Pagina 1 van 1
KPN klantenservice nog erger dan ziggo
Geplaatst: 18 jul 2008 22:05
door diddle783
volgens de website van kpn is de klantenservice dagelijks te bereiken van 08:00 tot 22:00...rightttt
ben vanavond van 20.55 al bezig om kpn te bereiken nav een vraag over mn abbonnement..(ben overgezet van planet naar kpn)
Mensen doe dit niet inmiddels 22 uur en nog geen mens aan de lijn gehad alleen een stomme computer met bericht onze medewerkers zijn in gesprek u..
ik hoop toch wel een antwoord te krijgen op mn klacht die al bij hun ligt herover, maar ja als ze al zo snel zijn met telefoons opnemen vraag ik me af hoelang ik mag wachten op een mail
Re: KPN klantenservice nog erger dan ziggo
Geplaatst: 18 jul 2008 22:05
door jelle.
Probeer eens op een ander tijdstip te bellen dan vrijdagavond, als dat mogelijk is. Ik heb van de week een keer 's middags gebeld en had binnen 3 min iemand aan de lijn (overige vragen).
Wat is je probleem trouwens? Je kunt eventueel ook de Planet helpdesk proberen als het over de migratie van Planet naar KPN gaat.
Re: KPN klantenservice nog erger dan ziggo
Geplaatst: 18 jul 2008 22:12
door diddle783
ik ben dus overgezet en wou mn gegevens bekijken (upload en download snelheid) want als ik heb idd wat ik denk dan zou me dat dus 10 euro schelen voor hetzelfde..maar in dat laatste wil ik dan dus upgraden naar meer snelheid voor de prijs die ik nu betaal..
op hun site herkennen ze mn abbonnement voor internet standaard zonder vaste telefonie van planet a 34,90 niet als ik dat aanklik....maar vermoed dat kpn dit dus neerzet als internet basis zonder telefonie a 25 euro???
en online veranderen ken ik maar al te goed, heb nl een jaar terug al een aanvraag gedaan voor telefonie en internet wacht er nog op..dus dat zie ik niet zo zitten
Re: KPN klantenservice nog erger dan ziggo
Geplaatst: 19 jul 2008 14:44
door johnwent
Re: KPN klantenservice nog erger dan ziggo
Geplaatst: 19 jul 2008 23:56
door st doe
Je bent niet overgezet, voor planet klanten blijft alles hetzelfde, alleen de naam is anders, complete pakket blijft zoals het was.
Alleen als je om wilt schakelen naar een nieuw pakket is contact nodig. (als je daarvoor in aanmerking komt, oftewel niet midden in een jaarcontract zit).
EDIT:
snap niet echt wat die poster hierboven hier te zoeken heeft, gaat hier over internet/adsl en hij begint over mobiele telefonie ?