Dat was weer een "storing" en alles zou goed komen. Nu half jaar later heb ik geen internet en heb ik 5x geld laten terugboeken door mijn bank. Ik heb net gebeld en duidelijk gezegd dat ik mijn abonnement wilde opzeggen. Ik wilde dat al veel eerder doen maar toen hadden ze mij steeds bedrogen met hun "storing" sorry verhaal.
Maar toen brak mijn klomp pas echt. Die "help"desk vertelde mij doodleuk dat die dat niet ging doen omdat het toch geen zin heeft om met dat afdeling te praten. Zelfs na aandringen van mijn kant kreeg ik met geen mogelijkheid afdeling te spreken waar ik mijn abonnement kon opzeggen.
Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Alvast bedankt
JB