usb oplader besteld maar medewerkers webwinkel op vakantie
Geplaatst: 30 jul 2008 12:42
Heb op 21 juli een usb oplader besteld voor mijn mp3 speler. Op 22/7 was het bedrag al afgescheven. Vandaag, dus 8 dagen later gemaild wanneer ze gaan versturen en krijg een automatisch reply mailtje, dat als volgt er uit ziet:
------------------------------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw e-mail. We zijn op dit moment enkele dagen gesloten in verband met de vakantieperiode. Hierdoor kan het maximaal een week duren voordat u antwoord heeft op uw vraag/opmerking.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
PDark Online Sales
-------------------------------------------------------------------------
Dit kunnen de mensen achter de website http://www.usb-oplader.nl/ toch niet menen?? Bellen heeft dus ook geen nut.
Nu zal ik waarschijnlijk toch nog ergens een andre oplader moeten kopen (waarschijnlijk 2 x zo duur).
Kan ik er wat aan doen?
Michel
------------------------------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw e-mail. We zijn op dit moment enkele dagen gesloten in verband met de vakantieperiode. Hierdoor kan het maximaal een week duren voordat u antwoord heeft op uw vraag/opmerking.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
PDark Online Sales
-------------------------------------------------------------------------
Dit kunnen de mensen achter de website http://www.usb-oplader.nl/ toch niet menen?? Bellen heeft dus ook geen nut.
Nu zal ik waarschijnlijk toch nog ergens een andre oplader moeten kopen (waarschijnlijk 2 x zo duur).
Kan ik er wat aan doen?
Michel