Pagina 1 van 1

verhuizen bij Ziggo

Geplaatst: 12 aug 2008 19:30
door verhuisdoos
De volgende ervaring wil ik even kwijt:
Ga verhuizen van (oud)Casema gebied naar (oud) @home. Verhuizing doorgeven lukt voor geen meter. Oorzaak: slechte interne communicatie bij Ziggo. Opzeggen kan, nieuwe aansluiting kan, maar verhuizen met dezelfde mogelijkheden als nu (o.a. Digitale TV + HD) kan niet. Was van plan om alles in een van Ziggo te nemen, maar dat doe ik nu maar niet meer.

Re: verhuizen bij Ziggo

Geplaatst: 13 aug 2008 12:14
door Webcontact01
@verhuisdoos

Wij willen graag uw klacht over uw verhuizing in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter