Pagina 1 van 1

verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 07 aug 2008 11:42
door krieno
Wie heeft er ook een ervaring over dit onderwerp, ik heb een abonnement op vorsten, en de periode loopt van 1 september tot 1 september. Nu stuurde sanoma al in begin juli een accept giro , die most betals zijn voor 15 juli. mooi dus niet dat ik een abonnement betaal voor 15 juli, die pa sin gaat op 1 september. Nu vandaag kreeg ik een herinering, met de dreiging natuurlijk om nu te betalen, anders komt er 5 euro bovenop, , maar ik betaal pas eind augustus en ook geen 5 euro exrea. wi e heeft hier ook ervaring mee, en ik ben dus ook blij dat ik met een accept giro betaal

Re: verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 07 aug 2008 16:27
door plumber
Ik.
Gaf ze een machtiging voor autom.betaling Donald Duck
scheelde 1 euro per kwartaal.Werd alleen 6 weken van tevoren
er af gehaald.Meteen gestorneerd abbo opgezegd en nummer
geblokkeerd.Ook dreigementen met incasso heb gezegd nou
kom maar nog niets gehoord.Inmiddels drie jaar geleden.

Re: verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 07 aug 2008 22:00
door kiz
Wij hadden ook 'n abonnement bij Sanoma (op "Zo zit dat", geloof ik) en kregen zeer ruim vantevoren een acceptgiro voor een nieuwe termijn. Ik heb daarop het abonnement opgezegd, netjes bevestiging van Sanoma ontvangen en de acceptgiro terzijde gelegd omdat het abonnement was beƫindigd.

Re: verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 28 jul 2010 20:14
door maria84
Ik heb in november 2009 mijn oma een proefabonnement van Vorsten voor haar verjaardag gegeven. Dit proefabonnement was 3 nummers voor 10 euro.
Deze actie was ik tegen gekomen in het tijdschrift Quinta, waarbij je een bijgevoegde bon moest invullen met gegevens, zodat dit automatisch van je rekening zou worden geschreven en waarbij het abonnement ook na 3 nummers automatisch zou stoppen. Dit alles gaat via Sanoma.
Tot mijn grote verbazing hebben ze 45 euro van mijn rekening gehaald, voor een jaarabonnement terwijl ik hier helemaal geen toestemming voor gegeven heb :oops:. Ik begrijp niet dat dit zomaar kan :?: Mijn oma krijgt dus een heel jaar het tijdschrift Vorsten.
Helaas heb ik dit te laat ontdekt zodat ik dit bedrag niet meer terug kan boeken.
Dus heb naar Sanoma gebeld, maar daar zeggen ze dat ik een jaarabonnement heb afgesloten, terwijl dit echt niet het geval is.
Ik zou graag willen weten of meer mensen hiermee te maken hebben (gehad).
Ik vindt dit echt super slecht, en maak dus ook niet weer gebruik van hun diensten.

Re: verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 13 aug 2010 12:10
door Sanna Sanoma
Het spijt ons te horen dat u een klacht heeft over een verlenging van het abonnement op Vorsten.
Wij raden u aan om contact met ons op te nemen via 023-5565000

Met vriendelijke groet,

Sanna
Sanoma-Uitgevers B.V.

Re: verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 18 aug 2010 19:17
door arthurs
Wij hebben vorig jaar bij een telefonische acquisitie een abonnement voor 6 nummers zonder verlenging op de Ariadne at Home afgesloten. Tot mijn verbazing krijgen wij in januari inderdaad een factuur en zouden wij een abonnement met verlenging hebben afgesloten. Mijn vrouw heeft tot twee maal toe in het gesprek bevestigd gekregen dat echt om losse nummers ging, anders hadden wij het niet afgesloten.

Wij weigeren te betalen en de kans is groot dat het voor de rechter komt.

Sanna Sanoma kan wel roepen dat je bij klachten kan bellen, maar het enige was ze doen is in hun systeem kijken en zeggen dat er toch een abonnement met verlenging is afgesloten. Je wordt gewoon vals voorgelicht zodat ze abonnementen kunnen verkopen. Te schandalig voor woorden.

Re: verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 01 sep 2010 15:54
door Sanna Sanoma
arthurs schreef:Wij hebben vorig jaar bij een telefonische acquisitie een abonnement voor 6 nummers zonder verlenging op de Ariadne at Home afgesloten. Tot mijn verbazing krijgen wij in januari inderdaad een factuur en zouden wij een abonnement met verlenging hebben afgesloten. Mijn vrouw heeft tot twee maal toe in het gesprek bevestigd gekregen dat echt om losse nummers ging, anders hadden wij het niet afgesloten.

Wij weigeren te betalen en de kans is groot dat het voor de rechter komt.

Sanna Sanoma kan wel roepen dat je bij klachten kan bellen, maar het enige was ze doen is in hun systeem kijken en zeggen dat er toch een abonnement met verlenging is afgesloten. Je wordt gewoon vals voorgelicht zodat ze abonnementen kunnen verkopen. Te schandalig voor woorden.
Het spijt ons te horen dat u een klacht heeft over een verlenging van het abonnement op Ariadne. Wij raden u aan om contact met ons op te nemen via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Sanna
Sanoma-Uitgevers B.V.

Re: verlenging abonnement bij sanoma uitgevers

Geplaatst: 07 sep 2010 11:15
door Vanderlist
Wij hebben in februari een kado abbonement van 5 nummers op het tijdschrift OOK! gedaan. Twee jaar geleden verliep dat perfect en werd het netjes gestopt. Nu kregen we in juni een brief waarin stond dat we nu tot mei 2011 een abbonement hebben geschonken en dat er een afschrijving is gedaan. Na het terugdraaien van deze afschrijving volgende een acceptgiro met verhoging! Diverse contacten met de klantenservice leverde alleen een slecht gevoel op. Geen medeleven, mevrouw had zeker niet goed geluisterd toen er telefonisch contact was geweest en hoe het komt dat een kado abbonement tot doorloopt wist men zelf ook niet. Kortom weinig 'klantenservice'. Dit lijkt een structurele manier om abbonementen binnen te hengelen ! Doe dit dus nooit weer !