LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet besteld in februari 2008, maar heb nog niks...
-
Internet besteld in februari 2008, maar heb nog niks...
Nog niet zo lang geleden ben ik verhuisd, en heb ik niet lang daarna ook internet besteld.
Ik zeg niet bij welke provider ik dit gedaan heb, omdat ik nog niet precies weet wat de beste manier is om dit aan te pakken, met het oog op een mogelijk maximaal rendement voor mij.
In februari 2008 heb ik het dus besteld, en heb hiervan zelfs een schriftelijke bevestiging ontvangen. De bestelling heb ik toentertijd gedaan via internet. Via een vriend van mij die ooit bij deze provider gewerkt heeft, staat een correcte bestelling op internet garant aan de aanwezigheid van internet op je aangegeven locatie, want zei hij, als het niet beschikbaar is op je locatie, wordt het op internet aangegeven wanneer je je product selecteert ter bestelling.
Wat ik eigenlijk het kwalijkste vind, is dat ik in deze maanden niet één keer ben benadert door deze provider, om aan te geven wat er aan de hand is, of te zeggen wat de rede is dat ik geen internet heb.
Ik wil anoniem blijven omdat ik graag wil weten wat jullie van mijn stappenplan vinden. Ik wil het namelijk niet zover brengen om radar er bij te betrekken omdat negatieve publiciteit alleen maar leidt tot klantenverlies bij deze provider. Dit wil ik als ruggensteun gebruiken om zo een schadeclaim af te dwingen
Ik zeg niet bij welke provider ik dit gedaan heb, omdat ik nog niet precies weet wat de beste manier is om dit aan te pakken, met het oog op een mogelijk maximaal rendement voor mij.
In februari 2008 heb ik het dus besteld, en heb hiervan zelfs een schriftelijke bevestiging ontvangen. De bestelling heb ik toentertijd gedaan via internet. Via een vriend van mij die ooit bij deze provider gewerkt heeft, staat een correcte bestelling op internet garant aan de aanwezigheid van internet op je aangegeven locatie, want zei hij, als het niet beschikbaar is op je locatie, wordt het op internet aangegeven wanneer je je product selecteert ter bestelling.
Wat ik eigenlijk het kwalijkste vind, is dat ik in deze maanden niet één keer ben benadert door deze provider, om aan te geven wat er aan de hand is, of te zeggen wat de rede is dat ik geen internet heb.
Ik wil anoniem blijven omdat ik graag wil weten wat jullie van mijn stappenplan vinden. Ik wil het namelijk niet zover brengen om radar er bij te betrekken omdat negatieve publiciteit alleen maar leidt tot klantenverlies bij deze provider. Dit wil ik als ruggensteun gebruiken om zo een schadeclaim af te dwingen
Re: Internet besteld in februari 2008, maar heb nog niks...
Ik zou eerst maar eens even bellen met dit "raadselachtige" bedrijf. Misschien zijn ze je vergeten...
En een schadeclaim? Hoe, waarom? Lijkt me niet van toepassing!
En een schadeclaim? Hoe, waarom? Lijkt me niet van toepassing!
Legt u uw stappen plan eens naast die van mij.
Voor een mogelijk plan van aanpak verwijs ik u naar: Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
Bericht: Stappenplan. Dit bericht staat op 1ste bladzijde.
------------------------------------------
Hier kunt u een klacht over uw provider indienen:
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
---------------------------------------
Ik lees niet of u al contact met uw provider heeft opgenomen. Over het algemeen ondernemen providers pas actie * nadat * een klant begint te klagen.
Waarbij ik vermoed dat als dit schriftelijk NIET aangetekend gebeurt er meestal niets met de klacht gebeurt vanwege het raadselachtige fenomeen: de papierversnipperaar van de providers in combinatie met werkelijk zoek raken van niet aangetekende brieven bij TNT post.
( btw TNT post: waar blijft mijn zoekgeraakte, maar wel voor betaalde handtekening retourkaart van bezorging aangetekende brief? )
Voor een mogelijk plan van aanpak verwijs ik u naar: Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
Bericht: Stappenplan. Dit bericht staat op 1ste bladzijde.
------------------------------------------
Hier kunt u een klacht over uw provider indienen:
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht
---------------------------------------
Ik lees niet of u al contact met uw provider heeft opgenomen. Over het algemeen ondernemen providers pas actie * nadat * een klant begint te klagen.
Waarbij ik vermoed dat als dit schriftelijk NIET aangetekend gebeurt er meestal niets met de klacht gebeurt vanwege het raadselachtige fenomeen: de papierversnipperaar van de providers in combinatie met werkelijk zoek raken van niet aangetekende brieven bij TNT post.
( btw TNT post: waar blijft mijn zoekgeraakte, maar wel voor betaalde handtekening retourkaart van bezorging aangetekende brief? )
-
En dat doe ik dus niet!
Provider mag nog niet bekend worden.
Ik wil het zelfs nog een tijd langer rekken, zodat de schrik hoger ligt.
