LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EUROCAPITAL NV ?
EUROCAPITAL NV ?
Laatst gewijzigd door ron1 op 23 nov 2009 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: EUROCAPITAL NV ?
Eurocapital staat geregistreerd in de handelsregisters te Curacao onder nummer 80079 en in Nederland onder nummer 08121925.
Eurocapital is tevens geregistreerd bij de AFM en aangesloten bij Kifid.
Met vriendelijke groeten,
C.J.W. Rooswinkel
directeur
Eurocapital is tevens geregistreerd bij de AFM en aangesloten bij Kifid.
Met vriendelijke groeten,
C.J.W. Rooswinkel
directeur
Hoi Ron,
Er zijn een aantal wettelijke eisen waaraan een tussenpersoon (tp) moet voldoen alvorens een vergunning te krijgen van de AFM. Zie www.afm.nl
Aan die eisen voldoet het bedrijf.
Verder ziet de website er fraai uit. Qua inhoud straalt het bepaald geen beeld van 'snelle jongens' uit.
Als werkwijze staat een gedegen, individuele aanpak voor ogen. Of dat ook zo is, weet ik niet, ik ken het bedrijf niet.
Wat wel opvalt is dan men aangeeft te beschikken over:
Ik zou die vragen gewoon stellen bij het contact. Bijvoorbeeld:
- waarom is het bedrijf een NV en op de Antillen gevestigd
- zijn er gecerttificeerde medewerkers, bijvoorbeeld erkend hypotheekadviseur, of NVM certificering of iets dergelijks
- zijn er referenties die je kunt benaderen
Het bedrijf beweegt zich in een hele specifieke markt, buitenlands onroerend goed, en hypotheken. Met name dat laatste is vrij uniek.
Een gezonde dosis wantrouwen is altijd goed, alleen is het naar mijn mening niet zo dat elke tp per definitie niet te vertrouwen is. Dat aantal is veruit in de minderheid.
Ik zie geen echte minpunten in de beschikbare info, maar stel gewoon de vragen die je hebt.
Succes!
Jack
Er zijn een aantal wettelijke eisen waaraan een tussenpersoon (tp) moet voldoen alvorens een vergunning te krijgen van de AFM. Zie www.afm.nl
Aan die eisen voldoet het bedrijf.
Verder ziet de website er fraai uit. Qua inhoud straalt het bepaald geen beeld van 'snelle jongens' uit.
Als werkwijze staat een gedegen, individuele aanpak voor ogen. Of dat ook zo is, weet ik niet, ik ken het bedrijf niet.
Wat wel opvalt is dan men aangeeft te beschikken over:
In de mij bekende registers komt het bedrijf echter niet voor. Dat hoeft overigens niets te zeggen, het zou kunnen dat indiviudele werknemers een certificering hebben.Gediplomeerd en gekwalificeerde hypotheekadviseurs en makelaars
Ik zou die vragen gewoon stellen bij het contact. Bijvoorbeeld:
- waarom is het bedrijf een NV en op de Antillen gevestigd
- zijn er gecerttificeerde medewerkers, bijvoorbeeld erkend hypotheekadviseur, of NVM certificering of iets dergelijks
- zijn er referenties die je kunt benaderen
Het bedrijf beweegt zich in een hele specifieke markt, buitenlands onroerend goed, en hypotheken. Met name dat laatste is vrij uniek.
Een gezonde dosis wantrouwen is altijd goed, alleen is het naar mijn mening niet zo dat elke tp per definitie niet te vertrouwen is. Dat aantal is veruit in de minderheid.
Ik zie geen echte minpunten in de beschikbare info, maar stel gewoon de vragen die je hebt.
Succes!
Jack
Geachte heer Jack 747,
Allereerst even een vraag: waarom gebruikt u een alias en toont u niet gewoon u naam, zoals de directeur van dit bedrijf.
Ik kan u zeggen dat dit een zeer renomeerd bedrijf is en wat erg belangrijk is: zeer klant gericht. M.a.w. Eurocapital is er voor de client en niet voor de geldverstrekker of de verkopende partij van onroerend goed.
Dit is mijn ervaring!!
Met vriendelijke groet,
K.Huijsman
Allereerst even een vraag: waarom gebruikt u een alias en toont u niet gewoon u naam, zoals de directeur van dit bedrijf.
Ik kan u zeggen dat dit een zeer renomeerd bedrijf is en wat erg belangrijk is: zeer klant gericht. M.a.w. Eurocapital is er voor de client en niet voor de geldverstrekker of de verkopende partij van onroerend goed.
Dit is mijn ervaring!!
Met vriendelijke groet,
K.Huijsman
"nu met aantrekkelijk rendement investeren in de Verenigde staten" "Met name de regio Chicago". staat er op de website onder "nieuws" (bericht uit 2007). Ik twijfel sterk aan de professionaliteit van deze partij als je dit nog als nieuws op je site hebt staan. De regio Chigago is zeer zwaar getroffen door de crisis in de autofabricage. Gigantische leegstand en prijsdalingen. Ze profileren en zeggen dat ze heel groot zijn. Hebben een nieuwe zaal van 150 m2. Zeer groot, inderdaad.
-
Beetje trage reactie van de heer Huijsman.
Verder site even bekeken. Nogal achterhaald geheel.
Als partners staat SKV genoemd, dat is echt al weer bijna 2 jaar Kifid.
Wijze van communiceren op een forum komt me ook erg bekend voor.
brrr.
Verder site even bekeken. Nogal achterhaald geheel.
Als partners staat SKV genoemd, dat is echt al weer bijna 2 jaar Kifid.
Wijze van communiceren op een forum komt me ook erg bekend voor.
brrr.
Laatst gewijzigd door een vraag, een antwoord op 23 nov 2008 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou altijd even contact opnemen met de AFM, kan nooit kwaad.
@urlander, a.k.a. K. Huijsman?
Wat u probeert te doen is middels een 'argumentum ad hominem', namelijk in dit geval mijn gedrag, mij in discrediet te brengen.
Waarbij het kennelijk uw gedachte is dat daardoor het bericht cq. berichten dat ik heb geplaatst van waarde ontdaan worden, vergeefs kan ik u melden.
Een veel voorkomend, en verkeerd gebruik in het argumenteren, helaas.
Laten we het dus inhoudelijk houden en niet op de man spelen, is veel waardevoller lijkt me.
Dat brengt me bij uw bericht, Klaarblijkelijk is er iets in mijn bericht waar u over valt. Wilt u eens toelichten wat dat is?
groet,
Jack
Wat u probeert te doen is middels een 'argumentum ad hominem', namelijk in dit geval mijn gedrag, mij in discrediet te brengen.
Waarbij het kennelijk uw gedachte is dat daardoor het bericht cq. berichten dat ik heb geplaatst van waarde ontdaan worden, vergeefs kan ik u melden.
Een veel voorkomend, en verkeerd gebruik in het argumenteren, helaas.
Laten we het dus inhoudelijk houden en niet op de man spelen, is veel waardevoller lijkt me.
Dat brengt me bij uw bericht, Klaarblijkelijk is er iets in mijn bericht waar u over valt. Wilt u eens toelichten wat dat is?
groet,
Jack
-
bekende truc om een bericht uit een forum weer naar boven te halen Jack. Komt de bedrijfsnaam weer even in beeld.
Zie hier, dit bedrijf bestaat inmiddels niet meer....