LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Lilolly
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jul 2008 21:38

Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door Lilolly »

Beste mensen,

Leest u a.u.b. de onderstaande tekst.

Wie zijn wij:
SamenEenVuist.nl.tt is opgericht door mensen die gedupeerd zijn door de firma Sofas Unlimited.
Door een kleine zoekactie te houden op internet kwamen we er al snel achter dat we niet de enigste
waren die door deze firma gedupeerd waren. We troffen tientallen pagina’s op forums aan met
exact het zelfde verhaal als wij. Wij zijn dus de mensen achter SamenEenVuist.nl.tt die pressies
het zelfde hebben mee gemaakt als jij. Wij zijn vastberaden onze aanbetalingen terug te krijgen, u ook?

Wat is de bedoeling:
De bedoeling van SamenEenVuist.nl.tt is om zo veel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen en samen
één grote vuist te maken tegen de man achter o. a. De firma Sofas Unlimited die al jaren mensen dupeert
en onze aanbetalingen terug te krijgen.

Ben jij ook gedupeerd door de firma Sofas Unlimited en krijg jij ook je bankstel nog je aanbetaling terug, meld
Je dan snel aan op de website en sluit je aan bij de grote vuist!

Als we genoeg aanmeldingen binnen hebben zal SamenEenVuist.nl.tt naar de grote media stappen om deze zaak
onder de aandacht te brengen. We zullen de programma’s Kassa en Radar op de hoogten stellen van deze
oplichterij en de krant De Telegraaf benaderen. Ook zal er een brandbrief gestuurd worden naar de
consumentenbond en zullen we Peter R. De Vries benaderen en hem vragen ons te helpen met het terug
krijgen van onze aanbetalingen en deze man te stoppen zodat hij niet de kans krijgt nog duizenden mensen
te duperen.

Ben jij het ook zat en word je door iedereen van het kasje naar de muur gestuurd, krijg je je aangetekende
brieven ook gewoon terug en word je ook gek van de smoesjes die ze je bij Sofas Unlimited / Sofas Modern
vertellen zoals o. a.

Uw bankstel komt echt wel maar wanneer kunnen we u niet vertellen.
Uw bankstel zit in de container die op de boot staat en onderweg is.
De container staat bij de douane te wachten op transport.
Wij hebben alleen de leveringsvoorwaarden overgenomen, verder weten wij niets.

Meld je dan aan op de website en vorm samen met ons één grote vuist! Wij gaan ons geld terug halen en
laten deze man er niet mee weg komen, denk u daar het zelfde over?

www.SamenEenVuist.nl.tt

Mocht u nog mensen tegen komen die ook gedupeerd zijn door Sofas Unlimited GEEF DAN DE LINK DOOR!!

Hoe groter de vuist word hoe harder de klap kan zijn!!

16again
Berichten: 16403
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door 16again »

kassa en radar...?
Ik vin het meer iets voor Opgelicht!

Lilolly
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jul 2008 21:38

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door Lilolly »

Wij zullen o.a. Kassa en Radar op de hoogten stellen. Als u iets verder leest stappen wij naar meer instansies toe. Voor hulp zoeken wij het hoger op :wink:

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door Sturm »

Goed om te horen dat jullie de smoesjes van die gast niet geloven. Al dat gelul over franchises, dat het ene filiaal los staat van het ander, dat de problemen door een apart filiaal komt wat nu onafhankelijk is, en blablalblalbla... onzin. Zit&Zo, SofaModern, whateverSofa, etc... het zijn allemaal stuiptrekkingen van dezelfde persoon.

wijhier
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2008 21:01

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door wijhier »

Je houdt het niet voor mogelijk, maar we hebben vanmorgen na 8 maanden wachten ons bankstel ontvangen. Netjes uitgepakt, op z'n plaats gezet door de bezorgers. En er mankeert niets aan! We kregen zelfs 50 Euro korting ter compensatie voor het lange wachten en 4 gratis kussentjes erbij! Achteraf goed dat we niet afbesteld hebben.
De bezorgers hadden het trouwens zo druk met uitleveren, dat ze zelfs zondag doorwerken. Dus dit weekend denk ik toch nog vele tevreden klanten

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door Sturm »

bedankt voor je bijdrage, wijhier a.k.a F.Van Hintum. Je mag best wel op dit forum reageren, maar dan moet je niet doen alsof je een tevreden klant bent.
Heb je het niet veel te druk met het helpen van je klanten, ipv een beetje op dit forum de trol uit te hangen ?