Stel voor dat dit bekend gaat worden in de media, loopt deze provider dus het risico heel veel klanten te verliezen. Dat is dus een financiële domper!
Eens kijken of ik daar wat mee kan.
Ik ga dus expres nog niet de provider benaderen, ander geef ik ze een zetje om stappen te ondernemen, en ik vind dat ze dat dus al veel eerder hadden moeten doen!
Ik heb iets besteld, en ze hebben het niet geleverd!
Provider mag nog niet bekend worden.
Ik wil het zelfs nog een tijd langer rekken, zodat de schrik hoger ligt.
Stel voor dat dit bekend gaat worden in de media, loopt deze provider dus het risico heel veel klanten te verliezen. Dat is dus een financiële domper!
Eens kijken of ik daar wat mee kan.
Ik ga dus expres nog niet de provider benaderen, ander geef ik ze een zetje om stappen te ondernemen, en ik vind dat ze dat dus al veel eerder hadden moeten doen!
-
En je hebt dus ook niets betaald. Dus wat wil je dan?? Waar op denk je ze te kunnen aanpakken of een wchadevergoeding te kunnen eisen??Ik heb iets besteld, en ze hebben het niet geleverd!
Ik denk niet, dat welke provider dan ook, erg zal schrikken van jouw dreigement!
-
Waarom wil je een schadeclaim, heb je dan abonnementskosten betaald???
Indien het hier gaat om een bestelling die niet verwerkt is, waarvoor u ook nog geen abonnement betaald lijkt mij dat een claim niet van toepassing is.
Indien het hier gaat om een bestelling die niet verwerkt is, waarvoor u ook nog geen abonnement betaald lijkt mij dat een claim niet van toepassing is.
lijkt mij een onoplosbaar probleem als u de provider niet op de hoogte stelt van het feit dat er nog "iets" geleverd moet worden.Ik ga dus expres nog niet de provider benaderen, ander geef ik ze een zetje om stappen te ondernemen, en ik vind dat ze dat dus al veel eerder hadden moeten doen!
Ik ben bang dat u in een droomwereld leeft, als u denkt dat een provider van een klant schrikt.
-
ik heb schade geleden door zo langniet zonder internet te zitten.
Het is gewoon een teken van onwijze slordigheid van een provider om zijn klanten te negeren.
Vooral bij internetproviders die de bezorgers zijn van digitale kennis, is het niet verantwoord zo om te gaan met toekomstige klanten.
Het is gewoon een teken van onwijze slordigheid van een provider om zijn klanten te negeren.
Vooral bij internetproviders die de bezorgers zijn van digitale kennis, is het niet verantwoord zo om te gaan met toekomstige klanten.
-
Het is zo simpel: geen abbo = geen schade! En bovensien zijn er meer providers.
t.s. een provider negeert u als deze NA indienen van uw klacht niets voor u doet. Niet als u zich in mysterieus stilzwijgen hult.
Als jij zo schade oploopt dan kan je het ook als eigen verantwoordelijk zien om eens aan de bel te trekken als je niks meer hoort van je bestelling.
Geplaatst op 07 Aug 2008 16:34 door superanoniempje
ik heb schade geleden door zo langniet zonder internet te zitten.
Daarnaast heb je niks betaald, en je hebt dus zelf nooit wat laten weten, en geen enkele poging ondernomen het alsnog geleverd te krijgen.
Je gaat alleen hier wat aandacht zoeken zonder zelf enig initiatief te tonen, wil verder niks zeggen, wil de naam van de provider niet noemen etc. Omdat je ze bang wilt maken voor een schadeclaim?
Voor elke klant met zon onzinprobleempje die zelf niks van zich laat horen zijn er vast genoeg te vinden die een serieuze klacht hebben, zoiets als dit komt dan ook niet eens in de media omdat het gewoon belachelijk is, om het nog maa rniet eens kinderachtig en opportunistisch te noemen.
Heb je ook nog serieus een klacht en verhaal erbij te melden? of alleen deze onzin waarin je niks verteld?
-
Ik heb internet van de buren (afspraken gemaakt). Ben alleen niet te spreken over de snelheid, daarom had ik mijn eigen internet besteld.
Ik heb besteld, ik heb een persoonlijke gebruikersnaam ontvangen.
De datum die op mijn schriftelijke bevestiging wordt weergegeven voor de aansluiting, geeft gewoon aan dat je een rechtsgeldige afspraak met deze mensen hebt gemaakt.
Zij zijn hun afspraak gewoon niet nagekomen, en ik vind dat heel slecht, en dat staat even los van het wel of niet betaald hebben van abonnementskosten.
Ik leg de verantwoordelijkheid dus bij hun neer. Mij maakt deze kwestie totaal niks uit, want het enige wat ik jammer vind is misschien dat ik geen sneller internet heb.
Als ik op dit moment geen internet van de buren zou hebben, had ik wellicht veel eerder stappen ondernomen.
Ik zie dit gewoon als een vorm van service, ik ga toch zeker niet smeken om internet van deze provider te mogen hebben? Nee, zij moeten blij zijn dat ik hun klant ben!
