Als het goed is staat de bestelling op naam en huis adres, naast het u niet bekende klant nr.
Ik zou de aflevering afwachten en niet pinnen.
Uw adres gegevens zijn bekend bij Hi ( neem ik aan). Mocht er een fout in het bankrekeningnr zitten verwacht ik dat u een factuur aan huis krijgt met aanmaning tot betaling.
Ik zie dus geen enkele reden om het risico te nemen dat er fraude gepleegd is met het mobiele pinapparaat.
Let wel; er wordt * gevraagd* of u wilt pinnen, niet er wordt * geëist * dat er gepind wordt.
Ik lees ook nergens dat u contant de eurocent terug krijgt
Ik denk wel dat het een legitieme e-mail is maar ik zou niet pinnen bij aflevering.
U zegt gewoon dat u verwacht dat Hi u vertrouwt en derhalve pint u niet.
Indien nodig herhalen volgens het principe van de kapotte grammofoonplaat. Dan wint u altijd, omdat u niet hoeft te luisteren naar de argumenten van de bezorger.
Pas tekenen voor ontvangst als u het pakket in handen heeft, mocht de vraag in een eis veranderen < g > . Ik verwacht niet dat dit zal gebeuren, maar ik heb altijd graag een plan in gedachten voor wat er eventueel zou kunnen gebeuren.
Ik hoop dat de telefoon arriveert volgens afspraak zonder aan het verzoek tot pinnen te voldoen om u bankrekening te beschermen.