Pagina 1 van 1

Ziggo trekt geld van mijn rekening.

Geplaatst: 25 jul 2008 22:26
door AnjaVerkaik
Tot mijn stomme verbazing, zag ik vandaag dat een bedrijg ziggo geld van mijn rekening heeft gehaald.

IK had nog nooit van dit bedrijf gehoord.

Ik hoorde zojuist van mijn dochter dat het vroeger casema was.

Ik ben helemaal geen lid van casema!!!

Dit is te absurd. Hebben nog meer mensen hier last van gehad?

Met vriendelijke groeten Anja Verkaik

Re: Ziggo trekt geld van mijn rekening.

Geplaatst: 25 jul 2008 22:36
door S@ski@
Bent u toevallig wel klant bij multikabel of @home? Deze 2 bedrijven zijn met casema samen gegaan en dit nieuwe bedrijf heet nu Ziggo.

Re: Ziggo trekt geld van mijn rekening.

Geplaatst: 26 jul 2008 09:25
door AnjaVerkaik
Hai,

Nee geen van beide.
Ik heb momenteel allemaal geen huis. Ik woon in bij mijn moeder.

Re: Ziggo trekt geld van mijn rekening.

Geplaatst: 26 jul 2008 10:27
door angel1978
Dan zal er wel een typfoutje zijn gemaakt met een automatische incasso en een rekeningnr.

Even naar de bank en daar vragen om hier een onderzoek op te doen..
Dan zal de bank er wel achter komen dat de afschrijving niet correct is en het bedrag terughalen..
Ben je van dat probleem af !

Re: Ziggo trekt geld van mijn rekening.

Geplaatst: 26 jul 2008 13:51
door Guardian72
Ik denk dat je direct je bank moet bellen (zowiezo binnen 30 dagen) en om een stornering vragen.

Je kan ook naar de bank toegaan (pas & legitimatie mee) en laten storneren, en een selectieve blokkade laten zetten op ziggo.

Daarnaast zou ik aan ziggo een (aangetekend / handtekening retour) schrijven sturen, met daarin het verzoek om uitleg - zeker aangezien u aangeeft geen klant te zijn.

Het zal wel een foutje in het systeem zijn, ze hebben ze wel meer na de fusie tussen Casema, @Home en Multikabel.

Succes.

Re: Ziggo trekt geld van mijn rekening.

Geplaatst: 28 jul 2008 14:25
door TdeHond
Onterechte automatische incasso's ( zonder dat bedrijf een bewijs van uw toestemming tot automatische incasso kan overleggen) kunnen tot een jaar na incasseren door uw bank gestorneerd worden.

Uw bank vraagt dan een bewijs van uw toestemming aan de bank van in dit geval Ziggo. Kan deze bank dit niet overleggen dan moet deze het bedrag terug storten.