LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 0900 helderziende online nummers

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
thunder19

0900 helderziende online nummers

Ongelezen bericht door thunder19 »

heeft iemand ervaring met dit soort nummers, ik neem aan dat dit ook gewoon nep is of is er iets van waar van dit soort nummers?

pbarendse

Re: 0900 helderziende online nummers

Ongelezen bericht door pbarendse »

Wat denk je zelf?

604ssb

Ongelezen bericht door 604ssb »

Dat kun je toch wel "zien"....

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik voorspel dat dit veel geld kost. Het is goedkoper om koffiedik te kijken. Dan geniet u daarbij tenminste van een lekkere kop koffie!

Natuurlijk is dat nep!

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Dan had je zonet Netwerk moeten zien, is natuurlijk allemaal nep.

Ton_B

Ongelezen bericht door Ton_B »

Weet wat nou zo jammer is dat iedereen alles over een kam scheert...
natuurlijk is het zo dat de grote sexbazen weer een manier gevonden hebben om geld uit iemands zak te toveren (geef ze een set kaarten en hoppa)

Wij kijken ook wel een naar de ''kunstjes'' van astrotijd en astrotv...de grote (nou bij mij zijn ze zielig) denken dat zij de wijsheid in pacht hebben omtrent het paranormale, ze pakken groot uit en proberen met dat grootse gedoe het publiek te overtuigen van hun zuiverheid.

dat is de doodsteek voor diegene die wel een helderziende gave hebben (en ik spreek uit ervaring) en die worden dan daarmee ook aan de kant geschoven..

wij hebben een praktijk met een 0900 lijn, wij moeten meer dan de helft afdragen aan de provider, en daarna de rest aan de medewerkers... wat er dan overblijft wordt gebruikt voor websitebeheer en ontwerp.

als je ons belt met een vraag, dan wordt je niet an de praat gehouden, wij vertellen het jou.. en als dat 5 seconde duurt, dan duurt dat 5 seconden...wij houden niemand aan het lijntje.

waarom dan niet en gratis 0800 nummer hoor ik u zeggen ? als je tussen de 500 en 1200 telefoontjes per dag moet beantwoorden ''gratis'' is dat niet te doen...als het winter is staat hier ook de kachel te branden en is sàvonds het licht aan...

er komt wel eens voor dat iemand echt geen geld heeft, die helpen wij dan gratis in onze praktijk...

Dus mijn oproep aan iedereen: Niet alles is zo slecht als het eruit ziet, bekijk het eens van een positieve kant, dat zal je eigen leven ook plezierig maken

TdeHond

Het gaat er niet om hoe uw 0900 nummer gefinancierd wordt, maar dat u al dan niet geld verdient aan goedgelovige mensen.

Als er helderziendheid echt zou bestaan, dan was b.v. Madeleine Mac Cann als zij in leven is al herenigd met haar ouders, of haar stoffelijk overschot was getraceerd dankzij de hulp van een helderziende.

Ik geloof wel in een "third sense", maar ik geloof niet in de mensen die doen alsof zij willekeurige mensen op helderziende wijze kunnen helpen.

Ik zie dat als een uit de hand gelopen manipulatie van goedgelovigen. Als u gebruik maakt van 0900 nummers, dan maakt u IMHO misbruik van mensen.

Ik begrijp dat u mijn opinie niet deelt. Hoeft ook niet
8)

TdeHond

BTW. De koffie smaakte prima. Ik ga even koffiedik staren! < ROTFL >

Wacht, ik zie daar een glazen bol. Even schudden. Ik voorspel dat ik sneeuw zie. :lol:

Ik loop voor de rest van de dag wichelroede en wens u weinig succes toe bij deze manier van zakendoen.

Ton_B

ben benieuwd wat jij doet voor de kost...

gordijntjes ophangen bij oude mensen a 300 euro per uur ! wie is er nu oneerlijk.

nee hoor mevrouw, wij installeren uw tv gratis... wat zegt u: installeren mevrouw is alleen neerzetten bij ons bedrijf...ahh. geen beeld, komt onze monteur morgen nog even langs, kost wel 65 euro mevrouw om alle zenders in te stellen... graag gedaan mevrouw.. fijn weekend

wat madelyn betreft: is er ook maar ooit iets gevraagd aan ons ? nee dus... en ik ben echt niet iemand die gaat zeggen: hoo.... ze liep hier gisteren in een winkel... ja... ze was het echt...

jammer dat er zo verschrikkelijk veel zwartkijkers rondlopen...

