opzeggen ho maar bij @HOME (inmiddels Ziggo)
Geplaatst: 03 aug 2008 14:19
I.v.m. met een verhuizing hebben wij ons internetabonnement bij @home (toen nog) in december 2007 opgezegd. Wij hebben dit schriftelijk gedaan en hebben hier via de mail een bevestiging van gehad dat dit gedaan zou worden per 1 februari 2008.
In februari 2008 en maart 2008 is er door @home nog steeds geincaseerd bij ons. Na veel telefoonkosten te moeten hebben gemaakt om hier achteraan te gaan hebben we in maart 2008 uiteindelijk een medewerkster gesproken (naam door ons genoteerd) die vertelde dat de fout bij @home lag en wij uiterlijk begin mei ons geld teruggestort zouden krijgen. Ons vertrouwen was volledig weg omdat dit de zoveelste keers was dat telefonisch contact hadden geprobeerd te krijgen en we verschillende keren niet echt netjes te woord werden gestaan (dit is nog netjes uitgedrukt). Er werd ons gezegd door een medewerker dat we ons abonnement niet hadden opgezegd!!! (terwijl we de bevestiging binnen hadden) en ook zei een andere medewerker dat we de opzegging schriftelijk hadden gedaan maar dat dit via de mail had gemoeten (dit terwijl een andere medewerker ons geadviseerd had dit schriftelijk te doen, wat we dus in december hadden gedaan). Het duurde erg lang voordat we iemand aan de lijn kregen en meerdere keren werd "ineens" de verbinding verbroken; dit na het gebruikelijke uitersterst vriendelijke "voor vragen over uw abonnement druk 1, daarna: voor vragen over uw... druk... enz. enz.)! We hebben lang in de wacht gestaan (meerdere keren 20 minuten tot 30 minuten)en veel telefoonkosten moeten maken!!
Het is inmiddels augustus en je raad het al, we hebben nog geen cent terug gehad van @home! Verder hebben we zo'n 5 keer iemand van @home aan de lijn gehad en door 2 medewerkers is ons gezegd dat we eventje geduld moesten hebben en het geld er begin mei dus echt op zou staan!! Niet dus.
We hebben inmiddels 3 brieven geschreven met daarin onze gegevens, rekeningnummer, personen die we van @home aan de lijn hebben gehad enz. enz.
TOTAAL GEEN REACTIE!
Zelfs niet toen we in de laatste brief hadden gezet dat we contact op zouden nemen met Radar (dit is inmiddels alweer ruim een maand geleden).
Blijkbaar is service niet belangrijk alleen nieuwe klanten werven (die niet een abonnement op gaan zeggen in de toekomst)!
We zijn inmiddels in een telecomwinkel geweest en deze vertelde dat aansluiten erg snel kon bij @home, maar opzeggen, ho maar!!!!
Zij vertelden dat zij die klacht veel meer hebben gehoord.
We willen in onze nieuwe woning opnieuw internet (ik mail dus nu vanaf een andere computer) maar doen dit niet eerder dan we ons teveel betaalde geld van @home terug hebben.
We zijn uiterst teleurgesteld dat we nu dus een half jaar naar data nog steeds niet ons geld terug hebben. Ons vertrouwen is volledig weg!
In februari 2008 en maart 2008 is er door @home nog steeds geincaseerd bij ons. Na veel telefoonkosten te moeten hebben gemaakt om hier achteraan te gaan hebben we in maart 2008 uiteindelijk een medewerkster gesproken (naam door ons genoteerd) die vertelde dat de fout bij @home lag en wij uiterlijk begin mei ons geld teruggestort zouden krijgen. Ons vertrouwen was volledig weg omdat dit de zoveelste keers was dat telefonisch contact hadden geprobeerd te krijgen en we verschillende keren niet echt netjes te woord werden gestaan (dit is nog netjes uitgedrukt). Er werd ons gezegd door een medewerker dat we ons abonnement niet hadden opgezegd!!! (terwijl we de bevestiging binnen hadden) en ook zei een andere medewerker dat we de opzegging schriftelijk hadden gedaan maar dat dit via de mail had gemoeten (dit terwijl een andere medewerker ons geadviseerd had dit schriftelijk te doen, wat we dus in december hadden gedaan). Het duurde erg lang voordat we iemand aan de lijn kregen en meerdere keren werd "ineens" de verbinding verbroken; dit na het gebruikelijke uitersterst vriendelijke "voor vragen over uw abonnement druk 1, daarna: voor vragen over uw... druk... enz. enz.)! We hebben lang in de wacht gestaan (meerdere keren 20 minuten tot 30 minuten)en veel telefoonkosten moeten maken!!
Het is inmiddels augustus en je raad het al, we hebben nog geen cent terug gehad van @home! Verder hebben we zo'n 5 keer iemand van @home aan de lijn gehad en door 2 medewerkers is ons gezegd dat we eventje geduld moesten hebben en het geld er begin mei dus echt op zou staan!! Niet dus.
We hebben inmiddels 3 brieven geschreven met daarin onze gegevens, rekeningnummer, personen die we van @home aan de lijn hebben gehad enz. enz.
TOTAAL GEEN REACTIE!
Zelfs niet toen we in de laatste brief hadden gezet dat we contact op zouden nemen met Radar (dit is inmiddels alweer ruim een maand geleden).
Blijkbaar is service niet belangrijk alleen nieuwe klanten werven (die niet een abonnement op gaan zeggen in de toekomst)!
We zijn inmiddels in een telecomwinkel geweest en deze vertelde dat aansluiten erg snel kon bij @home, maar opzeggen, ho maar!!!!
Zij vertelden dat zij die klacht veel meer hebben gehoord.
We willen in onze nieuwe woning opnieuw internet (ik mail dus nu vanaf een andere computer) maar doen dit niet eerder dan we ons teveel betaalde geld van @home terug hebben.
We zijn uiterst teleurgesteld dat we nu dus een half jaar naar data nog steeds niet ons geld terug hebben. Ons vertrouwen is volledig weg!