LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gaskookplaat geleverd door Clever Cow

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
topdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2008 12:48

Gaskookplaat geleverd door Clever Cow

Ongelezen bericht door topdam »

Enige tijd geleden bestelde ik een Atag gaskookplaat bij Clever Cow. Deze was volgens de website op voorraad, maar dat bleek na betaling niet waar te zijn, levertijd was ca. 6 weken.
Toen de plaat werd afgeleverd bleek de verpakking beschadigd. Hoewel de chauffeur opmerkte grote haast te hebben stond mijn echtgenote erop de plaat eerst te zien. Op het eerste gezicht (ca 1 minuut de kans gehad om te kijken)was er niets beschadigd, doch bij plaatsing bleek er een hoek krom te zijn, waarschijnlijk door een val van het pakket.
Reclameren bij Clever Cow had geen enkel resultaat, ook niet via onze rechtsbijstandverzekering. Clever Cow stelde zelfs dat wij de plaat zelf hadden laten vallen. De verkoopvoorwaarden zijn zodanig naar hun kant opgesteld, dat je als koper altijd aan het kortste eind trekt (ook volgens mijn rechtsbijstandverzekering).
U bent gewaarschuwd met deze firma in zee te gaan.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Gaskookplaat geleverd door Clever Cow

Ongelezen bericht door gravedigger »

Errug clever van die cow :lol: :lol:

azijnpisser
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2008 12:34

Re: Gaskookplaat geleverd door Clever Cow

Ongelezen bericht door azijnpisser »

Bij aflevering dient er een vrachtbrief getekend te worden. Op deze vrachtbrief altijd vermelden als het pakket schade heeft. Daarna dezelfde dag nog de inhoud goed controleren, en eventueel reclameren bij de leverancier.

Gesloten