Pagina 1 van 1

positieve ervaring met Ziggo

Geplaatst: 29 jul 2008 18:02
door Merel123
Ik heb vandaag een positieve ervaring gehad met Ziggo. Gebeld met de klantenservice, moest wel 10 minuten wachten, maar werd daarna wel perfect en met alle geduld geholpen.

Ik kon met mijn laptop geen draadloze internetverbinding maken: de medewerker heeft samen met mij, heel geduldig alle stappen doorgelopen en nu kan ik eindelijk draadloos internetten.

Dus na al de negatieve berichten van mij een positief bericht.

Re: positieve ervaring met Ziggo

Geplaatst: 08 aug 2008 15:33
door Geoffrey
Bij mij loopt alles ook prima via Ziggo. Alles werkt prima en snel en ik heb klantenservice nog niet nodig gehad. Ik kan me wel voorstellen dat zo'n mega-fusie in het begin niet vlekkeloos verloopt, maar als ik de nieuwsberichten zo volg gaat het inmiddels wel de goede kant op.

Re: positieve ervaring met Ziggo

Geplaatst: 08 aug 2008 16:37
door jokher
Wij waren aangesloten bij @home, nooit geen problemen gehad. Nu we bij Ziggo zijn aangesloten, hebben we ook geen problemen!

Re: positieve ervaring met Ziggo

Geplaatst: 15 aug 2008 11:25
door jvdelft
ik heb helemaal niets gemerkt van de overgang van @home naar ziggo.
alles werkt perfect en nooit een hulplijn nodig gehad.
inmiddels ook digitale tv en ook perfect gelopen.
jammer voor de mensen die wel veel problemen hebben maar wat mij betreft 100 % tevreden over dit bedrijf.

Re: positieve ervaring met Ziggo

Geplaatst: 15 aug 2008 12:09
door axasjaak
Ook mijn ervaringen met Ziggo zijn zonder meer positief.
Er komt wel eens een kleine storing voor , daar wordt adequaat en snel op gereageerd door de klantenservice.
Voor de consument is het lastig om het aantal klachten in relatie te brengen tot het aantal aansluitingen van Ziggo.
Als deze verhouding niet bekend is , dan kun je niets zeggen over de gemiddelde kwaliteit van Ziggo , of een andere provider.

Re: positieve ervaring met Ziggo

Geplaatst: 17 aug 2008 00:37
door Bakbak
Zat eerder bij @Home. Toen geen problemen. Nu bij Ziggo en heb nog steeds geen problemen.

Re: positieve ervaring met Ziggo

Geplaatst: 17 aug 2008 21:39
door sprokkel
Meestal worden op dit soort sites alleen klachten gemeld, maar natuurlijk zijn er ook goede ervaringen met providers. maar om daar een topic voor te openen? ruikt een beetje naar medewerkers die wat stroop smeren.