Ander vakantie hotel Corendon
Geplaatst: 17 jul 2008 15:48
Hallo,
Wij hebben een reisgeboekt bij Corendon naar Egypte.
Speciaal voor hote l Sea star beau rivage. Op 17 april de tickets gekregen alles was correct. "s avonds ontdekte ik via het internet dat dit hotel niet meer werd aangeboden door Corendon. De volgende dag direct met hun gebeld (3x) en kreeg verschillende ontwijkende antwoorden. De zaak is verder gegaan via D-reizen en op 23 april om 17.00 uur kregen wij door dat Corendon niet meer zaken doet met het door ons geboekte hotel.
Wij kregen een aanbod van een ander hotel, wel is waar ook een 5* maar giga groot, geen eigen zwembad maar we mochten gebruik maken van de andere baden op het grote complex. De afstand was 15 km verder van Hurghada. Bijzonderheden kon Corendon niet geven van het hotel en op internet waren slechts 3 foto's te vinden (geen eens van het hotel zelf).
Wij vonden dit te veel onzekerheden ook gezien de ligging, grootte van het hotel en zwembad hebben wij besloten een ander hotel uit de Corendon gids te kiezen.
Helaas van Corendon geen enkele financiele medewerking gehad, alle extra kosten waren voor onze rekening.
De overige mensen die dit hotel geboekt hadden kregen dit pas in de bus naar het hotel te horen!!
Nu is mijn vraag na dit lange verhaal, is dit een rede om een klacht in te dienen bij de geschillencommissie.
Natuurlijk heb ik al een brief naar Corendon gestuurd, maar dit antwoord slaat nergens op.
Graag uw reactie
mvg
Henny
Wij hebben een reisgeboekt bij Corendon naar Egypte.
Speciaal voor hote l Sea star beau rivage. Op 17 april de tickets gekregen alles was correct. "s avonds ontdekte ik via het internet dat dit hotel niet meer werd aangeboden door Corendon. De volgende dag direct met hun gebeld (3x) en kreeg verschillende ontwijkende antwoorden. De zaak is verder gegaan via D-reizen en op 23 april om 17.00 uur kregen wij door dat Corendon niet meer zaken doet met het door ons geboekte hotel.
Wij kregen een aanbod van een ander hotel, wel is waar ook een 5* maar giga groot, geen eigen zwembad maar we mochten gebruik maken van de andere baden op het grote complex. De afstand was 15 km verder van Hurghada. Bijzonderheden kon Corendon niet geven van het hotel en op internet waren slechts 3 foto's te vinden (geen eens van het hotel zelf).
Wij vonden dit te veel onzekerheden ook gezien de ligging, grootte van het hotel en zwembad hebben wij besloten een ander hotel uit de Corendon gids te kiezen.
Helaas van Corendon geen enkele financiele medewerking gehad, alle extra kosten waren voor onze rekening.
De overige mensen die dit hotel geboekt hadden kregen dit pas in de bus naar het hotel te horen!!
Nu is mijn vraag na dit lange verhaal, is dit een rede om een klacht in te dienen bij de geschillencommissie.
Natuurlijk heb ik al een brief naar Corendon gestuurd, maar dit antwoord slaat nergens op.
Graag uw reactie
mvg
Henny