LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraagje aan de tegenstanders
-
vraagje aan de tegenstanders
Vraagje aan de tegenstanders:
Zien jullie eigenlijk wel iets (ook al is het nog maar zo miniscuul) aan iemand die met MLM actief is?
Zien jullie eigenlijk wel iets (ook al is het nog maar zo miniscuul) aan iemand die met MLM actief is?
Re: vraagje aan de tegenstanders
Volgende nutteloze topic, maar goed dat er weinig mods op dit forum zijn.
-
Leg eens uit waarom het nutteloos is.
In 6 dagen 4 topic's openen over hetzelfde onderwerp is nutteloos en ongewenst. De mods hebben het kennelijk te druk met vakantie vieren anders was dit niet mogelijk.Meerdere topic's met gelijke strekking zijn niet toegestaan.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=367
http://www.trosradar.nl/index.php?id=367
-
4? In 6 dagen?
Bovendien is deze vraag nog nooit gesteld voor zover ik weet. Het is wel verbazingwekkend dat niemand er op reageert.
Bovendien is deze vraag nog nooit gesteld voor zover ik weet. Het is wel verbazingwekkend dat niemand er op reageert.
Ik begrijp je vraag niet goed, kun je hem verduidelijken?
-
Wat begrijp je niet? 't is toch een hele simpele vraag.
Wat bedoel je met "wel iets"?Zien jullie eigenlijk wel iets (ook al is het nog maar zo miniscuul) aan iemand die met MLM actief is?
-
Jeetje, als het niveau van de gemiddelde tegenstander zodanig is dat ze dat niet snappen kan ik me voorstellen dat er geen antwoorden komen. Laten we deze topic dan maar sluiten.
Kennelijk weet je zelf niet wat je doet.Geplaatst op 30 Jul 2008 14:45 door antileugens
4? In 6 dagen?
Antileugens 24 juli 23.16 uur
Antileugens 25 juli 04.02 uur
Antileugens 25 juli 05.25 uur
Antileugens 30 juli 15.39 uur
4 topic's met dezelfde strekking en jij begrijpt niet dat het tegen de forumregels is? Het is dat ik niet jou klik mentalteit heb en de Tros-Mods weer eens schitteren door afwezigheid.
-
Allemaal dezelfde strekking?
Eentje was een grapje, eentje was een vraag om actie van de redactie (wat inmiddels is gebeurt), eentje was een waarschuwing voor iets waarvan nu het bewijs is geleverd en eentje is een vraag die nog nooit gesteld is en waar zoals gebruikelijk geen antwoord op komt.
Dus wie is er hier aan het chatten? Ik heb jou nog geen enkele inhoudelijke reactie zien geven.
Eentje was een grapje, eentje was een vraag om actie van de redactie (wat inmiddels is gebeurt), eentje was een waarschuwing voor iets waarvan nu het bewijs is geleverd en eentje is een vraag die nog nooit gesteld is en waar zoals gebruikelijk geen antwoord op komt.
Dus wie is er hier aan het chatten? Ik heb jou nog geen enkele inhoudelijke reactie zien geven.
Kortom nutteloze topic's, een topic openen voor een grapje is gewoon stupide. Maar je bent kennelijk een figuur dat zonder aandacht niet ademt. Met mlm heeft geen van de vier topic's te maken en als de tros-Mods weer wakker zijn zien we verder.Ik reageer niet meer op je slappe prietpraat.Geplaatst op 30 Jul 2008 22:42 door antileugens
Allemaal dezelfde strekking?
Eentje was een grapje, eentje was een vraag om actie van de redactie (wat inmiddels is gebeurt), eentje was een waarschuwing
-
Ik denk dat de moderatoren eerder jou gaan verwijderen. Jij geeft geen enkele inhoudelijke reactie terwijl ik gisteren een van je medestanders tot 3 maal toe op een regelrechte leugen heb betrapt. Ook nu weer stel ik een volledig legitime vraag die je niet alleen niet beantwoord maar waarop je reageert met chatgedrag.
Verder zal ik hier niet meer op reageren tenzij je weer leugens verteld of inhoudelijk reageert.
