UPC en verhuizen: Een drama
Geplaatst: 18 aug 2008 22:07
Ik ga verhuizen naar een nieuwbouwwoning overmorgen en heb UPC op 20 juni 2008 al benaderd voor een aansluiting op mijn nieuwe adres per 01-08-2008. Ik was ruim op tijd en zou op die datum aangesloten zijn. Het is nu 18 augustus en het is nog steeds niet gebeurd.
Elke keer bellen met de klantenservice en inmiddels al 8 data doorgekregen dat het in orde zou zijn, echter nog steeds niet gebeurd.
Oorzaak: Er kan geen signaal doorgegeven worden, want de kabels, die door UPC verdeeld moeten worden liggen open en bloot op straat, tot vandaag. Er is een monteur gekomen om voor een huis de kabel aan te leggen en niet voor de overige woningen, want zij hebben geen klacht ingediend. Ik heb afgelopen periode elke dag met dat K-bedrijf gebeld en hen dit verteld, maar er wordt geen kabel getrokken voor mijn huis! Net de klantenservice gebeld, want ik zou echt voor half 9 omgezet moeten zijn vandaag, niet gebeurd en na 18 minuten in de wacht gezet te zijn, wordt de hoorn er gewoon opgeknald!
Wat een service, vind het in en intens triest!
Elke keer bellen met de klantenservice en inmiddels al 8 data doorgekregen dat het in orde zou zijn, echter nog steeds niet gebeurd.
Oorzaak: Er kan geen signaal doorgegeven worden, want de kabels, die door UPC verdeeld moeten worden liggen open en bloot op straat, tot vandaag. Er is een monteur gekomen om voor een huis de kabel aan te leggen en niet voor de overige woningen, want zij hebben geen klacht ingediend. Ik heb afgelopen periode elke dag met dat K-bedrijf gebeld en hen dit verteld, maar er wordt geen kabel getrokken voor mijn huis! Net de klantenservice gebeld, want ik zou echt voor half 9 omgezet moeten zijn vandaag, niet gebeurd en na 18 minuten in de wacht gezet te zijn, wordt de hoorn er gewoon opgeknald!
Wat een service, vind het in en intens triest!