AH Telecom webwinkel
Geplaatst: 15 jul 2008 12:43
Op 15 juni 2008 heb ik via de Albert Hein Telecom webwinkel, een Samsung C260 besteld voor 29,99 euro. Er stond vermeld dat als ik de telefoon voor een bepaalde tijd bestelde, ik de telefoon de volgende dag in huis zou hebben. Ik heb via iDeal voor die telefoon betaald. Diezelfde dag nog krijg ik een mailtje dat het toestel niet op voorraad is en dat ze me op de hoogte zullen houden.
Drie weken verder en ik heb nog steeds geen toestel. Ik besluit om een mailtje via de website te sturen. En pas een week later krijg ik antwoord. "Toestel is niet op voorraad bla bla bla" Een antwoord waar ik dus niks aan heb. Ondertussen heb ik in een reclame foldertje een zelfde model voor dezelfde prijs zien staan dus ik besluit om mijn geld terug te vragen als het nog veel langer duurt. Wederom een mailtje gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten en de koop ongedaan te maken. Geen antwoord.
Dan maar met het nummer 0900-2025290 bellen dat op de website staat voor het annuleren van de bestelling. 20 cent per minuut... Die kunnen mij niet helpen en sturen mij door naar een mobiel nummer 06-16001200 waarvan ze zeggen dat dat klantenservice is. Die sturen mij vervolgens weer door naar 0626001200. En die zeggen weer dat ik een ander nummer 0800-1707 moet bellen. En die sturen mij doodleuk weer terug naar 0900-2025290.
Ze kunnen mij geen een van allen helpen en ik krijg zelfs het advies om de telefoon gewoon retour te sturen of the weigeren als het ooit nog bezorgd word.
Als het al zoveel gezeik geeft om een bestelling te annuleren?
Krijg ik dan uiteindelijk een mailtje. Ofdat ik inderdaad wel het geld terug wil? He? Verdorie! Tuurlijk wil ik mijn geld terug! Mailtje terug dus met het verzoek om mijn geld terug te storten. En als respons krijg ik de mededeling dat ze het zo snel mogelijk terug zullen "crediteren".
Het is nu 15 juli 2008 en nog steeds heb ik geen geld gezien. En ondertussen word datzelfde toestel nog steeds te koop aangeboden met de belofte dat men het de volgende dag in huis heeft. Bah...
Drie weken verder en ik heb nog steeds geen toestel. Ik besluit om een mailtje via de website te sturen. En pas een week later krijg ik antwoord. "Toestel is niet op voorraad bla bla bla" Een antwoord waar ik dus niks aan heb. Ondertussen heb ik in een reclame foldertje een zelfde model voor dezelfde prijs zien staan dus ik besluit om mijn geld terug te vragen als het nog veel langer duurt. Wederom een mailtje gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten en de koop ongedaan te maken. Geen antwoord.
Dan maar met het nummer 0900-2025290 bellen dat op de website staat voor het annuleren van de bestelling. 20 cent per minuut... Die kunnen mij niet helpen en sturen mij door naar een mobiel nummer 06-16001200 waarvan ze zeggen dat dat klantenservice is. Die sturen mij vervolgens weer door naar 0626001200. En die zeggen weer dat ik een ander nummer 0800-1707 moet bellen. En die sturen mij doodleuk weer terug naar 0900-2025290.
Ze kunnen mij geen een van allen helpen en ik krijg zelfs het advies om de telefoon gewoon retour te sturen of the weigeren als het ooit nog bezorgd word.
Als het al zoveel gezeik geeft om een bestelling te annuleren?
Krijg ik dan uiteindelijk een mailtje. Ofdat ik inderdaad wel het geld terug wil? He? Verdorie! Tuurlijk wil ik mijn geld terug! Mailtje terug dus met het verzoek om mijn geld terug te storten. En als respons krijg ik de mededeling dat ze het zo snel mogelijk terug zullen "crediteren".
Het is nu 15 juli 2008 en nog steeds heb ik geen geld gezien. En ondertussen word datzelfde toestel nog steeds te koop aangeboden met de belofte dat men het de volgende dag in huis heeft. Bah...