TdeHond

Beter zwartkijken en geen goedgelovige mensen geld uit de zak kloppen, dan als helderzienden aan argeloze mensen verdienen.

"Reliability is my middle name" d.w.z. dat op elke beoordeling van mijn werk staat dat ik kritisch maar betrouwbaar ben. Als hobby probeer ik te voorkomen dat mijn goedgelovige medemens in de bekende valkuilen des levens trapt, of ik probeer ze er weer uit te rapen.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Er is door een zekere Randy een beloning van 1 miljoen dollar uitgeloofd voor zogenaamde helderzienden of anderszins spiritueel handelende personen welke kunnen bewijzen hetgeen ze pretenderen te kunnen doen.

Deze beloning loopt al jaren, edoch tot op heden heeft zich nog niemand gemeld laat staan bewezen dat deze kan doen wat ze beweren te kunnen doen.

Dit zegt meer dan genoeg over de betrouwbaarheid van deze zogenaamde helderzienden.
Toch????

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

Ik ben ook helderdiend, ik weet zeker dat het morgen zondag is :lol:

TdeHond

Zo te lezen zijn we met genoeg helderziende ervaringsdeskundigen aanwezig die niet de zakken van hun medemens legen maar volkomen belangeloos hun deskundigheid hier ten dienste van anderen stellen.
Neemt hier een voorbeeld aan en ik voorzie dat het u goed gaat, als u uw tarief verlaagt naar lokaal tarief helderziende met 0900 nummers.

Ton_B

als ik zeg kom een keer gratis, kom je toch niet. heb ik dus geen kans om te bewijzen dat het zo is en dat het mogelijk is...

we laten het daarom maar rusten.

het gaat jullie goed :)

TdeHond

Mijn eerste gedachte was: o nee, er is toch niet weer een helderziende opgestaan! Maar nee, het is hetzelfde 0900 nummer. Jammer dat dit nog niet is opgeheven. Tegen lokaal tarief kunt u ook uw goedgelovige medemens helpen. Dan zou ik u alle succes toewensen. Privé wens ik u uiteraard ook niets dan goed toe.
:lol:

agro

heb ik dus geen kans om te bewijzen dat het zo is en dat het mogelijk is
Jawel heb je alle kans om je te bewijzen, levert bovendien ook nog eens een miljoen dollar op, waarna je van de renteopbrengst een zodanig inkomen hebt dat je iedereen gratis kan helpen. :lol:

TdeHond

Dit moet toch een makkie voor onze 0900helderziende zijn :)
http://www.goedbegin.com/rubrhome.php?r ... Kansspelen
Ik begrijp niet dat deze sites nog bestaan met zoveel helderzienden, navelstaarders e.a. aanverwante zielen. :)

agro

Ik begrijp niet dat deze sites nog bestaan met zoveel helderzienden,
Mogelijk dat het zicht toch enigszins beneveld is. :oops: :lol:

TdeHond

Zojuist hoor ik op het nieuws dat Astrotijd van de buis gehaald wordt. Zie o.a.
hier

PietjeBelg

Ongelezen bericht door PietjeBelg »

Hallo Lezers

Natuurlijk zitten er veel mensen op die nep zijn, maar er zitten er ook bij die echt heel goed zijn, en die kunnen heel goed toekomst voorspellen hoor!
Dus ik vind dit allemaal zwaar overtrokken Wat kunnen de goede die er op zitten er aan doen dat hun baas ook baas is van sexlijnen? daar vragen hun toch niet om?
En wat kunnen sommige er aan doen dat er ook veel mensen op zitten die niks kunnen?

Neehee er is zeker meer tussen hemel en aarde alleen proberen ze er nu rijk van te worden.

Afijn, ik vind jullie reactie kort door de bocht.

Gesloten