Pagina 1 van 1

Ziggo telefonie

Geplaatst: 22 jul 2008 15:42
door Posthuma
Op 27 juni aangesloten ( door monteur van ziggo ) op kabeltelefonie,
Nu ruim drie weken verder , niet kunnen bellen of gebeld worden, het lijntje is en blijft dood,
Al drie keer gebeld met klantenservice( ruim half uur in de wacht elke keer ), twee keer gemaild ( duurt dagen als je een reactie krijgt ), maar tot op heden niks noppa nada,
Bij de eerste keer bij klantenservice doorgeven dat mijn man zeer ernstig ziek is , en dus afhankelijk zijn van een vaste telefoonlijn.
Maak nu best hoge kosten met een geleend mobiel,
Wie weet waar ik naar toe kan bellen / mailen met de juiste afd bij Ziggo?

Bedankt D Posthuma

Re: Ziggo telefonie

Geplaatst: 22 jul 2008 15:48
door Guardian72
Ik voorspel dat Webcare zal reageren.

[email protected] met 'Webcare' in de subjectlijn.

Ik zou trouwens ook een aangetekend schrijven sturen - met daarin deze klacht, en verzoek tot directe aansluiting, plus terugbetaling van dat deel van de rekening dat met telefonie te maken heeft.

Re: Ziggo telefonie

Geplaatst: 23 jul 2008 21:27
door tolsma1945
Zo snel mogenlijk van ZIGGO af zien te komen,want het is consument onvriendelijk bedrijf.

Re: Ziggo telefonie

Geplaatst: 01 aug 2008 15:33
door Posthuma
De stand van zaken nu,

Diverse malen gebeld, :evil:
diverse malen gemaild, :evil:
verleden week vrijdag een aangetekende brief verstuurd, GEEN reactie , :evil: ga denk in Ziggo aanmelden voor de koude douche.

De service van Ziggo is geen service

D Posthuma

Re: Ziggo telefonie

Geplaatst: 01 aug 2008 17:33
door Guardian72
Nou..

Mijn profetische gave werkt ook niet echt...
Helaas, schijnbaar doet Ziggo webcare het ook niet meer...

Re: Ziggo telefonie

Geplaatst: 16 aug 2008 23:59
door Bakbak
Is dit probleem inmiddels opgelost?