Slechte klantenservice rabomobiel!
Geplaatst: 10 jul 2008 10:28
Bij de overstap naar het nieuwe netwerk van KPN op 13 juni is er iets helemaal misgegaan met rabomobiel.
De simkaart werd niet door mijn mobiel geacepteerd, rabomobiel gebeld en het lag allemaal aan mij , ik zou het niet goed gedaan hebben? Nou alles is volgens het bijgeleverde formulier gedaan maar op een gegeven moment was hij helemaal niet meer bruikbaar de telefoon en totaal geblokkeerd [pukcode en dat soort dingen hielpen ook niet meer.] Vaak dus gebeld op dure kosten 10 cent per minuut.
Ik moest zelf de sony maar bellen want het lag niet aan de rabomobiel zeiden ze, terwijl zij deze telefoon wel geleverd hadden.
Echt onbeschoft dat ik het zelf maar op moest lossen. Vele mails via de site zijn verstuurd en uiteindelijk gaven ze toe dat het niet netjes was van hun dat ik zelf de sony had moeten bellen en het naar de technische dienst was mijn verhaal. Nou ik zit nog steeds te wachten!!!!!!!! en dat al vanaf 13 juni. Ik heb hier toch niet om gevraagd dus rabo behoort het probleem op te lossen.
Telefonisch zijn ze ook al niet meer bereikbaar en word je telkens gezegd op een later tijdstip terug te bellen.
Machts monopolie waar je niet tussen komt, ik ga het zelf nu maar via mijn verzekering en rechtsbijstand proberen op te lossen en ondertussen zal ik zeker geen reclame maken voor ze, maar op meerdere forums mijn klacht vertellen!
De overstap is op een andere mobiel [wij hebben 2 abonnementen bij rabo] wel goed gegaan dus het probleen zit hem in de door hun geleverde telefoon die al eerder gerepareerd is geweest en maar niet goed werkend is te krijgen.
De simkaart werd niet door mijn mobiel geacepteerd, rabomobiel gebeld en het lag allemaal aan mij , ik zou het niet goed gedaan hebben? Nou alles is volgens het bijgeleverde formulier gedaan maar op een gegeven moment was hij helemaal niet meer bruikbaar de telefoon en totaal geblokkeerd [pukcode en dat soort dingen hielpen ook niet meer.] Vaak dus gebeld op dure kosten 10 cent per minuut.
Ik moest zelf de sony maar bellen want het lag niet aan de rabomobiel zeiden ze, terwijl zij deze telefoon wel geleverd hadden.
Echt onbeschoft dat ik het zelf maar op moest lossen. Vele mails via de site zijn verstuurd en uiteindelijk gaven ze toe dat het niet netjes was van hun dat ik zelf de sony had moeten bellen en het naar de technische dienst was mijn verhaal. Nou ik zit nog steeds te wachten!!!!!!!! en dat al vanaf 13 juni. Ik heb hier toch niet om gevraagd dus rabo behoort het probleem op te lossen.
Telefonisch zijn ze ook al niet meer bereikbaar en word je telkens gezegd op een later tijdstip terug te bellen.
Machts monopolie waar je niet tussen komt, ik ga het zelf nu maar via mijn verzekering en rechtsbijstand proberen op te lossen en ondertussen zal ik zeker geen reclame maken voor ze, maar op meerdere forums mijn klacht vertellen!
De overstap is op een andere mobiel [wij hebben 2 abonnementen bij rabo] wel goed gegaan dus het probleen zit hem in de door hun geleverde telefoon die al eerder gerepareerd is geweest en maar niet goed werkend is te krijgen.