LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] format folie greeploos

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Roald
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2008 12:41

format folie greeploos

Ongelezen bericht door Roald »

Graag zou ik weten of de combinatie Format folie (hoogglans) en greeploos duurzaam is. Je opent het deurtje immers elke keer aan het deurtje zelf. Of zou een gelakte versie in dit geval beter zijn? (maxx)

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: format folie greeploos

Ongelezen bericht door rayke »

Mijn PERSOONLIJKE mening is dat je beter voor gelakt kunt gaan.
Folie is mijn inziens niet het goede produkt voor een keuken.

wibojanse
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 dec 2006 13:37

Re: format folie greeploos

Ongelezen bericht door wibojanse »

De kans dat je folie los trekt is groot. Heel veel leveranciers verkopen het daarom ook niet. Format wel. Terwijl wij zelf dealer zijn van dit product. Zal ik het zelf nooit verkopen greeploos in folie.

Een aanrader is dus om te lakken

Helga1986
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2008 20:58

Re: format folie greeploos

Ongelezen bericht door Helga1986 »

Is het met greep een ander verhaal?

Dit omda wij op het punt staat een folie keuken te kopen, strakke afwerking en betaalbaar...

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: format folie greeploos

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Roald,


De combinatie greeploos en folie wordt door Format niet verkocht. Als je een greeploze Format keuken wilt dan kom je uit in een gelakt product of melamine/HPL.

De kans dat je folie los trekt is groot. Heel veel leveranciers verkopen het daarom ook niet. Format wel. Terwijl wij zelf dealer zijn van dit product. Zal ik het zelf nooit verkopen greeploos in folie.
Format verkoopt wel folie maar van een goede kwaliteit. Folietec levert deze fronten. Juist omdat jijzelf dealer bent zou je moeten weten dat greeploos en folie nooit zal worden gecombineerd.

MVG

Gesloten