Verder zal ik hier niet meer op reageren tenzij je weer leugens verteld of inhoudelijk reageert.
Daar ben jij dus op uit. De tegenstanders van mlm-leugens ( ondanks je naam ) met N**-praktijken de mond snoeren. Probeer het zou ik zeggen, wie weet lukt het je, triest figuur.Ik ageer gewoon omdat het tegen de forumregels is om meerdere topic's te openen wat jij daar ook van maakt.Geplaatst op 31 Jul 2008 07:38 door antileugens
Ik denk dat de moderatoren eerder jou gaan verwijderen
Forumregels die ook voor jou gelden
Het verdient de voorkeur om alvorens een nieuwe discussie op te starten, te controleren of er al soortgelijke discussies gaande zijn.
Laatst gewijzigd door jor op 31 jul 2008 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
@ antileugens, jij stelt een vraag die voor niet echt duidelijk is, dus wil ik eerst 100% zeker zijn dat ik je vraag goed begrijp. Kwestie van geen verkeerde aannames te maken en je vraag niet goed te beantwoorden.
Maar als jij het dan nodig acht iemand die een verduidelijking vraagt belachelijk te maken, tja, dan moet je niet verwachten dat we jou nog serieus nemen.
Zeker niet als je te pas en te onpas beweert dat ik een leugenaar zou zijn. Het tegendeel is waar, jij beweert dat er positieve artikelen in de media over MLM zijn, tot hier toe heb je er geen enkele kunnen tevoorschijn toveren. Zelfs het artikel over de KvK laat zich niet uit over het MLM systeem. Integendeel, het zijn MLM-critici die de moeite nemen om artikelen in de media over mlm te vinden. Jij hebt er nog geen bovengehaalt.
En op de koop toe omschrijf je me als leugenaar en oplichter, wat ik als kwetsend ervaar. Ik vraag je dringend doch beleefd te stoppen met die persoonlijke aanvallen. Het draagt namelijk niets bij tot de discussie en is in overtreding van de forumregels.
Maar als jij het dan nodig acht iemand die een verduidelijking vraagt belachelijk te maken, tja, dan moet je niet verwachten dat we jou nog serieus nemen.
Zeker niet als je te pas en te onpas beweert dat ik een leugenaar zou zijn. Het tegendeel is waar, jij beweert dat er positieve artikelen in de media over MLM zijn, tot hier toe heb je er geen enkele kunnen tevoorschijn toveren. Zelfs het artikel over de KvK laat zich niet uit over het MLM systeem. Integendeel, het zijn MLM-critici die de moeite nemen om artikelen in de media over mlm te vinden. Jij hebt er nog geen bovengehaalt.
En op de koop toe omschrijf je me als leugenaar en oplichter, wat ik als kwetsend ervaar. Ik vraag je dringend doch beleefd te stoppen met die persoonlijke aanvallen. Het draagt namelijk niets bij tot de discussie en is in overtreding van de forumregels.
-
Kijk, dat vind ik een erg positieve instelling. Jammer dat je tot nu toe hebt aangetoond dat je juist heel veel aannames maakt die je niet zou moeten maken. Maar goed, IK snap nog steeds niet wat je niet snapt.@ antileugens, jij stelt een vraag die voor niet echt duidelijk is, dus wil ik eerst 100% zeker zijn dat ik je vraag goed begrijp. Kwestie van geen verkeerde aannames te maken en je vraag niet goed te beantwoorden.
Het lijkt me duidelijk maar ik zal mijn vraag anders verwoorden misschien dat je hem dan snapt: Zijn er positieve elementen die je ziet in iemand die met MLM aan de slag is gegaan?
Ik denk dat het voor iedereen duidelijk is wat de vraag betekend. Dat jij hem niet snapt, snap ik op mijn beurt niet en ik weet, behalve door de vraag anders te verwoorden, niet hoe ik het je duidelijk kan maken omdat ik niet snap wat je niet snapt. Maar je hebt gelijk, ik zou je daarom niet belachelijk moeten maken. Fout referentiekader van mij doordat je al zo vaak hebt laten zien dat wat je zegt niet de waarheid is.Maar als jij het dan nodig acht iemand die een verduidelijking vraagt belachelijk te maken, tja, dan moet je niet verwachten dat we jou nog serieus nemen.
