het unieke Unique
Geplaatst: 18 aug 2008 10:42
Beste RADAR(genoten),
Sinds november 2007 ben ik met Wanadoo/Orange (T-mobile)/Online in conclaaf over in mijn ogen een aangesmeerd produkt wat niet goed werkt en wat ons ook elke maand overbodig geld kost.
Aanvankelijk hadden we Wanadoo family met bellen met Wifi. Dit werkte niet goed. Hier met enige regelmaat contact over gehad en bleek uiteindelijk dat de live-box niet meer naar behoren werkte. Toch werden we, ondanks een nieuwe live-box, er dagelijks ongeveer 8 keer 'uitgegooid'.
Toen werden we gebeld door Orange (telefonie) op hun initiatief, dat de slechte verbinding te maken had met de combinatie van internetten en bellen en dat dit op ons adres helaas niet te verhelpen zou zijn, maar dat ze nu een abonnenent hadden wat de problemen van het 'er uit worden gegooid' van internet en telefonie wel zou verhelpen. N.l.: Telefonie via Unique (wat inmiddels al niet meer wordt aangeboden) Een compleet pakket van het inmiddels Orange Family + telefonie, het Unique toestel en daarbij voor €20,-- beltegoed per maand t.b.v. van de 0900-nummers en 06-nummers. Maar ook dit werkte niet naar behoren.
Met regelmaat via de Orange-site, klachten hierover neergelegd. Tot april nog steeds netjes tegenbericht gekregen, maar sindsdien worden we genegeerd en krijgen totaal geen reactie meer terug.
In een uitgebreid telefoongesprek met 2 medewerkers van Orange was toegezegd dat er een gering bedrag (in verhouding) kon worden terug gegeven. Ik ben hier toen niet akkoord mee gegaan en het zou hoger op worden neergegeld. Sindsdien heb ik niets meer gehoord.
Inmiddels blijven wij teveel betalen per maand en liggen er ook nog de gemaakte onkosten door Orange/Wanadoo. Al met al loopt het nu ongeveer op naar €450.
Heeft iemand anders ook deze ervaring en weet iemand mogelijk te nemen stappen. Het wordt zo langzamerhand een vervelende slepende zaak waarbij je als 'kleine klant' het gevoel krijgt totaal niet van belang te zijn.
Ik verneem het graag!!!!
LIKA
Sinds november 2007 ben ik met Wanadoo/Orange (T-mobile)/Online in conclaaf over in mijn ogen een aangesmeerd produkt wat niet goed werkt en wat ons ook elke maand overbodig geld kost.
Aanvankelijk hadden we Wanadoo family met bellen met Wifi. Dit werkte niet goed. Hier met enige regelmaat contact over gehad en bleek uiteindelijk dat de live-box niet meer naar behoren werkte. Toch werden we, ondanks een nieuwe live-box, er dagelijks ongeveer 8 keer 'uitgegooid'.
Toen werden we gebeld door Orange (telefonie) op hun initiatief, dat de slechte verbinding te maken had met de combinatie van internetten en bellen en dat dit op ons adres helaas niet te verhelpen zou zijn, maar dat ze nu een abonnenent hadden wat de problemen van het 'er uit worden gegooid' van internet en telefonie wel zou verhelpen. N.l.: Telefonie via Unique (wat inmiddels al niet meer wordt aangeboden) Een compleet pakket van het inmiddels Orange Family + telefonie, het Unique toestel en daarbij voor €20,-- beltegoed per maand t.b.v. van de 0900-nummers en 06-nummers. Maar ook dit werkte niet naar behoren.
Met regelmaat via de Orange-site, klachten hierover neergelegd. Tot april nog steeds netjes tegenbericht gekregen, maar sindsdien worden we genegeerd en krijgen totaal geen reactie meer terug.
In een uitgebreid telefoongesprek met 2 medewerkers van Orange was toegezegd dat er een gering bedrag (in verhouding) kon worden terug gegeven. Ik ben hier toen niet akkoord mee gegaan en het zou hoger op worden neergegeld. Sindsdien heb ik niets meer gehoord.
Inmiddels blijven wij teveel betalen per maand en liggen er ook nog de gemaakte onkosten door Orange/Wanadoo. Al met al loopt het nu ongeveer op naar €450.
Heeft iemand anders ook deze ervaring en weet iemand mogelijk te nemen stappen. Het wordt zo langzamerhand een vervelende slepende zaak waarbij je als 'kleine klant' het gevoel krijgt totaal niet van belang te zijn.
Ik verneem het graag!!!!
LIKA