| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile traineert ex klanten
T-Mobile traineert ex klanten
Na een jaar kon ik eindelijk van mijn t-mobile contact af.
Ik heb gewacht tot mijn abbo was afgelopen voordat ik mijn telefoon (W810i) simlockvrij wilde laten maken, andrs moest ik daar(terecht) kosten voor betalen.
Op 26 Juni heb ik de code via de site proberen op te vragen. Dit lukte echter niet
Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld. Of het toestel wel via hen geleverd was? ja besteld via de site. Staat er ons logo op? ja ook al...
Ze snapten er niets van dat het niet ging. Ze moesten het bij de producent van de telefoon (SE) opvragen. dit ging ongeveer twee weken duren.
affijn ik op 11 Juli nog maar eens een mail gestuurd, geen reactie.
Op 14 Juli nog een keer gebeld. De aanvraag is de 11e al de deur uit gegaan meneer....zucht
Op 14 Juli maar een klacht gestuurd.....en toen bleef het stil.
Ook heb ik SE een verzoek gedaan om mij de nlockcode te sturen.
Nee, die geven we alleen als de provider er om vraagt....
Duurt dit altijd zo tergend langzaam?
Ik kreeg al advies om het door een winkeltje in unlocken te laten doen.
Zul je altijd zien gaat de telefoon (software) bij mij natuurlijk stuk. Dus daar waag ik me niet aan.
Heeft T-Mobile ook een webteam? duimduim
Ik heb gewacht tot mijn abbo was afgelopen voordat ik mijn telefoon (W810i) simlockvrij wilde laten maken, andrs moest ik daar(terecht) kosten voor betalen.
Op 26 Juni heb ik de code via de site proberen op te vragen. Dit lukte echter niet
Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld. Of het toestel wel via hen geleverd was? ja besteld via de site. Staat er ons logo op? ja ook al...
Ze snapten er niets van dat het niet ging. Ze moesten het bij de producent van de telefoon (SE) opvragen. dit ging ongeveer twee weken duren.
affijn ik op 11 Juli nog maar eens een mail gestuurd, geen reactie.
Op 14 Juli nog een keer gebeld. De aanvraag is de 11e al de deur uit gegaan meneer....zucht
Op 14 Juli maar een klacht gestuurd.....en toen bleef het stil.
Ook heb ik SE een verzoek gedaan om mij de nlockcode te sturen.
Nee, die geven we alleen als de provider er om vraagt....
Duurt dit altijd zo tergend langzaam?
Ik kreeg al advies om het door een winkeltje in unlocken te laten doen.
Zul je altijd zien gaat de telefoon (software) bij mij natuurlijk stuk. Dus daar waag ik me niet aan.
Heeft T-Mobile ook een webteam? duimduim
Re: T-Mobile traineert ex klanten
Toen ik jaren geleden een T-mobile toestel had en de code had aangevraagd, bleek deze niet te werken. Destijds was dan de oplossing het via een T-mobile winkel op te laten sturen. Sinds die nog niet met paddestoelen uit de grond waren geschoten heb ik hier geen reisje aan gewaagd, maar misschien is het voor jou wel een idee.
Ik heb jaren geleden gratis een nieuw toestel van KPN mobile gehad omdat men niet in staat was mijn toestel te "unlocken".
U kunt deze optie voorstellen.
U kunt deze optie voorstellen.
-
AnthonyKatgert
Hierbij ook even mijn bijdrage.
Zelf lange tijd Orange klant, eerst abonnement toen overgestapt naar prepaid. Meer uit zelfbescherming maar inmiddels geen tevreden klant meer. Ik kan niet opwaarderen met de kaarten die ik koop, klantenservice is onbereikbaar zeker als je mobiel belt.
Vorige week in de supermarkt een tweede kaart gekocht dit maar van T-mobile omdat de medewerker daar me er op wees dat ze geen kaarten van Orange hadden maar dat je met een T-mobile kaart ook kon opwaarderen aangezien dit ook op de kaartjes staan die bij de supermarkten hangen die je bij de kassa dan afrekent.
Maar geen resultaat. Opwaarderen lukt en met klantenservice in contact komen lukt ook niet.
Ik heb het gehad na een week vruchteloos contact zoeken met deze aanbieder. Ik neem mijn verlies van mijn mobiele nummer en ga toch ondanks het grote ongemak van het opnieuw mededelen van mijn nummer aan werk-relaties, vrienden en familie toch bij een ander aan de slag. Ik waag er nog wel een poging aan om een brief met vordering van teruggaaf van 30 euro terug te krijgen maar daar blijft het bij. De relatie is verziekt. Ik heb geen vertrouwen in dit nieuwe Orange. Gelukkig geen internetklant
Zelf lange tijd Orange klant, eerst abonnement toen overgestapt naar prepaid. Meer uit zelfbescherming maar inmiddels geen tevreden klant meer. Ik kan niet opwaarderen met de kaarten die ik koop, klantenservice is onbereikbaar zeker als je mobiel belt.
Vorige week in de supermarkt een tweede kaart gekocht dit maar van T-mobile omdat de medewerker daar me er op wees dat ze geen kaarten van Orange hadden maar dat je met een T-mobile kaart ook kon opwaarderen aangezien dit ook op de kaartjes staan die bij de supermarkten hangen die je bij de kassa dan afrekent.
