Pagina 1 van 1

Wachten en nog meer wachten op Vodafone

Geplaatst: 09 jul 2008 21:23
door alexsv
Mijn probleem is nu eindelijk opgelost, het heeft meer dan 2 maanden geduurd. Ik heb besloten om mijn probleem weg te halen vn dit forum omdat Vodafone mij toch nog een nieuw toestel heeft gestuurd.

Door meerdere vervelende miscommunicaties binnen de vele verschillende afdelingen bij Vodafone duurde dit wat langer dan geplanned.

Vodafone heeft mij enorm goede service verleend in de jaren hiervoor en hopelijk blijft ze dat ook in de toekomst zo doen.

Re: Wachten en nog meer wachten op Vodafone

Geplaatst: 11 jul 2008 14:36
door WEBRELATIONSAA
Wat een ontzettend vervelende situatie.

Stuur me, als je dat wilt, even het mobiele nummer, dan ga ik
meteen aan de slag om dit alsnog op te lossen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Re: Wachten en nog meer wachten op Vodafone

Geplaatst: 13 jul 2008 14:30
door alexsv
Inmiddels Webrelations gemaild, maar heb hiervan nog niets gehoord.

Vodafone heeft me teruggebeld om te vertellen dat ze een pakket samen hebben gesteld met alle missende onderdelen van de w950i en deze wilde opsturen naar mij toe. Ze snappen het gewoon echt niet.
Het toestel is niet in orde, de stylus valt uit het toestel. Dat gaat dus mooi niet door. Later die dag ben ik weer opgebeld en er werd gevraagd of ik het toestel verzekerd wilde opsturen naar vodafone toe met een brief erbij van het gehele verhaal, echter waren vodafone en mijzelf eerder al overeengekomen dat het toestel hier bij mij thuis omgeruild zal worden. Maar dat kon dus niet doorgaan, ik moet het toestel opsturen, dus zit ik straks helemaal zonder toestel van vodafone.
Hopelijk wordt het nu wel goed afgehandeld, ik hoop dus echt niet dat ze het toestel gerepareerd terugsturen ofzo...
We wachten maar WEER af

Re: Wachten en nog meer wachten op Vodafone

Geplaatst: 21 jul 2008 15:26
door alexsv
Ik heb dus maandag 14 juli het pakket opgestuurd zodat vodafone direct het nieuwe toestel kan opsturen. Dat was ook afgesproken met de klantenservice, het zou ongeveer 2 dagen duren voordat ik een nieuw toestel zou ontvangen. Echter nu is het 21 Juli en ik zit nogsteeds zonder toestel!! :shock:

Vodafone heeft gelijk na ontvangst mijn toestel onderzocht en concludeerde dat ik weer gelijk had, dus het toestel had een probleem met de clip die de stylus vasthoud en was dus niet in orde. Ik werd gebeld door de Special Service van Vodafone en er werd verteld dat ik voor het weekend een toestel in mn handen zou hebben. Ik vertelde dat er met de klantenservice was afgesproken dat het echter maar 2 dagen in beslag zou gaan nemen. De Special Service Vodafone medewerkster kon me garanderen dat ik het toestel voor het weekend zou ontvangen.

Donderdag 24 juli kwam er natuurlijk niets.
Vrijdag dan.. nee hoor, natuurlijk niet. Vodafone kon mij niet eens vertellen of het toestel wel of niet opgestuurd was. Er was zelfs die ochtend afgesproken dat het toestel dan per koerier naar mij verstuurd zou worden, dus dezelfde dag nog geleverd zou worden! Toen wat later in de middag net voordat een medewerkster van SSV naar huis ging werd ik nog gebeld en ze kon me vertellen dat het toestel eindelijk de deur uit was en alsnog vandaag aangeleverd zou worden. Dat kon tot 21:00 uur duren. Ik geloofde het bijna niet, maarja misschien word er dit keer niet gelogen door Vodafone. Maar nee hoor, dat is dus ook niet gebeurd.

Zaterdag misschien.. de klantenservice wist niet eens waar het toestel was en hoe het verzonden was. Dus ik zou moeten wachten of het misschien later die dag werd afgeleverd. Maar nee hoor.. helemaal niets.
Zondag eindelijk een rustige dag, want dan komt de koerier of TNTpost of RITMO of GLS vast niet.

En nu maandag 21 juni, gebeld met de SSV, en ze geloofde niet dat ik het toestel nogsteeds niet had ontvangen. Managers en afdelingshoofden bemoeien er zich nu ook al mee. Maar ze konden niets voor me doen, ik mag lekker nog een dag wachten. Zoveel afspraken.. het is echt om te huilen, ik wordt er nu letterlijk ziek van.
Als Vodafone nou gelijk goed had gehandeld en mij zoals afgesproken en toestel had laten uitzoeken was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.

Ik heb een schadevergoeding geeist voor alle fouten en niet nagekomen afspraken en 2 maanden abbo-geld terug gevraagd.

Re: Wachten en nog meer wachten op Vodafone

Geplaatst: 22 jul 2008 11:43
door alexsv
:roll:

Re: Wachten en nog meer wachten op Vodafone

Geplaatst: 22 jul 2008 13:03
door alexsv
Eindelijk, TNT bracht mn toestel en alles ziet er gelukkig netjes uit.
Echter na controle van het tracktrace nummer van tnt bleek dat het pas gister 21 juli is opgehaald en dat was dus niet afgesproken.
Er was afgesproken dat dit de 15de of 16de gelijk zou gebeuren.

Ik voel me nu een stuk beter omdat deze nachtmerrie nu bijna afgelopen is. Het toestel werkt perfect en ben er erg blij mee.
Hopelijk kan Vodafone haar klantvriendelijkheid bewijzen om mijn klachtenbrief zo goed en fair mogelijk te behandelen.