| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sprintplan en provalent
-
ad
sprintplan en provalent
Via een oudere topic kom ik op de naam van een tussenpersoon: www.provadent.nl uit Veenendaal.
Deze heeft het Sprintplan nog in zijn assortiment.( Ik dacht dat het niet meer verkocht werd). Hier kun je nog een keer lezen wat voor een "geweldig" product dit is. Alleen maar inleg met garantie en winst. Geen nadelen.
Om daar financieel adviseur te worden moet je o.a. een verkopersmentaliteit hebben en efficient en effectief kunnen werken. Kortom je moet de mensen weten te b.......
Deze heeft het Sprintplan nog in zijn assortiment.( Ik dacht dat het niet meer verkocht werd). Hier kun je nog een keer lezen wat voor een "geweldig" product dit is. Alleen maar inleg met garantie en winst. Geen nadelen.
Om daar financieel adviseur te worden moet je o.a. een verkopersmentaliteit hebben en efficient en effectief kunnen werken. Kortom je moet de mensen weten te b.......
-
Zoë Anne
Re: sprintplan en provalent
Waarschijnlijk hebben zij hun website niet aangepast, het Sprintplan is echt niet meer te verkrijgen.