Maar geen resultaat. Opwaarderen lukt en met klantenservice in contact komen lukt ook niet.
Ik heb het gehad na een week vruchteloos contact zoeken met deze aanbieder. Ik neem mijn verlies van mijn mobiele nummer en ga toch ondanks het grote ongemak van het opnieuw mededelen van mijn nummer aan werk-relaties, vrienden en familie toch bij een ander aan de slag. Ik waag er nog wel een poging aan om een brief met vordering van teruggaaf van 30 euro terug te krijgen maar daar blijft het bij. De relatie is verziekt. Ik heb geen vertrouwen in dit nieuwe Orange. Gelukkig geen internetklant
Ik doe de test of t-mobile bereid is mijn unlockcode te verstrekken.
Ik wil mijn abonnement beëindigen in Januari 2009 en vraag al vast de unlock code aan. Ik heb het abonnement langer als een jaar en heb dus het recht de unlock code aan te vragen.
Ik houd u op de hoogte van het proces en of t.z.t. de unlock code werkt.
Vanmorgen verzoek tot toezenden unlock code ingediend via site t-mobile.
Ik wil mijn abonnement beëindigen in Januari 2009 en vraag al vast de unlock code aan. Ik heb het abonnement langer als een jaar en heb dus het recht de unlock code aan te vragen.
Ik houd u op de hoogte van het proces en of t.z.t. de unlock code werkt.
Vanmorgen verzoek tot toezenden unlock code ingediend via site t-mobile.
bedankt vast voor de reacties.
Het is echter nog stil aan de kant van T-mobile
Het is echter nog stil aan de kant van T-mobile
Vroeger kon je je toestel zelf unlocken en kon je de unlock-code aanvragen via My T-Mobile. Kan dit niet meer dan?
nee toen begon de ellende
-
T-Mobile Webcare
Beste Abarth,
Je wilt je telefoon simlockvrij maken. Als de unlockcode al verstuurd is dan kan deze nogmaals opgevraagd worden. Neem even contact op met T-Mobile via de website. Wij zorgen dan dat de code gelijk via de mail verstuurd wordt.
Gerard Benders
T-Mobile Klantenservice BV
Je wilt je telefoon simlockvrij maken. Als de unlockcode al verstuurd is dan kan deze nogmaals opgevraagd worden. Neem even contact op met T-Mobile via de website. Wij zorgen dan dat de code gelijk via de mail verstuurd wordt.
Gerard Benders
Dat gaat niet want T-mobile heeft de code niet.Beste Abarth,
Gerard Benders
ps mijn oude niet meer werkende nummer was:0614590824
Maar alle hulp is welkom en dan zal ik dat hier uiteraard ook melden
Wat moeten we dan met een oud, niet meer werkend nummer? Het IMEI-nummer is het nummer dat je nodig hebt voor het unlocken.ps mijn oude niet meer werkende nummer was:0614590824
17 juli via site t-mobile unlock code aangevraagd. Ik werd vandaag gebeld door een medewerker. Hij gaat unlock code aanvragen bij de fabrikant en ik krijg deze toegestuurd.
Reactie binnen 3 dagen is prima.
Aanvulling
Hij wilde ook het type toestel van mijn Nokia weten ( naast emeinr )
Reactie binnen 3 dagen is prima.
Aanvulling
Hij wilde ook het type toestel van mijn Nokia weten ( naast emeinr )
Het type toestel wilde hij vast weten omdat ze dan ook de juiste instructie kunnen meesturen.
Ik heb mijn gegevens uiteraard ook allemaal aan t-mobile doorgegeven.
Mijn oude nummer heb ik erbij gezet zodat het webteam van tmobile deze gegevens op kunnen roepen
Mijn oude nummer heb ik erbij gezet zodat het webteam van tmobile deze gegevens op kunnen roepen
-
T-Mobile Webcare
Met jouw telefoonnummer kunnen we inderdaad de gegevens opvragen, maar niet reageren. Het is niet de bedoeling dat we jouw gegevens (en die van andere klanten natuurlijk ook niet) op een forum zetten.Abarth schreef:Mijn oude nummer heb ik erbij gezet zodat het webteam van tmobile deze gegevens op kunnen roepen
Marco Amersfoort
gelukkig hebben jullie dan ook mijn contactgegevens om buiten de site om te reagerenMet jouw telefoonnummer kunnen we inderdaad de gegevens opvragen, maar niet reageren. Het is niet de bedoeling dat we jouw gegevens (en die van andere klanten natuurlijk ook niet) op een forum zetten.
Marco Amersfoort
Vandaag de unlockcode binnengekregen.
Door hulp van het webteam? Dan bedank ik ze bij deze!
iig mag hier een slotje op
gr. abarth
Door hulp van het webteam? Dan bedank ik ze bij deze!
iig mag hier een slotje op
gr. abarth
Wellicht kan dat webteam er ook voor zorgen dat T-mobile nu eindelijk het bedrag van de creditnota uit november vorig jaar gaat storten? Telefonisch heeft de klantenservice mij al meerdere malen toegezegd dat het "binnen 4 weken" betaald gaat worden, maar ik wacht nog altijd.Door hulp van het webteam?