Te pas en te onpas? Tja, dan kunnen we wel ophouden. Ik heb tot 3x aangetoond dat je die artikelen zelf wél had gezien (en soms zelf beweert ze zelf geplaatst te hebben én er zelf over schreef dat ze positief waren).Zeker niet als je te pas en te onpas beweert dat ik een leugenaar zou zijn. Het tegendeel is waar, jij beweert dat er positieve artikelen in de media over MLM zijn, tot hier toe heb je er geen enkele kunnen tevoorschijn toveren. Zelfs het artikel over de KvK laat zich niet uit over het MLM systeem. Integendeel, het zijn MLM-critici die de moeite nemen om artikelen in de media over mlm te vinden. Jij hebt er nog geen bovengehaalt.
Dat je de waarheid als een persoonlijke aanval ervaart is iets waar ik niets aan kan doen. Ik heb het bewezen.En op de koop toe omschrijf je me als leugenaar en oplichter, wat ik als kwetsend ervaar. Ik vraag je dringend doch beleefd te stoppen met die persoonlijke aanvallen. Het draagt namelijk niets bij tot de discussie en is in overtreding van de forumregels.
Iedereen heeft goede en minder goede kanten. Het is niet omdat iemand zich heeft laten verleiden in een mlm te stappen dat er aan die persoon geen positieve elementen zouden zijn. Positief is alvast dat die persoon waarschijnlijk de wil heeft een ondernemer te worden. Positief zou ook zijn indien een persoon die in een mlm stapt, openstaan voor kritiek op het mlm systeem. Wat los van het feit of die kritiek terecht is of niet, de kritiek is er. De manier waarop iemand ermee omgaat is van belang. Maar het is niet omdat iemand als mlm'er werkzaam is, dat die persoon perse alleen negatieve elementen in zich heeft. Anderzijds, als die persoon zijn mlm producten opdringt aan anderen op een hinderlijke manier, of anderen tracht te verleiden ook een mlm'er te worden met beweringen dat je er snel rijk mee kunt worden, daar zou ik het moeilijk mee hebben. En uiteraard zou ik het bijzonder ongepast vinden zou een mlm'er beweren dat er positieve artikelen in de media staan over het mlm systeem.Zijn er positieve elementen die je ziet in iemand die met MLM aan de slag is gegaan?
Tiens, heb je eigenlijk al eigenhandig een artikel uit de media kunnen vinden die mlm op een positieve manier beschrijft? Want op de site http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmmedia.html kom ik alleen kritische artikelen tegen. En een artikel van een KvK dat wel een mlm bedrijf in het zonnetje zet, maar niets schrijft over het mlm systeem an sich.
-
Ik heb alleen maar goede kanten. Is een kwestie van perspectief.Iedereen heeft goede en minder goede kanten.
Bravo. Al moet ik er wel een kanttekening bij plaatsen: Wie zegt dat de kritiek gefundeert is. Kan ik die opmerking niet net zo goed terugkaatsen: Sta jij open voor het feit dat je het misschien mis hebt? Zoja, dan merk ik daar weinig van. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. En je stelling dat de kritiek er is klopt. Alleen zie ik bar weinig bewijzen waarmee die kritiek onderbouwt wordt (eigenlijk geen enkel bewijs)Het is niet omdat iemand zich heeft laten verleiden in een mlm te stappen dat er aan die persoon geen positieve elementen zouden zijn. Positief is alvast dat die persoon waarschijnlijk de wil heeft een ondernemer te worden. Positief zou ook zijn indien een persoon die in een mlm stapt, openstaan voor kritiek op het mlm systeem. Wat los van het feit of die kritiek terecht is of niet, de kritiek is er. De manier waarop iemand ermee omgaat is van belang. Maar het is niet omdat iemand als mlm'er werkzaam is, dat die persoon perse alleen negatieve elementen in zich heeft.
