LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen internetplusbellen go naar internetplusbellen ba

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
raradiepot

overstappen internetplusbellen go naar internetplusbellen ba

Ongelezen bericht door raradiepot »

In juli 2008 zag ik op de site van kpn dat ze internetplusbellenbasis hadden voor het zelfde geld als internetplusbellen go. Gebeld met klantenservice van kpn om mijn internetplusbellen go kon worden omzet naar internetplusbellen basis. Dat kon, maar na 2 dagen kreeg ik een brief van klantenservice kpn dat mijn contract was ongezet naar internet basis zonder telefoon. Gelijk naar kpn gebeld dat dit niet de bedoeling was dat ik internetplusbellen basis wilde, dat zouden ze gelijk veranderen ik hoefde mij geen zorgen te maken. Maar op 7 augustus 2008 kreeg ik een e mail van de administratie van de kpn dat mijn verbinding gereed was zonder telefoon. Gelijk gebeld met mijn gsm naar het dure nummer 0900 0244 a 10 cent per min. Ze zouden het gelijk veranderen maar na 11dagen nog steeds geen telefoon wel 4 uur gebeld met de gsm waarvan er wel 2 uur in de wacht gestaan. Ik vraag mij af of er wel mensen bij de kpn werken die van verstand van zaken hebben of dat de communicatie er wel is tussen de medewerkers onderling

e.weis

Re: overstappen internetplusbellen go naar internetplusbellen ba

Ongelezen bericht door e.weis »

beste raradiepot,

Erg vreemd verhaal wat je hier neerzet,
wil dit ook graag even bekijken.

Als je me je klantnummer en evt. wat adres gegevens kunt mailen, dan kan ik t systeem even doorspitten en kijken of er iets is wat ik kan doen.

mvg.
E. weis
KPN Webcare Team.

glith

Ongelezen bericht door glith »

Ojee ik heb ook m,n abbo veranderd deze week hoop niet dat ik ook die problemen krijg :wink: dus ff afwachten

e.weis

aan Glith,

ook jij mag als je wil wat gegevens mailen. ik kijk t graag voor je na.

Aan Raradiepot,
Ik heb je gegevens ontvangen, ik zal nu even kijken naar wat de situatie precies is en kijken of er nog iets is wat ik kan doen.

mvg
E. Weis
KPN Webcare

e.weis

Beste Raradiepot,

Het abonnement internet Basis stond zoals ik al vreesde al op actief.
Vervelend omdat we t niet meer kunnen annuleren, maar ik heb nu wel de mogelijkheid om t abonnement alsnog te up-graden naar ipb-basis voor 35€ p/mnd. Uiteraard met behoud van mail adressen.

Dit is voor mij het enige wat ik voor je kan doen.
Laat t me maar even weten wat je wil dat ik mag gaan doen.

mvg,
E. Weis
KPN Webcare Team

e.weis

Voor andere mensen die evt. meelezen.

Intern heb ik t probleem door gespeeld en dit is nu opnieuw in behandeling genomen.

Wanneer t daadwerkelijk opgelost wordt, is nog even afwachten maar er wordt in iedergeval weer naar gekeken.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

glith

Eerste fout is al binnen kreeg een brief omdat we ook digitenne hebben aangevraagd: TNT pakketservice staat gepland op 28-08-2008 de eerste rekening dateert nu vanaf 20 augustus dus 8 dagen eerder als dat we het pakket binnen hebben :roll:
Korting 1e maand -3,00 terwijl we lid zijn van de ANWB en de dame in kwestie het lidmaatschapnummer daarvan wilde hebben omdat er dan 3 maanden korting zou worden gegeven.

Het bel gebeuren is nog in behandeling

e.weis

Aan Glith,

Hou het inderdaad even goed in de gaten en laat t even weten hoe t verder gaat.

Ik ben erg benieuwd.

mvg
E. Weis
KPN Webcare Team.

glith

Vandaag KPN-digitenne ontvangen en inderdaad zoals de reklame beloofd binnen 10 min beeld en geluid :D :D alleen heb ik het radio gebeuren nog niet goed maar dat ligt aan mezelf ben A-Technisch :cry:

