Dressed by Jill
Geplaatst: 23 jul 2008 22:27
Op 2 juni heb ik trouwschoenen gekocht op de site van 'Dressed by Jill'. Ze bleken te klein en ook niet groter te leveren, dus zoals de website voorschreef, heb ik een online retouren formulier ingevuld, en dit samen met de schoenen teruggestuurd.
Na 2 weken nog steeds niets te hebben gehoord, heb ik bij de TPG gechecked of het pakket was aangekomen, en Dressed by Jill een e-mail om uitleg gestuurd. Wederom geen reactie.
Ik heb een aantal malen gebeld en voicemails ingesproken, maar ook daar kreeg ik geen gehoor.
Inmiddels, 2 maanden verder, heb ik een aangetekende brief verstuurd, met de bon van het pakketje, en het e-mail contact, in de hoop mijn 70 euro terug te krijgen.
Naderhand las ik op een internetforum dat er soortgelijke klachten zijn.
Dressed by Jill is in ieder voorlopig 70 euro rijker, maar een klant armer !
Na 2 weken nog steeds niets te hebben gehoord, heb ik bij de TPG gechecked of het pakket was aangekomen, en Dressed by Jill een e-mail om uitleg gestuurd. Wederom geen reactie.
Ik heb een aantal malen gebeld en voicemails ingesproken, maar ook daar kreeg ik geen gehoor.
Inmiddels, 2 maanden verder, heb ik een aangetekende brief verstuurd, met de bon van het pakketje, en het e-mail contact, in de hoop mijn 70 euro terug te krijgen.
Naderhand las ik op een internetforum dat er soortgelijke klachten zijn.
Dressed by Jill is in ieder voorlopig 70 euro rijker, maar een klant armer !