Hoe wordt je opglicht bij T-mobile
Geplaatst: 06 jul 2008 14:39
Juni 2007 heb ik via T-mobile voor de MBA vario 2 gekozen. Sinds april dit jaar viel ineens het beeldscherm weg. Ik heb vervolgens het toestel ter reparatie opgestuurd en odeze is ook gemaakt onder diezelfde garantie. Het bleek een software probleem te zijn.
Bleek na reparatie dat het touchscreen scherm het niet meer deed, wederom terug en vervolgens gerepareerd, onder garantie!! Ditmaal duurde het 2 weken voordat ik het toestel terug kreeg. Het duurde nu langer omdat hij niet door de test heen kwam.
Na controle deed het tocuhscreen nog steeds niet ,maar bovendien deed de scrollbalk het ook niet meer. Maar weer opgestuurd. Ik had al gebeld dat ik nu toch wel een ander toestel wilde gezien de voordurende problemenen deze eigenlijk alleen maar verergerden. Moest toch weer ter reparatie worden aangeboden.
Je wil het niet geloven, maar ik kreeg deze week een brief dat ik 180 euro moet betalen omdat deze reparatie niet onder garantie viel wegens gebruikers schade. Betaal ik niet krijg ik het toestel zo terug zonder dat hij gemaakt wordt. 3 x opgestuurd gewoon onder garantie, nu blijkt dat het probleem niet kan worden opgelost en gaat het t-mobile geld kostenen zou je geen garantie meer hebben.
Gebeld met klantenservice en krijg je eenvoudig te horen dat er nu gebruikersschade is geconstateerd en dan valt er niets onder garantie.
Wie heeft dezelfde ervaring???
Bleek na reparatie dat het touchscreen scherm het niet meer deed, wederom terug en vervolgens gerepareerd, onder garantie!! Ditmaal duurde het 2 weken voordat ik het toestel terug kreeg. Het duurde nu langer omdat hij niet door de test heen kwam.
Na controle deed het tocuhscreen nog steeds niet ,maar bovendien deed de scrollbalk het ook niet meer. Maar weer opgestuurd. Ik had al gebeld dat ik nu toch wel een ander toestel wilde gezien de voordurende problemenen deze eigenlijk alleen maar verergerden. Moest toch weer ter reparatie worden aangeboden.
Je wil het niet geloven, maar ik kreeg deze week een brief dat ik 180 euro moet betalen omdat deze reparatie niet onder garantie viel wegens gebruikers schade. Betaal ik niet krijg ik het toestel zo terug zonder dat hij gemaakt wordt. 3 x opgestuurd gewoon onder garantie, nu blijkt dat het probleem niet kan worden opgelost en gaat het t-mobile geld kostenen zou je geen garantie meer hebben.
Gebeld met klantenservice en krijg je eenvoudig te horen dat er nu gebruikersschade is geconstateerd en dan valt er niets onder garantie.
Wie heeft dezelfde ervaring???