weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
Geplaatst: 15 jul 2008 17:27
sinds ongeveer maart dit jaar kon ik op mijn Boston 530 niet meer zien wie mij belde of had gebeld. Sinds enkele jaren heb ik telefoon bij Essent Home, met internet en tv. De geluidskwaliteit van de telefoonverbinding was gedurende die tijd en is nog steeds slecht.
Sinds het uitvallen van de weergave van gemiste gesprekken (dus wie er gebeld heeft) wordt ik door de klantenservices van Home en Ziggo op beleefde wijze doch genadeloos van het kastje naar de muur gestuurd.
Vele mails en telefoongesprekken met niets als resultaat.
Samenvattend:
1.
KPN zegt dat haar Boston 530 (en Chicago) uitstekend geschikt zijn voor Home en Ziggo, dat ze er echter klachten over krijgen en dat het probleem van de nummereweergave bij Ziggo ligt,
2.
Ziggo blijft beweren dat het GSFSK-protocol bij haar niet werkt (heeft bij mij meerdere jaren perfect gefunctioneerd). Sterker nog: het wél werken ervan bij mij gedurende enkele jaren wordt betiteld als "storing".
3.
Ik word langzamerhand gek van dit ontwijkend gedoe, van het eeuwig wachten aan de klantenservice (dat went dus nooit) en van het steeds sterker wordende gevoel dat ik ongelooflijk wordt belazerd door een bedrijf dat per maand zo'n kleine 60 euro van mij ontvangt.
Jan Bronzwaer
Sinds het uitvallen van de weergave van gemiste gesprekken (dus wie er gebeld heeft) wordt ik door de klantenservices van Home en Ziggo op beleefde wijze doch genadeloos van het kastje naar de muur gestuurd.
Vele mails en telefoongesprekken met niets als resultaat.
Samenvattend:
1.
KPN zegt dat haar Boston 530 (en Chicago) uitstekend geschikt zijn voor Home en Ziggo, dat ze er echter klachten over krijgen en dat het probleem van de nummereweergave bij Ziggo ligt,
2.
Ziggo blijft beweren dat het GSFSK-protocol bij haar niet werkt (heeft bij mij meerdere jaren perfect gefunctioneerd). Sterker nog: het wél werken ervan bij mij gedurende enkele jaren wordt betiteld als "storing".
3.
Ik word langzamerhand gek van dit ontwijkend gedoe, van het eeuwig wachten aan de klantenservice (dat went dus nooit) en van het steeds sterker wordende gevoel dat ik ongelooflijk wordt belazerd door een bedrijf dat per maand zo'n kleine 60 euro van mij ontvangt.
Jan Bronzwaer