LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] concert at sea

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
topklep

concert at sea

Ongelezen bericht door topklep »

Ik ben op zaterdag 28 juni met mijn gezin 5 personen naar het concert gegaan.
Omdat de kinderen kaartjes hadden gewonen moest ik 2 extra kaartjes bij bestellen plus een parkeerticket
Dus netjes kaartjes bestelt en een parkeerticket.
Bij aankomst blijkt dat de bestelde parkeerkaart een buskaartje is voor twee personen.
Nu moest ik alsnog drie extra tickets kopen, dus extra 15 euro.
Terwijl op jullie site staat vermeld dat de bussen vanaf het parkeerterrein gratis zijn!!!!!!!!
Om te voorkomen dat de wegen naar de Brouwersdam volledig verstopt raken is er voor verkeer vanuit de zuidelijke richting (Zeeland, Noord Brabant) een ander parkeerterrein (P2). Dit terrein is op Neeltje Jans en is net als de Brouwersdam een verhard parkeerterrein. Zuidelijke parkeerders kunnen gebruik maken van de gratis busdienst van Neeltje Jans naar het festivalterrein en omgekeerd. De rit met de bus duurt, afhankelijk van de drukte 15 a 20 minuten. Bij de Brouwersdam zijn speciale bushaltes aangelegd waar je na afloop weer snel op de bus kunt stappen.
Dat je geen drank mag meenemen, heb ik beeld bij. Drank voor een diabetspatient wordt inbeslag genomen. Zelfs het kleine zakje snoep van mijn zoontje moest ingeleverd worden.

Een dag later heb ik de organisatie hierover een mailtje gestuurd.
Maar na twee weken taal nog teken van de organisatie!!

MLF

Re: concert at sea

Ongelezen bericht door MLF »

Achter op uw ticket staat wat u niet mee mag nemen, voor de rest hangen er borden boven de ingang van het concert wat niet mee mag.
Diabetes hebben of een brief of een spuit bij zich waardoor zij dit kunnen tonen en mogen zelf een flesje water meenemen.
Alle spullen, buiten drank en eten, kunt u afgeven en bij het verlaten van het concert terug krijgen middels een ticket die u heeft gekregen bij het inleveren.

topklep

Re: concert at sea

Ongelezen bericht door topklep »

Prima,
Dit was de eerste keer dat we naar een concert zijn gegaan maar ook tevens de laatste keer.

Op internet adverteren zij met gratis busvervoer vanaf de parkeerplaats. Dus koop je een parkeerticket a 10 euro, want je komt met je gezin in een auto. Ter plaatse blijkt dat het ticket een buskaartje is voor 2 personen.
Daarvan staat niets op de achterkant van het parkeerkaartje.
Dus moet je nog eens 15 euro bijbetalen voor de drie kinderen.

Praten we dus over regelgeving dan moeten zij zelf eerst maar eens hun zaken voor elkaar hebben, voordat zij zelfs nog een snoepzak van de kinderen in beslag nemen.

Een de bus terug naar de parkeerplaats was ook nog niet eens fatsoenlijk geregeld.

Nu heb ik al tweemaal opheldering gevraagd betreffende de buskaartjes.
De organisatie laat totaal niets van zich horen. Ze hadden toch op z'n minst kunnen reageren.
Maar ja.......... ik vindt dit allerminst professioneel te noemen!!!!

Gesloten