KPN verhuizing door geven een drama
Geplaatst: 30 jul 2008 13:59
Ik ben sinds kort verhuist dus me internet had ik geprobeerd via het telefoon nummer van KPN door te geven. Eerst moest ik 20 minuten wachten tot dat ik iemand aan de lijn kreeg.
Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg en ik nog maar net 30 seconden had gesproken met die persoon zei ze ik verbind u even door met één van me collega's.
Hier op antwoorde ik "das goed alleen als ik maar niet nog eens 20 minuten hoef te wachten". Waarop zei weer antwoorde "u weet niet wat er in de wereld speelt"
Maar goed ik werd dus door verbonden en werd na een paar minuten weg gedrukt.
Ik dacht toen laat ik eens kijken of ik het ook via internet kan doen nou geprobeerd en ja ik me gegevens ingevuld en kreeg een week later een brief in de bus dat ze me verhuizing gegevens hebben ontvangen en dat ik 22 juli om 13:00 uur weer gebruik kon maken van me internet op het nieuwe adres
De verhuizing was klaar had me woning beetje ingericht toen het maandag 13:00 uur was en ik geen internet had ik dus bellen kreeg ik een medewerker van kpn aan de lijn die zei dat het nog wel een dagje kon duren en dat als het morgen niet zou werken dat ik dan nog maar eens terug moest bellen.
En je raad het al de volgende dag deed me internet het niet ik dat 0900 nummer gebeld 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad met gek genoeg allemaal verschillende opinie's over wat nou de fout was dat me internet het niet deed.
En ze waren ook totaal niet op de hoogte van wat de vorige collega had vertelt. Maar goed na een uur aan de lijn te hebben gezeten en nog steeds geen actie. Kreeg ik van de laatste medewerker een 0800 nummer dit was van de storingsdienst.
Dus ik dat nummer gebeld en weer het zelfde liedje allemaal mederwerkers met verschillende kijk op het probleem dit is zo 4 dagen door gegaan inmiddels 6 uur aan de lijn gezeten constant rustig geweest altijd vriendelijk.
Maar dit veranderde snel toe ik een studentje aan de lijn kreeg die mij door verbinde met het dichtste primafoon in de buurt melder.
terwijl hij had gezegt dat ik zou worden door verbonden met een monteur.
Ik belde weer op en na nog ongeveer 3 medewerkers was voor mij de maat vol ik zei
"wat moet ik doen voor dat jullie actie ondernemen kijk dat me internet het niet doet kan ik begrijpen waar mensen werken worden fouten gemaakt maar het lijkt er wel op dat jullie niet bereidwillig zijn om mij te helpen jullie hadden allang een afspraak kunnen maken met een monteur."
Toen kwam na het doorverbinden met iemand anders een collega van hun tot de conclusie dat ik een block had en dat zou kunnen zijn omdat ik een betalingachterstand zou kunnen hebben.
Dus ik weer met de afdeling debiteuren door verbonden en die zeiden dat ik geen fianciële achterstand.
Ik was toen pist of ik zei "moet ik jullie bedreigen of zo voordat goed wordt geholpen. Ik zei "natuurlijk ga ik dat niet doen" maar het lijkt wel of jullie een spel met me spelen.
Die mevrouw gaf me nummer van klachtendienst maar daar kreeg ik een korte dubbele toon maar niemand aan de lijn.
Ik was boos ik was radeloos en heb nu besloten om over te stappen op ziggo maar daar hoor ik ook niet veel goeds over op dit forum maar goed bij kpn kom ik ook geen stuk verder dus we wachten maar weer af.
Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg en ik nog maar net 30 seconden had gesproken met die persoon zei ze ik verbind u even door met één van me collega's.
Hier op antwoorde ik "das goed alleen als ik maar niet nog eens 20 minuten hoef te wachten". Waarop zei weer antwoorde "u weet niet wat er in de wereld speelt"
Maar goed ik werd dus door verbonden en werd na een paar minuten weg gedrukt.
Ik dacht toen laat ik eens kijken of ik het ook via internet kan doen nou geprobeerd en ja ik me gegevens ingevuld en kreeg een week later een brief in de bus dat ze me verhuizing gegevens hebben ontvangen en dat ik 22 juli om 13:00 uur weer gebruik kon maken van me internet op het nieuwe adres
De verhuizing was klaar had me woning beetje ingericht toen het maandag 13:00 uur was en ik geen internet had ik dus bellen kreeg ik een medewerker van kpn aan de lijn die zei dat het nog wel een dagje kon duren en dat als het morgen niet zou werken dat ik dan nog maar eens terug moest bellen.
En je raad het al de volgende dag deed me internet het niet ik dat 0900 nummer gebeld 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad met gek genoeg allemaal verschillende opinie's over wat nou de fout was dat me internet het niet deed.
En ze waren ook totaal niet op de hoogte van wat de vorige collega had vertelt. Maar goed na een uur aan de lijn te hebben gezeten en nog steeds geen actie. Kreeg ik van de laatste medewerker een 0800 nummer dit was van de storingsdienst.
Dus ik dat nummer gebeld en weer het zelfde liedje allemaal mederwerkers met verschillende kijk op het probleem dit is zo 4 dagen door gegaan inmiddels 6 uur aan de lijn gezeten constant rustig geweest altijd vriendelijk.
Maar dit veranderde snel toe ik een studentje aan de lijn kreeg die mij door verbinde met het dichtste primafoon in de buurt melder.
terwijl hij had gezegt dat ik zou worden door verbonden met een monteur.
Ik belde weer op en na nog ongeveer 3 medewerkers was voor mij de maat vol ik zei
"wat moet ik doen voor dat jullie actie ondernemen kijk dat me internet het niet doet kan ik begrijpen waar mensen werken worden fouten gemaakt maar het lijkt er wel op dat jullie niet bereidwillig zijn om mij te helpen jullie hadden allang een afspraak kunnen maken met een monteur."
Toen kwam na het doorverbinden met iemand anders een collega van hun tot de conclusie dat ik een block had en dat zou kunnen zijn omdat ik een betalingachterstand zou kunnen hebben.
Dus ik weer met de afdeling debiteuren door verbonden en die zeiden dat ik geen fianciële achterstand.
Ik was toen pist of ik zei "moet ik jullie bedreigen of zo voordat goed wordt geholpen. Ik zei "natuurlijk ga ik dat niet doen" maar het lijkt wel of jullie een spel met me spelen.
Die mevrouw gaf me nummer van klachtendienst maar daar kreeg ik een korte dubbele toon maar niemand aan de lijn.
Ik was boos ik was radeloos en heb nu besloten om over te stappen op ziggo maar daar hoor ik ook niet veel goeds over op dit forum maar goed bij kpn kom ik ook geen stuk verder dus we wachten maar weer af.