CenterParcs: Wie herkent deze klacht van CENTER PARCS ook.
Geplaatst: 20 jul 2008 09:11
Klachten:
1. Huisje die op de site staan zijn al vergeven:
Op de boekingssite van Center Parsc staan een groot aantal huisje die feitelijk al vergeven zijn. Met de lage prijzen wordt je getrokken naar de site.
2. Kosten telefoongesprek contact klantenservice a 50 euro cent per minuut:
De kosten om met de klantenservice in contact te komen liggen op 50 euro cent per minuut, maar de klantenservice van Center Parcs laat je gerust geruime tijd in de wacht staan.
Ons gevoel van Center Parcs.[/b]
Van de week wilde wij een huisje boeken bij Center Parcs. Daar wij als gezin nog kleine kinderen hebben, vrienden zijn van Center Parcs zochten wij een kind vriendelijk park uit. Uiteindelijk kwamen wij uit bij het park Loohorst. Volgens het boekingssysteem van Center Parcs waren daar nog een reeks van huisje beschikbaar. Toen we een huisje wilde boeken bleek deze al vergeven te zijn. Dat kan gebeuren, dus gingen we voor een andere week, ander type huis etc. We kwamen er al snel achter dat alle huisje van dat park al vergeven waren. Dat is raar, want het kan toch niet zo zijn dat niet beschikbare huisje op de site blijven staan. In onze goedheid dachten wij nog dat er wellicht een storing zou zijn op de (boekings-) server van Center Parcs. Dus we dachten, we nemen even telefonisch contact op met met de klantenservice van Center Parcs. Sja, maar dan komt de klant vriendelijkheid van Center Parcs toch echt boven water. De gesprekskosten voor de klantenservice bedragen 50 euro cent per minuut. Oke, je kiest er dan ook zelf voor om wel of niet te bellen, maar wij dachten nog dat met zulke hoge gesprekkosten laten ze niet lang in de wacht staan. Helaas kwamen we onder een koude douches. Na vijf minuten, en veel reclame te moeten aanhoren , krijgen we steeds te horen dat alle medewerkers van de klantenservice in gesprek waren. Onder tussen tikt de klok lekker weg en hadden we al voor € 2,50 aan gesprekskosten. Oke, dit kan natuurlijk ook gebeuren. Het kan heel druk zijn bij de boekingscentrale. Dus weer in onze goedheid. We bellen later wel even terug. Na lange tijd te hebben gewacht, namen we weer telefonisch contact op de klantenservice. Maar…. ook nu weer kregen we van alles aan reclame te horen, maar een medewerker van de klantenservice kregen we niet aan de lijn. Wederom steeds weer de mededeling dat alle medewerkers in gesprek waren. Ondertussen waren we wederom € 2.50 euro kwijt aan telefoonkosten. Dus voor de derde keer namen we contact op met de klantenservice. Drie keer is scheepsrecht, dus het moest nu wel lukken. Ook nu weer kregen we een hoop aan onnodige reclame te horen, maar een medewerker van de klantenservice kregen we niet te spreken.
Dat was voor mij de grens en verbrak kwaad en ontdaan de verbinding. Hoe is het mogelijk dat je al meer dan zeven euro (omgerekend 16 gulden) kwijt bent voor het aanhoren van reclame, maar dat je niemand van de klantenservice aan de lijn krijgt. Wat een klantenservice zeg. Ik ken me voorstellen dat het op bepaalde momenten druk is. Maar waar blijft dan de klantenservice. Het is toch makkelijk om een bandje te laten horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat het waarschijnlijk lang gaat duren. Sommige bedrijven geven dan de mogelijkheid om iets in te spreken en/of geven het advies om de verbinding te verbreken en later terug te bellen.
Kortom in mijn beleving is de klantenservice van Centre Parcs geen klantenservice. Waar wij nu heel erg benieuwd naar zijn is of wij alleen staan met onze klacht. Of zijn er meer mensen die dergelijke ervaring hebben met Center Parcs. Ik wil u graag oproepen te reageren op dit forum.
