LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheek Zekerheidsplan bij Cassidy Davis Europe B.V.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Boerenfox

Hypotheek Zekerheidsplan bij Cassidy Davis Europe B.V.

Ongelezen bericht door Boerenfox »

Hallo beste forummers,

Per 29 juli 2004 heb ik een 'Hypotheek Zekerheidsplan' bij Cassidy Davis Europe B.V., afgesloten via Kapitaalvisie.

Dit is een verzekering via een eenmalige koopsom t.w. € 5.610,-- welke verzekert tegen arbeidsongeschktheid, werkloosheid en WAO na ongeval. De verzekering is aangegaan per 29 juli 2004, voor de duur van 10 jaar.

Echter, vorig jaar augustus heb ik mijn huis verkocht en geen hypotheek meer. De verzekering is dus helemaal niet meer nodig. Kan ik de inleg van augustus 2007 tot juli 2014 terug krijgen?

Kaptitaalvisie bestaat inmiddels niet meer en Cassidy Davis B.V. doet alleen zaken met tussenpersonen. Hoe pak ik dit aan?

Succesfoto

Re: Hypotheek Zekerheidsplan bij Cassidy Davis Europe B.V.

Ongelezen bericht door Succesfoto »

Toevallig heb ik de voorwaarden in mijn bezit sinds vandaag van dit bedrijf. Volgens deze voorwaarden zou je een tegoed moeten kunnen terugkrijgen. Deze voorwaarden gelden echter wel sinds 2008! Maar ik neem aan dat deze ook voor u gelden.

Ik denk dat u bij Cassidy Davis zelf moet informeren welke tussenpersoon u eventueel zou kunnen helpen. Maar let op: sinds ik flink in de clinch lig met een tussenpersoon (AFAB Geldservice) ben ik behoorlijk allergisch geworden voor tussenpersonen. In ons geval zoek ik voor een volgende keer eerst een tussenpersoon op, die WEL onafhankelijk is. Ik kwam pas later er achter dat AFAB niet onafhankelijk is. Zij verdienen werkelijk hun geld over de ruggen van hun klanten.

Mocht je de voorwaarden willen hebben, reageer dan op dit bericht dan kunnen we iets regelen.

Groet

esie38

Re: Hypotheek Zekerheidsplan bij Cassidy Davis Europe B.V.

Ongelezen bericht door esie38 »

Hallo,

Ik zou graag een afschrift ontvangen van de voorwaarden.
Ergens voor 2004 heb ik ook zo'n verzekering afgesloten via cassidy (afab) maar gezien overname hypotheek door iets anders hoef ik de verzekering niet.
Misschien wel wijselijk om via afab de verzekering op te zeggen ?? :roll:

groetjes

Gesloten