Ziggo telefonie
Geplaatst: 22 jul 2008 15:42
Op 27 juni aangesloten ( door monteur van ziggo ) op kabeltelefonie,
Nu ruim drie weken verder , niet kunnen bellen of gebeld worden, het lijntje is en blijft dood,
Al drie keer gebeld met klantenservice( ruim half uur in de wacht elke keer ), twee keer gemaild ( duurt dagen als je een reactie krijgt ), maar tot op heden niks noppa nada,
Bij de eerste keer bij klantenservice doorgeven dat mijn man zeer ernstig ziek is , en dus afhankelijk zijn van een vaste telefoonlijn.
Maak nu best hoge kosten met een geleend mobiel,
Wie weet waar ik naar toe kan bellen / mailen met de juiste afd bij Ziggo?
Bedankt D Posthuma
Nu ruim drie weken verder , niet kunnen bellen of gebeld worden, het lijntje is en blijft dood,
Al drie keer gebeld met klantenservice( ruim half uur in de wacht elke keer ), twee keer gemaild ( duurt dagen als je een reactie krijgt ), maar tot op heden niks noppa nada,
Bij de eerste keer bij klantenservice doorgeven dat mijn man zeer ernstig ziek is , en dus afhankelijk zijn van een vaste telefoonlijn.
Maak nu best hoge kosten met een geleend mobiel,
Wie weet waar ik naar toe kan bellen / mailen met de juiste afd bij Ziggo?
Bedankt D Posthuma