Koop nooit een ACER laptop of computer
Geplaatst: 29 jul 2008 16:37
Twee jaar geleden kocht ik een 19 inch Acer Aspire Laptop, bij de BCC. Het apparaat heeft het precies 1 jaar en 11 maanden gedaan. Toen gaf het de geest. De laptop ging niet meer aan, zonder enige reden. Conclusie: Moederbord heeft kortsluiting Reclame bij BCC leverde niets op.
had geen betekenis.High service
. Met Acer gebeld. Kan het apparaat op eigen kosten opsturen. En laten repareren (Een moederbord kost al gauw E 500, à 600 -) Als ik de reparatie niet wil mag ik hen E 46 Euro betalen voor hun diagnose. Nu is het zo dat de door Acer geleverde garantie 6 maanden is meer vertrouwen in hun eigen product is er niet. BCC verlengt de garantie tot 12 maanden. De laptop komt ook uit China. Had ik natuurlijk kunnen weten, maar daar denk je niet zo gauw aan. Je ziet een mooi product en denkt, dat gaat wel eventjes mee. En zo'n bekend merk zal wel een goede service hebben. Mooi niet dus! Ik heb over ACER wat rondgesurfd en het schijnt zo te zijn dat men vooral goedkope condensatoren gebruit die na een tijdje vanzelf doorbranden en dus de kortsluiting veroorzaken. Acer is dus een prut product met vooral prut service KOOP DUS GEEN ACER De medewerkster van ACER die ik aan de lijn had, wist mij verder uit te leggen dat ACER na de garantieperiode de klant als een baksteen laat vallen. Letterlijk werd mij gezegd dat :JAMMERDAN, KAN GEBEUREN, PECH, ACH WAT NAAR!
Verder kwam er nog een stortvloed van onsamenhangende kreten, -het leek bijna Chinees- waarop mij verstaan gegeven werd dat er bij ACER niet zoiets is als de gebruiksverwachting van het product. Daar doen ze niet aan. Je zal naar de rechter moeten, of kan Radar ze bij de lurven pakken? Als er meer bekendheid komt over hun praktijken zullen ze hun beleid aanpassen want deze Chinezen willen vooral omzet draaien.Als U maar niet zo krenterig geweest was, bij de aanschaf (945,-), dan had U er een verlengde garantie bij kunnen kopen.