| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vt wonen of Punto Cucina?
Vt wonen of Punto Cucina?
Wij hebben ons oog laten vallen op een keuken uit de Vt wonen collectie 2007 van Grando (model Tawi). Bij een ander bedrijf kwamen wij 'dezelfde' keuken tegen van Punto Cucina (model Memo). Er is een aanzienlijk prijsverschil tussen deze twee voor exact dezelfde keukenindeling. Is er ook een aanzienlijk kwaliteitsverschil?
Graag een reactie.
Graag een reactie.
Re: Vt wonen of Punto Cucina?
Kijk naar het merk keuken en apparatuur is belangrijker dan de naam die aan het model word gegeven.
Volgens mij is de vt wonen keuken een geba, en de punto cucina van rotpunkt.
Kan iemand mij vertellen of er grote kwaliteitsverschillen zijn tussen deze merken?
Kan iemand mij vertellen of er grote kwaliteitsverschillen zijn tussen deze merken?
-
keukenvirus
De kwaliteit van een Geba keuken is vele malen beter dan rotpunkt
Kijk anders op de site van grando,net als andere site's van merken.
Soms vind je showroommodellen die er uit moeten voor schappelijke prijzen. Succes Kirederf.
Kijk anders op de site van grando,net als andere site's van merken.
Soms vind je showroommodellen die er uit moeten voor schappelijke prijzen. Succes Kirederf.
Op dit moment zijn wij ook in onderhandeling over de vt-wonen keuken van 2007 en van rotpunkt type memory in de kleur mausgrau. Er is inderdaad een prijsverschil en dat brengt ons ook aan het twijfelen wat nu het beste is wat betreft kwaliteit. Kan iemand ons dit vertellen?
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
De grando vt wonen keuken komt inderdaad duurder uit dan die van rotpunkt. Hoe weet ik dat die van vt wonen bij gebo vandaan komt, ik kan dat nergens terugvinden?
Bent u trouwens zelf keukenverkoper?
Bent u trouwens zelf keukenverkoper?
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
de 6000 lijn van grando is geba en de 7000 lijn is hacker systemat, bij grando word volgens mij geen rotpunkt verkocht., alles lager dan 5000
lijn is een wat mindere kwaliteit .( volgens grando verkoper ).je kunt toch met elk ontwerp naar een wilekeurige keuken leverancier die er niet een sticker op plak van VT wonen.
lijn is een wat mindere kwaliteit .( volgens grando verkoper ).je kunt toch met elk ontwerp naar een wilekeurige keuken leverancier die er niet een sticker op plak van VT wonen.
100% mee eensGeba is naar mijn weten echt sterker dan een Rothpunk'd.
Bedankt voor jullie advies en mening, we zijn eruit en hebben de geba gekocht!