Ik denk dat je nog nooit met een echt succesvolle netwerker gesproken hebt. Niet een van hen doet namelijk van dat soort uitspraken, tenminste geen van de succesvolle netwerkers die IK ken.Anderzijds, als die persoon zijn mlm producten opdringt aan anderen op een hinderlijke manier, of anderen tracht te verleiden ook een mlm'er te worden met beweringen dat je er snel rijk mee kunt worden, daar zou ik het moeilijk mee hebben. En uiteraard zou ik het bijzonder ongepast vinden zou een mlm'er beweren dat er positieve artikelen in de media staan over het mlm systeem.
En ik vind het ook ongepast dat tegenstanders van netwerkmarketing mij HUN mening opdringen, vooral als dat niet onderbouwt wordt met feiten.
Tiens?!Tiens, heb je eigenlijk al eigenhandig een artikel uit de media kunnen vinden die mlm op een positieve manier beschrijft? Want op de site http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmmedia.html kom ik alleen kritische artikelen tegen. En een artikel van een KvK dat wel een mlm bedrijf in het zonnetje zet, maar niets schrijft over het mlm systeem an sich.
En sorry, ik heb al 3 verwijzingen geplaatst naar artikelen waarvan jij toegeeft (en het nu weer intrekt) dat ze positief zijn over MLM. Niet mijn woorden, maar de jouwe.
Ik heb nergens gezegd dat de artikelen uit Trends en Clickx positief schrijven over MLM, wel integendeel.En sorry, ik heb al 3 verwijzingen geplaatst naar artikelen waarvan jij toegeeft (en het nu weer intrekt) dat ze positief zijn over MLM.
Het artikel uit de KvK is positief over het mlm bedrijf in kwestie, niet over het mlm-systeem! In tegendeel, ergens midden in het artikel, en zeker de laatste drie zinnen zijn ronduit negatief over het mlm-systeem.
-
Omdat je het niet gezegd hebt betekend nog niet dat het niet zo is: Clickx noemt het MLM bedrijf zelfs de beste keuze en als je als zesde uit de bus komt in sterkste groeiers kun je dan moeilijk negatief noemen. Het ontzenuwt ook meteen het verhaal dat MLM onbetekend is.
Heb je het verhaal wel gelezen over Usana die waarvan de aandelen in ik meen 1 dag (kan het mis hebben, het kan ook 1 week zijn) 38% in waarde omhoog gingen. Klaarblijkelijk zijn er toch heel wat mensen met financieel inzicht die het een uitstekend bedrijf vinden.
En zo zijn er veel meer artikelen te vinden. Dan kun je misschien wel zeggen dat dat niet over MLM gaat maar over MLM bedrijven maar dan moet je eens goed naar je eigen site kijken; het merendeel van de artikelen daar gaat ook niet over netwerkmarketing in het algemeen maar over bepaalde bedrijven.
Maar het is allang duidelijk dat de argumenten die tegen MLM gebruikt worden door de tegenstanders niet gebruikt worden om hun eigen standpunten te beoordelen.
Jij bent dan nog enigermate redelijk; de anderen (met name Maarschalk) doen dat helemaal nooit.
Heb je het verhaal wel gelezen over Usana die waarvan de aandelen in ik meen 1 dag (kan het mis hebben, het kan ook 1 week zijn) 38% in waarde omhoog gingen. Klaarblijkelijk zijn er toch heel wat mensen met financieel inzicht die het een uitstekend bedrijf vinden.
En zo zijn er veel meer artikelen te vinden. Dan kun je misschien wel zeggen dat dat niet over MLM gaat maar over MLM bedrijven maar dan moet je eens goed naar je eigen site kijken; het merendeel van de artikelen daar gaat ook niet over netwerkmarketing in het algemeen maar over bepaalde bedrijven.
Maar het is allang duidelijk dat de argumenten die tegen MLM gebruikt worden door de tegenstanders niet gebruikt worden om hun eigen standpunten te beoordelen.
Jij bent dan nog enigermate redelijk; de anderen (met name Maarschalk) doen dat helemaal nooit.