Lilolly
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jul 2008 21:38

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door Lilolly »

:wink:

Edibo
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2008 19:59

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door Edibo »

hallo allemaal, ook wij zij de dupe ! we hebben eind vorig jaar en bank gekocht bij sofas unlimited. Toen nog vol goede moed. De eerste domper, de bestelling zou wat langer op zich laten wachten. Uiteindelijk na 4 maanden een bankstel. Tijdens de levering bleken er enkele kleine gebreken aan een van de bankstelen (de bestelling was een 3, een 2 en 1 zits) de fouten waren een krasje, een kreuk en een gaatje. Alles werd netjes op de leveringsbon genoteerd. Wel betalen natuurlijk!Na telefonisch contact te hebben gehad kregen we te horen dat er iemand langs zou komen om de schade te beoordelen. Zo gezegd zo gedaan Uiteindelijk bleek het gaatje te komen van houtworm !!! na enig aandringen is toen het bankstel in zijn geheel weer weggehaald, er zeten van de houtworm toen al 11 gaatjes in de verschillende bankstellen. Na wat heen en weer gedoe werd toegegeven dat er houtworm in het bankstel zat en dat we een nieuw bankstel geleverd zouden krijgen. Nu weer zoveel later en inmiddels teruggekomen van vakantie is sofas Unlimited blijkbaar niet meer. Telefonisch contact gehad met "Sofas Modern" (telefoonnummer van de website van Sofas unlimited) maar die zeggen niets te unnen doen. Een mail gezonden naar Sofas Unlimited maar zoals u zult verwachten, een reactie !! Heeft iemand van u nog een idee wat nu te doen? Het is toch een onkostenpost van bijna 2000 euro dus voor ons wel de moeite waard.

wijhier
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2008 21:01

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door wijhier »

Beetje naïeve reactie Sturm. Waarom zou ik anders alle privé-informatie van Van Hintum en consorten op de forums gepubliceerd hebben? Ik heb daarvoor zelfs van de redactie van radarinternet op m'n kop gehad en die hebben - op één forum na - mijn publicatie verwijderd. Ik heb mijn bankstel gehad ja, en daarmee is voor mij -hoe spijtig voor alle anderen ook - de zaak geregeld. Reageer niet zo gefrusteerd!

Lilolly
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jul 2008 21:38

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door Lilolly »

wijhier,

Ik hoop dat je ook nog zo schijft als je 1 of 2 maanden verder bent. Laat het me weten als alles nog zo prima is!! Ik vind het juist erg naïef dat je blijft denken dat ze het netjes opgelost hebben, wedden dat ik je over een of twee maanden heel anders hoor praten?

Waarom ik dat weet? ik heb het hier zwart op wit, en heb hier de nodige foto's en verklaringen van personeel dat werd gedwongen te liegen.

Voor de mensen die hun twijfels over ons hebben, stuur me een mailtje, we roepen niet alleen iets maar we kunnen het ook aannemelijk maken.


Ik wacht het af.

snoopy79
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2008 14:44

Re: Sofas Unlimited met z'n alle pakken, vorm EEN vuist!!

Ongelezen bericht door snoopy79 »

In begin januarie hebben wij bij sofo unlimetid een bankstel gekocht en meteen cash betaald ,hij zou in week 17 geleverd worden maar kwam niet door de keuring we hebben tocn het bankstel geannuleerd omdat we niet nog 3 maanden wouden wachten.
tot op het heden zijn we nog aan het wachten op het geld we hebben diverse malen gebeld maar krijgen geen gehoor we sturen elke week wel 3 a 4 mails maar ook daarop hebben we geen reactie gehad
Kan iemand ons helpen of advies geven hoe we ons geld nu ijndelijk na 8 maanden weer een keer terug kunnen krijgen.

Gesloten