1. Huisje die op de site staan zijn al vergeven:
Op de boekingssite van Center Parsc staan een groot aantal huisje die feitelijk al vergeven zijn. Met de lage prijzen wordt je getrokken naar de site.
2. Kosten telefoongesprek contact klantenservice a 50 euro cent per minuut:
De kosten om met de klantenservice in contact te komen liggen op 50 euro cent per minuut, maar de klantenservice van Center Parcs laat je gerust geruime tijd in de wacht staan.
Ons gevoel van Center Parcs.[/b]
Van de week wilde wij een huisje boeken bij Center Parcs. Daar wij als gezin nog kleine kinderen hebben, vrienden zijn van Center Parcs zochten wij een kind vriendelijk park uit. Uiteindelijk kwamen wij uit bij het park Loohorst. Volgens het boekingssysteem van Center Parcs waren daar nog een reeks van huisje beschikbaar. Toen we een huisje wilde boeken bleek deze al vergeven te zijn. Dat kan gebeuren, dus gingen we voor een andere week, ander type huis etc. We kwamen er al snel achter dat alle huisje van dat park al vergeven waren. Dat is raar, want het kan toch niet zo zijn dat niet beschikbare huisje op de site blijven staan. In onze goedheid dachten wij nog dat er wellicht een storing zou zijn op de (boekings-) server van Center Parcs. Dus we dachten, we nemen even telefonisch contact op met met de klantenservice van Center Parcs. Sja, maar dan komt de klant vriendelijkheid van Center Parcs toch echt boven water. De gesprekskosten voor de klantenservice bedragen 50 euro cent per minuut. Oke, je kiest er dan ook zelf voor om wel of niet te bellen, maar wij dachten nog dat met zulke hoge gesprekkosten laten ze niet lang in de wacht staan. Helaas kwamen we onder een koude douches. Na vijf minuten, en veel reclame te moeten aanhoren , krijgen we steeds te horen dat alle medewerkers van de klantenservice in gesprek waren. Onder tussen tikt de klok lekker weg en hadden we al voor € 2,50 aan gesprekskosten. Oke, dit kan natuurlijk ook gebeuren. Het kan heel druk zijn bij de boekingscentrale. Dus weer in onze goedheid. We bellen later wel even terug. Na lange tijd te hebben gewacht, namen we weer telefonisch contact op de klantenservice. Maar…. ook nu weer kregen we van alles aan reclame te horen, maar een medewerker van de klantenservice kregen we niet aan de lijn. Wederom steeds weer de mededeling dat alle medewerkers in gesprek waren. Ondertussen waren we wederom € 2.50 euro kwijt aan telefoonkosten. Dus voor de derde keer namen we contact op met de klantenservice. Drie keer is scheepsrecht, dus het moest nu wel lukken. Ook nu weer kregen we een hoop aan onnodige reclame te horen, maar een medewerker van de klantenservice kregen we niet te spreken.
Dat was voor mij de grens en verbrak kwaad en ontdaan de verbinding. Hoe is het mogelijk dat je al meer dan zeven euro (omgerekend 16 gulden) kwijt bent voor het aanhoren van reclame, maar dat je niemand van de klantenservice aan de lijn krijgt. Wat een klantenservice zeg. Ik ken me voorstellen dat het op bepaalde momenten druk is. Maar waar blijft dan de klantenservice. Het is toch makkelijk om een bandje te laten horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat het waarschijnlijk lang gaat duren. Sommige bedrijven geven dan de mogelijkheid om iets in te spreken en/of geven het advies om de verbinding te verbreken en later terug te bellen.
Kortom in mijn beleving is de klantenservice van Centre Parcs geen klantenservice. Waar wij nu heel erg benieuwd naar zijn is of wij alleen staan met onze klacht. Of zijn er meer mensen die dergelijke ervaring hebben met Center Parcs. Ik wil u graag oproepen te reageren op dit forum.