ZIGGO facturen
Geplaatst: 01 aug 2008 22:36
Automatische afschrijvingen van ZIGGO komen niet overeen met de facturen (als het me al lukt om in te loggen op "MIJN ZIGGO").
Het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord is een soort gelukstreffer. Soms lukt het wel, en soms ook weer niet (met naturlijk wel steeds dezelfde gegevens) Als het dan wel gelukt is, komt de volgende beproeving: Het inzien van de facturen. 9 van de 10 keer krijg ik een foutmelding: "Helaas.....probeer het later nog eens"!!
Als ik dan opnieuw inlog, krijg ik de melding dat ik teveel inlog pogingen heb gedaan..
Maar heel soms lukt het me wel, en dan blijkt er GEEN factuurinfo beschikbaar te zijn, terwijl op de afschrijving staat dat mijn factuur online beschikbaar is. Ik kan dus niets controleren, en op mailtjes via het klachtenformulier, wordt NIET gereageerd. Het blijft maar tobben met Ziggo, maar overstappen naar een andere provider zal waarschijnlijk niet veel oplossen, plus dat ik er nog een enorme berg werk aan overhoudt i.v.m. het omzetten van mijn 3 in 1 abbo, en mijn website. Zo blijf je dus gebonden aan een falende organisatie, waar niemand (ook de consumentenbond....) iets aan doet. Ja, .....bij Radar mag een woordvoerder komen vertellen dat het allemaal heel vervelend is, maar dat het echt wel opgelost wordt. Ik zou dat graag voor mijn dood opgelost zien, dan heb ik er nog wat aan!!
Of kan ik volstaan met het betalen van mijn abonnement, en verder niet zeuren?
Het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord is een soort gelukstreffer. Soms lukt het wel, en soms ook weer niet (met naturlijk wel steeds dezelfde gegevens) Als het dan wel gelukt is, komt de volgende beproeving: Het inzien van de facturen. 9 van de 10 keer krijg ik een foutmelding: "Helaas.....probeer het later nog eens"!!
Als ik dan opnieuw inlog, krijg ik de melding dat ik teveel inlog pogingen heb gedaan..
Maar heel soms lukt het me wel, en dan blijkt er GEEN factuurinfo beschikbaar te zijn, terwijl op de afschrijving staat dat mijn factuur online beschikbaar is. Ik kan dus niets controleren, en op mailtjes via het klachtenformulier, wordt NIET gereageerd. Het blijft maar tobben met Ziggo, maar overstappen naar een andere provider zal waarschijnlijk niet veel oplossen, plus dat ik er nog een enorme berg werk aan overhoudt i.v.m. het omzetten van mijn 3 in 1 abbo, en mijn website. Zo blijf je dus gebonden aan een falende organisatie, waar niemand (ook de consumentenbond....) iets aan doet. Ja, .....bij Radar mag een woordvoerder komen vertellen dat het allemaal heel vervelend is, maar dat het echt wel opgelost wordt. Ik zou dat graag voor mijn dood opgelost zien, dan heb ik er nog wat aan!!
Of kan ik volstaan met het betalen van mijn abonnement, en verder niet zeuren?