Pagina 1 van 1
storing ziggo kost me me tv
Geplaatst: 02 aug 2008 15:41
door stefanie1981
Door dat er vandaag een storing bij ziggo was doet me tv nu niks meer hij stond aan tijdens de storing en sprong op zwart beeld en een rare piep en voor de rest niks meer .Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice van ziggo en toen wij vroegen hoe we de schade kunnen verhalen moest de mevrouw aan de telefoon lachen en zei dat meent u niet . Wie weet wat we nu kunnen doen.
[/b]
Re: storing ziggo kost me me tv
Geplaatst: 02 aug 2008 16:05
door TdeHond
Leest u hier de AV basisvoorwaarden van Ziggo op na, met name
artikel 14 – aansprakelijkheid en vrijwaring
Hier staan alle voorwaarden:
http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden/
Ik raad u aan, naast het eventueel schrijven van een aangetekende brief, vandaag de klacht nog via de site te melden. Dan weet u zeker dat er vandaag melding van gemaakt is bij de klantenservice.
Re: storing ziggo kost me me tv
Geplaatst: 16 aug 2008 00:19
door hharteman
Denk niet dat het door de storing van Zigo veroorzaakt is.
Een piepende tv duidt meestal op een sluiting in het toestel, waardoor de beveiliging aanspreekt.
Toevallige samenloop van omstandigheden.
Re: storing ziggo kost me me tv
Geplaatst: 16 aug 2008 22:29
door pvd
Is de storing het gevolg van onweer?
pvd
Re: storing ziggo kost me me tv
Geplaatst: 30 aug 2008 23:22
door D1RK
Als onweer in de TV kabel slaat... jammer... maar dan is het bliksem inslag en soms vergoed Uw inboedel verzekeraar het wel....
Verder zou ik een 2e TV proberen...
en 2e hands glasbak is niet duur meer, omdat vele een platte TV willen aan de muur....