| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkoopadres Fisher & Paykel! keukenoutlet in Alkmaar
Verkoopadres Fisher & Paykel! keukenoutlet in Alkmaar
Hallo allemaal!
Vandaag wat onderzoek gedaan naar een verkoopadres van Fisher & Paykel in Nederland. Na een aanvraag op de eiuropese website ontving ik een mailtje (op zondagavond!) dat dit merk in Alkmaar verkocht wordt.
Kennen jullie www.keukenoutlet.nl?
't is in elk geval dichter bij dan Nieuw Zeeland...
Hartelijke groet,
Mini7
Vandaag wat onderzoek gedaan naar een verkoopadres van Fisher & Paykel in Nederland. Na een aanvraag op de eiuropese website ontving ik een mailtje (op zondagavond!) dat dit merk in Alkmaar verkocht wordt.
Kennen jullie www.keukenoutlet.nl?
't is in elk geval dichter bij dan Nieuw Zeeland...
Hartelijke groet,
Mini7
Re: Verkoopadres Fisher & Paykel! keukenoutlet in Alkmaar
Laatst gewijzigd door pfffff op 23 sep 2008 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Verkoopadres Fisher & Paykel! keukenoutlet in Alkmaar
Hallo Pffff,
Dank voor je reactie!
Op zich is onze keuken al besteld, maar de cooldrawer van Fisher & Paykel vind ik echt supermooi, die zou ik er nog wel in willen hebben. Nou hebben we op zich al en grote koelkast, dus echt nodig is het niet. Maar omdat je de temperatuur en de vochtigheidsgraad kan instellen, zouden wij het als een soort kelder gebruiken.
Tenminste, als het ding geen kapitaal kost...
Hartelijke groet,
Mini7
Dank voor je reactie!
Op zich is onze keuken al besteld, maar de cooldrawer van Fisher & Paykel vind ik echt supermooi, die zou ik er nog wel in willen hebben. Nou hebben we op zich al en grote koelkast, dus echt nodig is het niet. Maar omdat je de temperatuur en de vochtigheidsgraad kan instellen, zouden wij het als een soort kelder gebruiken.
Tenminste, als het ding geen kapitaal kost...
Hartelijke groet,
Mini7