Pagina 1 van 1
levering verloopt niet naar wens
Geplaatst: 20 aug 2008 14:17
door pimboot
De levering van onze keuken verloopt niet naar wens. Onderdelen van de keuken worden niet geleverd zoals afgesproken. Maten wijken af van ten opzichte van de ondertekende order.
Wij worden steeds niet teruggebeld en moeten er zelf achteraan. De keukenverkoper verschuilt zich achter de leverancier. Ondertussen zitten wij met een keuken die niet af is.
Hoe moeten we met deze situatie aan? Kunnen we een bepaalde termijn verlangen waarin de levering compleet moet zijn zoals ondertekend?
Re: levering verloopt niet naar wens
Geplaatst: 20 aug 2008 14:31
door keukenvirus
De levering van onze keuken verloopt niet naar wens.
Niets afwachten,direkt een aangetekende brief verzenden en een termijn van 14 dagen geven. Een verkoper die zich achter een leverancier verschuild is een ***.
Re: levering verloopt niet naar wens
Geplaatst: 20 aug 2008 15:13
door zelfstandigste
Ik ga compleet mee in advies van keukenvirus, niet afwachten direct `in gebreke` stellen (éénzijdig niet nakomen overeenkomst) en een termijn geven.
Echt....niet afwachten
Re: levering verloopt niet naar wens
Geplaatst: 21 aug 2008 10:20
door Dilay
Pff wat vervelend zeg! Hier ben ik dus ook straks erg bang voor.. Je mag pas blij zijn als je keuken compleet is geleverd..
Re: levering verloopt niet naar wens
Geplaatst: 22 aug 2008 15:51
door robert73
Heeft iemand wel een gehoord van een keuken die in 1x goed was?
Ik ken ze niet.
Zoals als gesteld dien je de keukenman direct schriftelijk in gebreke te stellen. En ik zou gewoon veel bellen met de keukenman om te informeren naar de stand van zaken.
succes
Re: levering verloopt niet naar wens
Geplaatst: 30 aug 2008 10:22
door hdj
Heeft iemand wel een gehoord van een keuken die in 1x goed was?
Ik ken ze niet.
Oei, dat is wel erg negatief. Ik ken ze wel zowel van Nederlandse en Duitse leveranciers (maar ook van Nederlandse en Duitse leveranciers waarbij het niet in 1 keer goed ging). Volgens mij gaat het bij keukens best vaak in 1 keer goed maar is de kans op fouten groter doordat het een vrij uitgebreid pakket aan zaken zijn die allemaal door de keukenzaak bij elkaar gebracht moet worden. Dan kan er natuurlijk wel eensiets mis gaan maar dat kan dan ook liggen aan de betreffende leverancier (blijft natuurlijk de verantwoording van de keukenzaak).