LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede internet/telefonie/televiesie abonnement gezocht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Julianatalie

goede internet/telefonie/televiesie abonnement gezocht

Ongelezen bericht door Julianatalie »

Ik wil een combinatie nemen van internet/televisie/telefonie en één. Maar:
- ik heb 4 TV's (en ik heb gehoord, dat je bij digitale TV voor elk TVkast extra geld moet betalen en er een maximum aan TV's kan zitten)
- ik heb al DVD-recoder, ik heb gehoord dat bij digitale TV zal die niet werken
- telefoon - bij mijn vrienden staat telefoon naast de PC in studeerkamer, je hoort het niet in alle andere kamers. Is het op te lossen? Zou ik toestellen van beide types kunnen gebruiken - draagbare en niet draagbare telefoons?

Wie kan me een advies geven? Bij welke aanbieder moet ik zijn? En hoe zit het met die vele TV's en eigen DVD-recoder?
Alvast bedankt

TdeHond

Re: goede internet/telefonie/televiesie abonnement gezocht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Kijk welke providers op uw adres beschikbaar zijn.
Kijk naar abbo / prijs van keuze
Lees A.V. behorend bij abonnement
Google provider + klachten om meer te weten over klachtenafhandeling
zoek uit wat de kosten van helpdesk provider zijn als basis.

Bij tv via kabel is per digitale tv een digitale decoder+ smartcard nodig. In de toekomst zal er w.s. per smartcard betaald moeten worden.
Er is signaal verlies bij aansluiting van extra decoder bij 2de tv. Dat kan ook problemen opleveren bij meer als 2 tv's.

Vraag aan de klantenservice van provider van keuze of er 4 tv's aangesloten mogen worden.
U kunt dan meteen ook uw vraag m.b.t. recorder stellen.

axasjaak

Re: goede internet/telefonie/televiesie abonnement gezocht

Ongelezen bericht door axasjaak »

Wellicht is het een suggestie om uw wensenlijstje voor te leggen aan provider Solcon. Persoonlijk heb ik daar goede ervaringen mee.
Het is niet de goedkoopste provider !

Gesloten