InternetPlusbellen Basis is helaas al iets fout gegaan er is 14,95 van de rekening afgehaald (planet) terwijl ons gezegd was dat dat stop gezet zou worden via KPN, misschien dat dit nog gebeurd maar ben hier niet blij mee. Hoop dat het omschakelen ook geen problemen gaat geven want ben ook zakelijk afhankelijk van internet. Lees net de brief nogmaals door en krijg een KPN experiabox terwijl ik die in februari 2008 al gekocht heb.
Zie trouwens in "Mijn KPN" dat de status daar niet veranderd in is daar staat nog het oude abonnement, 50% KPN en 50% Planet, volgens de dame hoefde ikzelf GEEN veranderingen aan te brengen dat kon zij doen :?:
Ik wacht even de eerste echte telefoonrekening af om te zien of het dan verrekend is.
Hou jullie op de hoogte

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het is verstandig om nu al b.v. via site aan te geven dat e.e.a. niet klopt, waarna u in een aangetekende brief bezwaar kunt maken tegen een onjuiste factuur.

glith

Heb toch maar gebeld en moet de eerste echte factuur even afwachten.
En aangetekend a 7,50 is al weer een maand abonnement

misab

Ongelezen bericht door misab »

Ik heb ook de overstap van InternetPlusbellen Go naar internetPlusbellen basis durven maken. 31 juli 208 via klantenservice geregeld, maar kreeg op 9 augustus een bevestiging van Internet-basis abonnement en dus niet van InternetPlusBellen. ik heb contact opgenomen met de Klantenservice. De dame van Klantenservice gaf aan dat alles goed zou komen. Op 14 en 18 augustus per-email en telefonisch contact opgenomen om even te checken of alles inderdaaad zou goedkomen. Niet dus... op 25 augustus 2008 kreeg ik een bevestinging dat mijn Internet Basis abbonnement zou ingaan. Ik heb geen telefoon meer. Ik heb geprobeerd om de fout te laten herstellen (per mobiele telefoon=hoge kosten voor een fout van KPN). maar tot nu toe is daar niets aan gedaan. Al zoekende op het web ben ik niet de enige met dit probleem.!!!!!!

e.weis

Aan Glith.

Is het nu goed gegaan met die rekeningen en dergelijke?

Aan Misab.

Werkt de telefonie nu wel goed en is t abonnement ook helemaal actief?

mvg
E. Weis
KPN Webcare Team.

glith

Heb de eerste telefoonrekening nog niet binnen.

misab

Ongelezen bericht door misab »

Aan Misab.

Werkt de telefonie nu wel goed en is t abonnement ook helemaal actief?

mvg
E. Weis
KPN Webcare Team

Er is nog steeds helemaal niets gedaan door KPN. Ben al 20 jaar trouwe klant. KPN laat mij erg in de steek. Ik heb nu alleen nog steeds internet. Ik wil het contract ontbinden en zal juridische stappen ondernemen om deze kwestie aan de kaak te stellen. Ook zal ik de Opta in kennis stellen van de waardeloze manier waarop de medewerkers van de klantenservice met je omgaan en zich niet aan de afspraak houden. Ik ben er klaar mee met KPN!!!!!!!!!!

e.weis

Ik heb het zelfde bericht van Misab ook op de mail gekregen en heb daarin gemeld dat voor het opzeggen gebeld kan worden met 0900-0244 3,2,1.

mvg.
E. Weis
KPN WebcareTeam

glith

Heb E.Weiss al een mail gestuurd en zie nu dat er WEER 14,95 van de rekening is afgehaald voor planet.
Ben zakelijk afhankelijk van mijn fax :twisted: staat er ineens een voicemail een daar 36 minuten voor aan de telefoon gehangen dame in kwestie zei: Ik zet hem nu uit :?: dus vroeg ik wilt u mij een faxsturen om te zien of die nu wel werkt KON NIET :twisted:
Na zelf enkele keren mijzelf gebeld te hebben staat die k=l=o=t=e voice-mail nog steeds aan

e.weis

Ik heb al geantwoord met wat inhoudelijke informatie en de vraag voor postcode gegevens.

Pas als ik die heb, kan ik wat voor je nakijken.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

glith

Ga zo ook maar even naar de primafoon want vanochtend WEER aan de telefoon gehangen en geen stap verder.
De VOICEMAIL waar wij niet om hebben gevraagd staat NOG steeds AAN er is al 2 x gezegd dat ie uit gezet is. :twisted:
Ben afhankelijk van m,n fax is er nou echt niemand die dat snapt kan wel blijven bellen.
Alles maar dan ook alles gaat mis hadden we maar NOOIT overgestapt
Laatst gewijzigd door glith op 30 sep 2008 10:16, 2 keer totaal gewijzigd.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Glith
Wilt u uw postcode weer weghalen?
( Op "wijzig" rechtsboven drukken)
Dit is privé informatie wat beter hier niet kan blijven staan.

Gesloten