Ik heb besteld, ik heb een persoonlijke gebruikersnaam ontvangen.
De datum die op mijn schriftelijke bevestiging wordt weergegeven voor de aansluiting, geeft gewoon aan dat je een rechtsgeldige afspraak met deze mensen hebt gemaakt.
Zij zijn hun afspraak gewoon niet nagekomen, en ik vind dat heel slecht, en dat staat even los van het wel of niet betaald hebben van abonnementskosten.
Ik leg de verantwoordelijkheid dus bij hun neer. Mij maakt deze kwestie totaal niks uit, want het enige wat ik jammer vind is misschien dat ik geen sneller internet heb.
Als ik op dit moment geen internet van de buren zou hebben, had ik wellicht veel eerder stappen ondernomen.
Ik zie dit gewoon als een vorm van service, ik ga toch zeker niet smeken om internet van deze provider te mogen hebben? Nee, zij moeten blij zijn dat ik hun klant ben!
Dus? Ga een ander lastig vallen met je non-probleem!Mij maakt deze kwestie totaal niks uit
Als het je niet uitmaakt en je ondertussen internet van de buren hebt, waar wil je dan je zogenaamde schadeclaim op baseren?
Echt wat een enorme onzin dit...
Toppunt vind ik nog dat hij geen contact op wilt nemen over het probleem om het zo te kunnen rekken voor zijn zogenaamde schadeclaim..
Echt wat een enorme onzin dit...
Toppunt vind ik nog dat hij geen contact op wilt nemen over het probleem om het zo te kunnen rekken voor zijn zogenaamde schadeclaim..
Afspraken gemaakt met de provider van uw buren? Dit lijkt mij frauduleus handelen.Ik heb internet van de buren (afspraken gemaakt). Ben alleen niet te spreken over de snelheid, daarom had ik mijn eigen internet besteld.
Twee adressen horen geen gebruik te maken van account bij een internet provider.
-
jullie redeneren van bericht op bericht, jullie snappen de situatie niet echt volgens mij.
-ik gebruik internet op legale wijze maar is te traag.
-om die rede zelf internet besteld
-Probleem is niet dat ik geen internet heb omdat ik het nodig heb, maar omdat ik iets heb besteld en ik krijg het niet. (je moet het als een experiment zien: stel voor u besteld internet omdat u het echt keihard nodig heeft, maar om een bepaalde rede krijgt u het niet terwijl u wel de bevestiging heeft ontvangen).
-begin maart zou ik het moeten hebben (volgens de bevestiging), heb gebruikersnaam/e-mailadres/klantnummer, alles wat erop lijkt dat ik een klant van ze ben.
-tot augustus 2008 niks van ze gehoord
-ik gebruik internet op legale wijze maar is te traag.
-om die rede zelf internet besteld
-Probleem is niet dat ik geen internet heb omdat ik het nodig heb, maar omdat ik iets heb besteld en ik krijg het niet. (je moet het als een experiment zien: stel voor u besteld internet omdat u het echt keihard nodig heeft, maar om een bepaalde rede krijgt u het niet terwijl u wel de bevestiging heeft ontvangen).
-begin maart zou ik het moeten hebben (volgens de bevestiging), heb gebruikersnaam/e-mailadres/klantnummer, alles wat erop lijkt dat ik een klant van ze ben.
-tot augustus 2008 niks van ze gehoord
Wat een aparte redenatie
Gelukkig leven we niet in de USA en zal je weinig tot geen kans van slagen hebben met deze bij voorbaat tot mislukking gedoemde "rechtsgang". Geen enkele rechter zal dit serieus nemen...
Gelukkig leven we niet in de USA en zal je weinig tot geen kans van slagen hebben met deze bij voorbaat tot mislukking gedoemde "rechtsgang". Geen enkele rechter zal dit serieus nemen...
U heeft zelf internet besteld omdat u internet van de buren heeft, maar dit niet snel genoeg vindt, dus u bestelt zelf internet.Ik heb internet van de buren (afspraken gemaakt). Ben alleen niet te spreken over de snelheid, daarom had ik mijn eigen internet besteld.
Mijn conclusie blijft hetzelfde. Het lijkt mij dat de internetprovider van de buren uw buren problemen kan bezorgen omdat u internet gebruikt van de internetprovider van de buren.
Dit staat volkomen naast het feit dat u uw provider verwijt dat u geen internet heeft van uw internetprovider terwijl u dit wel besteld heeft. Uw provider mag echter niet weten dat u in februari besteld heeft. Nee, daar stelt u hem of haar niet van op de hoogte.
Volkomen logisch dat de geïnteresseerde lezer zich afvraagt wat uw probleem nu eigenlijk is. Maar goed, ik heb er om kunnen lachen.
-
En zo kunnen we nog tig pagina's doorgaan.
Ik zou zeggen: "In haar eigen vet gaar laten smoren!"
Ik zou zeggen: "In haar eigen vet gaar laten smoren!"
Door geen contact op te nemen heb je zelf mede-schuld aan de situatie en zal een eventuele schade vergoeding veel lager uit vallen.