Vodafone Spook abbonement
Geplaatst: 31 jul 2008 18:53
Ik ben al heel lang abbonnee bij Vodafone en nooit klachten gehad. Maar wat mij nu geflikt is ....
Vorige week viel mij op dat als ik mijn huidige abbo zou verlengen dat ik voor een nieuw toestel een bedrag moest bijbetalen. Bij een nieuw abbo was dit niet het geval.
Ik belde naar de klantenservice van Vodafone en legde hun de situatie voor. De medewerker vertelde mij dat het nu eenmaal zo was, maar hij kon mij een ander voorstel doen.
Ik zou voor dit abbo + internet zorgeloos 23.95 Euro per maand moeten betalen en het toestel kreeg ik daarbij gratis.
Vandaag kreeg ik een factuur van Vodafone waarin stond dat er 35 Euro in rekening wordt gebracht voor het toestel, dat gratis zou zijn.
Ik belde de klantenservice van Vodafone op en zij vertelde mij dat ik een abbo had afgesloten voor 32 Euro per maand en dat ik gewoon moest betalen voor het toestel. Vodafone gaf geen speciale kortingen waardoor iemand 23.95 Euro per maand moest betalen en het toestel daarbij gratis zou krijgen.
Wie ik destijds aan de telefoon heb gehad bij Vodafone kon men niet zien. Maar wat ik vertelde klopte absoluut niet volgens hun.
Een klachtenbrief moest ik maar versturen was hun reactie. Maar goed, ik ga ervan uit dat deze situatie gewoon eindigd dat ik alsnog moet betalen.
Vorige week viel mij op dat als ik mijn huidige abbo zou verlengen dat ik voor een nieuw toestel een bedrag moest bijbetalen. Bij een nieuw abbo was dit niet het geval.
Ik belde naar de klantenservice van Vodafone en legde hun de situatie voor. De medewerker vertelde mij dat het nu eenmaal zo was, maar hij kon mij een ander voorstel doen.
Ik zou voor dit abbo + internet zorgeloos 23.95 Euro per maand moeten betalen en het toestel kreeg ik daarbij gratis.
Vandaag kreeg ik een factuur van Vodafone waarin stond dat er 35 Euro in rekening wordt gebracht voor het toestel, dat gratis zou zijn.
Ik belde de klantenservice van Vodafone op en zij vertelde mij dat ik een abbo had afgesloten voor 32 Euro per maand en dat ik gewoon moest betalen voor het toestel. Vodafone gaf geen speciale kortingen waardoor iemand 23.95 Euro per maand moest betalen en het toestel daarbij gratis zou krijgen.
Wie ik destijds aan de telefoon heb gehad bij Vodafone kon men niet zien. Maar wat ik vertelde klopte absoluut niet volgens hun.
Een klachtenbrief moest ik maar versturen was hun reactie. Maar goed, ik ga ervan uit dat deze situatie gewoon eindigd dat ik alsnog moet betalen.