Opzegging Telfort nav wijziging algemene voorwaarden
Geplaatst: 24 jul 2008 10:49
Omdat Telfoft zijn algemene voorwaarden heeft gewijzigd was er de mogelijkheid om voor 14 juli op te zeggen. Omdat ik Telort na een paar maanden al spuugzat ben vond ik dit een mooie gelegenheid.
De info stond trouwens ergens op de website verstopt. moest 5 keer klikken voordat ik deze vond.
Maar goed, eind juni een brief verstuurd. Ik zou dan op de 14 juli worden afgesloten.
Toen ik de 18e nog steeds kon bellen, toch maar eens contact opgenomen met de 'te dure' helpdesk.
Bleek dat mijn brief nooit was ontvangen. Kreeg een hele preek dat ik deze aangetekend had moeten versturen want dit was standaard procedure. Heb de medewerker er toen op gewezen dat dit nergens vermeld stond op de website. Ja, dan had ik maar moeten bellen.
Het enige wat ik kon doen was een klacht indienen via de website.
Dat dus maar gedaan. Ik krege een auto reply dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zou krijgen. Ik denk dan dus op vrijdag verstuurd. maandag 1e werkdag dus dinsdag antwoord. Dus niet. Bij Telfort beginnen ze denk ik pas op dinsdag met werken want kreeg vandaag antwoord.
Ze hadden de brief nooit ontvangen en konden niet van de bedijfsprocedures afwijken.
Ik heb heel sterk het gevoel dat er teveel opzeggingen waren en dat ze mijn brief 'per ongeluk' zijn kwijt geraakt.
Heb dit ook naar ze gemaild en nu maar wachten op de reactie. Alleen zit nu wel met dubbele abonnementskosten aangezien ik reeds een nieuw abonnement bij KPN heb afgesloten.
Mijn advies : Telfort, nooit doen....
groet,
Rob
De info stond trouwens ergens op de website verstopt. moest 5 keer klikken voordat ik deze vond.
Maar goed, eind juni een brief verstuurd. Ik zou dan op de 14 juli worden afgesloten.
Toen ik de 18e nog steeds kon bellen, toch maar eens contact opgenomen met de 'te dure' helpdesk.
Bleek dat mijn brief nooit was ontvangen. Kreeg een hele preek dat ik deze aangetekend had moeten versturen want dit was standaard procedure. Heb de medewerker er toen op gewezen dat dit nergens vermeld stond op de website. Ja, dan had ik maar moeten bellen.
Het enige wat ik kon doen was een klacht indienen via de website.
Dat dus maar gedaan. Ik krege een auto reply dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zou krijgen. Ik denk dan dus op vrijdag verstuurd. maandag 1e werkdag dus dinsdag antwoord. Dus niet. Bij Telfort beginnen ze denk ik pas op dinsdag met werken want kreeg vandaag antwoord.
Ze hadden de brief nooit ontvangen en konden niet van de bedijfsprocedures afwijken.
Ik heb heel sterk het gevoel dat er teveel opzeggingen waren en dat ze mijn brief 'per ongeluk' zijn kwijt geraakt.
Heb dit ook naar ze gemaild en nu maar wachten op de reactie. Alleen zit nu wel met dubbele abonnementskosten aangezien ik reeds een nieuw abonnement bij KPN heb afgesloten.
Mijn advies : Telfort, nooit doen....
groet,
Rob