Hallo,
Tot mijn schrik kreeg ik gister in een keer een e-mail van "Meester Schoneleij ".
Dit blijkt denk ik een incassobureau te zijn.
Ik heb druk op internet lopen zoeken maar alles wijst uit naar Rabo Mobiel.
Is dit een echt incassobureau? Of heeft iemand weer een grap uitgehaald bij mij en is "Meester Schoneleij" gewoon een reclame-campagne van Rabo Mobiel waarmee je via je mobiel kan betalen..
Gr Colin
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meester Schoneleij?
-
gravedigger
Re: Meester Schoneleij?
Als je een achterstand hebt, moet je gewoon betalen 
-
seagoing racer2
Beste
Schoneleij is geen incassoburo.
Wat je ontvangen hebt is reclame, en alleen bedoelt om betalen via je mobieltje met SMS aan te praten.
e-mail gewoon weggooien dan is er niks aan de hand
Schoneleij is geen incassoburo.
Wat je ontvangen hebt is reclame, en alleen bedoelt om betalen via je mobieltje met SMS aan te praten.
e-mail gewoon weggooien dan is er niks aan de hand
Ik heb geen achterstand. En die reden die er stond klopte al helemaal niet.
Nouja nu ik zeker weet dat het reclame is kan ik hem gerust weggooien.
Nouja nu ik zeker weet dat het reclame is kan ik hem gerust weggooien.
-
gravedigger
Best vreemd. Hoe komt die Schoneleij aan je emailadres? Alles wijst er op dat je ergens een "kleine" schuld hebt staan. Ik zou naar biet zo snel uitgaan van reclame.
Ik heb die site even bekeken.
En het schijnt dus dat je iemands e-mail adres kan invoeren enzo en de reden en het bedrag etc etc.
Ten eerste. Het email adres van de afzender was dus [email protected]
Ten tweede. De reden was over een onbetaald pakketje terwijl ik de afgelopen maanden helemaal geen pakketje heb gekregen?
Ten derde. Stond er Swifterbant als bestemming terwijl ik woonachtig ben in Lelystad.
Ik vermoed dat hier een grappenmaker achter zit.
En het schijnt dus dat je iemands e-mail adres kan invoeren enzo en de reden en het bedrag etc etc.
Ten eerste. Het email adres van de afzender was dus [email protected]
Ten tweede. De reden was over een onbetaald pakketje terwijl ik de afgelopen maanden helemaal geen pakketje heb gekregen?
Ten derde. Stond er Swifterbant als bestemming terwijl ik woonachtig ben in Lelystad.
Ik vermoed dat hier een grappenmaker achter zit.
-
De Tegenpartij
Nee, en al die vrouwen die zich vervelen en in een internetcafe zitten daar ook echtBest vreemd. Hoe komt die Schoneleij aan je emailadres? Alles wijst er op dat je ergens een "kleine" schuld hebt staan. Ik zou naar biet zo snel uitgaan van reclame
Hou toch op ! Als iemand een vordering op je heeft dienen ze dat op een nette en correcte manier kenbaar te maken. Via een e-mail is daar niet één van.