Ik ga beginnen met mijn eerste abbonnement van vodafone.
het ging destijds om een prepaid telefoontje met beltegoed. Heb nooit met vodafone problemen gehad, 2 jaar later ben ik toen overgestapt naar tmobile omdat ik daar een mooie aanbieding kreeg(geen problemen gehad)
nu was mijn abbonnement afgelopen en wilde ik een nieuwe telefoon. naar lang zoeken leek de nokia n95 mij wel wat. De eerste maand ging het redelijk goed, ik kon dan wel niet mijn tegoed inlezen, want er was ''storing'' maar was er maar 6 euro overheen. Toen kwam het probleem in de 2e maand(juni medio 2008).
Ik kreeg een bedrag te zien van maarliefst 139 euro als rekening.
Natuurlijk was ik benieuwd wat er wel niet fout was gegaan. ik ging dus de rekening online bekijken, wat bleek, ik had voor 65,60 aan internet kosten. ik had niets verstuurd/ontvangen maar elke keer blijkbaar aangezet. Laat ik het zo zeggen, ik heb mijn internet verbinding verbroken op mijn telefoon( mijn netwerk op GSM gezet+ mijn toegangspunt vodafone.live eruit gegooid, waardoor er geen toegangspunten meer zijn). mijn smsjes dat ik er over heen ben gegaan en bellen, kan eigenlijk ook niet kloppen, want ik keek altijd naar mijn tegoed en weet 100% zeker dat ik met 3 dagen achterstand nog zeker 9 euro overhad. ik kan zon hoge rekening niet gebruiken en vind het helemaal belachelijk aangezien ik geen internet gebruik!
hier een afbeelding van mijn vodafone data kosten:(blad 1)
http://img375.imageshack.us/img375/4333/ddddmw8.jpg
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Hierop is dus duidelijk te zien dat het alleen maar om kosten voor het aanzetten gaat wat ik dus helemaal niet kan.
Zijn er mensen die hier ook last va hebben?
ik baal er nu al van dat ik een abbo voor 2 jaar heb, dit gaat me gewoon geld kosten ,de oplichters!
Vandaag als ik kijk naar mijn tegoed online, staat er niet meer bij dat het achterloopt o.i.d ik heb mijn tegoed vanaf 1 august weer nieuw(weer 30 o.i.d) en ben er nu alweer 15 euro overheen, wie verteld mij hoe het kan!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
ps: ik heb al een email gestuurd aan vodafone webrelations, maar krijg geen reactie, mooi is dat+ dat als ik bel over mijn factuur sta ik weer een half uur in die rij! en daar betaal je dan weer mooi voor.
pss:
aangezien al die klachten van vodafone, is het misschien goed om het een keer te bekijken in de uitzending van radar!
m.v.g
Jw