HELP, Enorme Vodafone rekening
Geplaatst: 11 aug 2008 15:19
afgelopen mei heb ik gebeld met Vodafone omdat eind juni mijn 2 jarig abonnement ging aflopen. De verkoopster raadde me gezien mijn verbruik en het feit dat ik geen nieuw toestel nodig heb aan om een Vodafone Scherp abonnement te nemen.
ik heb deze dame toen expliciet gevraagd of ik dan nog wel mijn Zorgeloos Internet blox kon gebruiken en of deze mee verhuisde met mijn abonnement of dat ik hier tzt nog actie voor moest ondernenem. Zij verzekerde mij dat dit geen enkel probleem was en als ik mijn abonnement zou verlengen zij ervoor zou zorgen dat mijn Blox mee zouden verhuien en ik me nergens zorgen over zou hoeven maken.
Wat blijkt nu, ik kijk gister op mn internetbankieren en zie dat ik een telefoonrekening van over de 100 euro heb betaald vorige week,.. daar schrok ik wel een beetje van dus ik log in op My Vodafone en zie daar toe mijn grote onsteltenis dat ik voor de maand augustus (die nog geen 10 dagen oud was) maar liefst €455 !!!!! over mijn tegoed zit.
ik heb dus vanmorgen direct met vodafone gebeld en na 3 keer naar een andere afdeling gestuurd te zijn werd me verteld dat het abonnement wat mij aanbevolen is door de verkoopster uberhaupt de mogelijkheid niet heeft tot uitbreiding met Blox en dat ze niets terug kunnen vinden van het telefoon gesprek wat ik in Mei met de verkoopafdeling gehad heb.
Een jongen van de online sales was nog zo vriendelijk om me erop te wijzen dat ik zsm bezwaar moet indienen bij special services van vodafone en daarnaast moet vragen of mijn abonnementswijziging teruggedraaid kan worden.
Heeft iemand enig idee wat ik hier mee aanmoet? ik heb de brief inmiddels aangetekend verstuurd maar ben er helemaal niet gerust op,.. ik voel me gedupeerd door de verkeerde voorlichting die ik heb gekregen maar ik heb geen poot om op te staan omdat zij het niet in hete systeem terug kunnen vinden,...
blijkbaar kijkt mijn telefoon nogal vaak of ik nieuwe mail heb en kost me dit elke keer €0,75,.. en omdat mijn Blox niet meeverhuisd en naar mijn nieuwe abonnement zoals toegezegd was zit ik nu met een telefoonrekening die ik met geen mogelijkheid kan betalen en een enorme kater.
ik zou juist goedkoper uit zijn omdat ik een abonnement zonder toestel nam en het lijkt erop dat het me een schuld van zo'm 500 euro gaat opleveren
ik heb deze dame toen expliciet gevraagd of ik dan nog wel mijn Zorgeloos Internet blox kon gebruiken en of deze mee verhuisde met mijn abonnement of dat ik hier tzt nog actie voor moest ondernenem. Zij verzekerde mij dat dit geen enkel probleem was en als ik mijn abonnement zou verlengen zij ervoor zou zorgen dat mijn Blox mee zouden verhuien en ik me nergens zorgen over zou hoeven maken.
Wat blijkt nu, ik kijk gister op mn internetbankieren en zie dat ik een telefoonrekening van over de 100 euro heb betaald vorige week,.. daar schrok ik wel een beetje van dus ik log in op My Vodafone en zie daar toe mijn grote onsteltenis dat ik voor de maand augustus (die nog geen 10 dagen oud was) maar liefst €455 !!!!! over mijn tegoed zit.
ik heb dus vanmorgen direct met vodafone gebeld en na 3 keer naar een andere afdeling gestuurd te zijn werd me verteld dat het abonnement wat mij aanbevolen is door de verkoopster uberhaupt de mogelijkheid niet heeft tot uitbreiding met Blox en dat ze niets terug kunnen vinden van het telefoon gesprek wat ik in Mei met de verkoopafdeling gehad heb.
Een jongen van de online sales was nog zo vriendelijk om me erop te wijzen dat ik zsm bezwaar moet indienen bij special services van vodafone en daarnaast moet vragen of mijn abonnementswijziging teruggedraaid kan worden.
Heeft iemand enig idee wat ik hier mee aanmoet? ik heb de brief inmiddels aangetekend verstuurd maar ben er helemaal niet gerust op,.. ik voel me gedupeerd door de verkeerde voorlichting die ik heb gekregen maar ik heb geen poot om op te staan omdat zij het niet in hete systeem terug kunnen vinden,...
blijkbaar kijkt mijn telefoon nogal vaak of ik nieuwe mail heb en kost me dit elke keer €0,75,.. en omdat mijn Blox niet meeverhuisd en naar mijn nieuwe abonnement zoals toegezegd was zit ik nu met een telefoonrekening die ik met geen mogelijkheid kan betalen en een enorme kater.
ik zou juist goedkoper uit zijn omdat ik een abonnement zonder toestel nam en het lijkt erop dat het me een schuld van zo'm 500 euro gaat opleveren